Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6820
Data e postimit: 2019-04-10 10:46:54
Shikime: 12307
Raporto

Likes: 10 Dislikes: 6

Titulli: Ndjesite e te qenurit maturant

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Cfare ndjen kur je nje maturant
Autori: Artion Brahimi
Shkolla: Gjimnazi Fushe-Arrez
Klasa: XIIB
Qyteti: Fushe-Arrez
E-mail: artionbrahimi@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ndjesia qe te shkakton ideja e te qenurit maturant eshte e papershkrueshme. Eshte moment per te cilin qe i vogel kam menduar se nuk do te vinte kurre, por ja qe erdhi. Te qenurit maturant eshte dicka me shume se te qenurit ne vitin e fundit te studimeve ne arsimin parauniversitar. Te qenurit maturant per mua eshte maturi, vetëdijesim, formim, edukatë, moral dhe zotësi. Per mua eshte nje emertim i cili te percakton dhe te dallon nga pjesa tjeter e shoqerise. Pikerisht kjo eshte arsyeja se pse ndjenjat qe te shkakton kjo periudhe jane te vecanta ne llojin e tyre.
Deri me tani, te qenurit maturant me ka bere te ndihem i vendosur ne zgjedhjet qe do bej per te ardhmen time, por ne te vertete me ka bere te ndihem i stresuar dhe i alarmuar per pergjegjesite qe me presin. Per mua matura eshte pjesa me kritike dhe me kyc e jetes se nje personi, sepse eshte momenti qe do te vendosesh se kush apo cfare do te behesh.
Te them te drejten kjo periudhe e te qenurit maturant me ka hutuar dhe lodhur jashtezakonisht shume. Kjo per vete faktin se eshte koha qe maturanti duhet te punoje fort per t’ia dale mbane ne provimet shteterore. Pikerisht ideja e nje kohe kaqe te shkurter qe me ndajne nga keto me provime me tmerron dhe gjithe qenien time e pushton nje ndjenje ankthi.
Por une jam i vendosur t’ia dal mbane pavaresisht emocioneve te forta qe me kaplojne here pas here. Kjo sepse une jam i motivuar dhe i sigurte ne vetvete se asgje nuk do te me ndaloje se qenuri nje maturant qe perfundon me rezultate te shkelqyera. Une kam punuar shume vite per kete gje dhe jam gati te perballem me te. Per sa kohe kam dijen, emocionet nuk do te me mposhtin dot.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Artion Brahimi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Ndjesite+e+te+qenurit+maturant/6820


Vepra te ngjashme
jam krenr qe jam sh...
Lloji: Ese argumentuese
Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar per mua eshte sublime....
Jam krenare qe jam ...
Lloji: Hartim
Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar, per mua eshte e mreku...
Adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
Ese: Adoleshenca I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ? Sepse,une jam pjese e tyre,jam ado...
Krenar si nje shqip...
Lloji: Analize letrare
Ese: Jam krenare qe jam shqipetare Ne , jemi bijte e nje legjende mijera vjecare Ndajme te njejten b...
FAMILJA IME :)
Lloji: Te tjera
FAMILJA IME Momentet me te bukura....i kaloj me familjen time. Shume kam qeshur e shume kam qare ...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jes...
Babi im
Lloji: Ese argumentuese
E dini se cili eshte idhulli im?!Nuk eshte as nje aktor,as nje kengetar,as nje sportist....Eshte ai ...
dashuri e kot
Lloji: Ese shpjeguese
sara,nje vajze 14-vjecare kishte ren ne dahuri me nje maturant.ajo e donte shume dhe perpiqej te ben...
femra
Lloji: Thenie
kisha pare femra me te bukura se ajo, por ajo kishte dicka te ngrohte, terheqese. Ajo nuk mendonte v...
Marredhenia ime me ...
Lloji: Ese pershkruese
Ese: Marredhenia ime me shkollen. Si eshte dhe si duhet te jete. Shkolla eshte vendi ne te cilin nj...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
C`eshte dashuria??? Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e buku...
Ndikimi i politikes...
Lloji: Ese pershkruese
Lind pyetja: Perse ndodh gjithmone qe poltika triumfon mbi arsim, dhe sidomos mbi mesuesit? Ky eshte...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.