BULLIZMI
Jeta eshte nje stazh i mrekullueshem me te mira dhe disavantazhe qe i japin botekuptim misionar egos tone universale.
Ne nisjen e ketij stazhi gjendemi para nje porte te madhe qe hapet per ne dhe duket sikur nje vizion i gjate na pret
Ne kete seri veshtrojme nje kopesht te stermadh,në te cilin kopshtaret jemi ne,jemi ne ata te cilet do te gatitemi per te pasqyruar natyren tone vetiake.
Nje shumllojshmeri ngjyrash ne kete kopesht me le te ndiej shijen e nje kokteji te perzier me gjithcka,ku ne krye qendrojne doza te medha ferrash qe zymtesojne aromen e luleve dhe perpiqen te vjedhin diellin e tyre per t'i thare ato, e njejta gje ndodh edhe me qenjet njerezore.
Shpeshhere në shpigjendjen tone kursejme gjera te mistershme ne kuadrin e moralit,rrembejme nje kohe te gjate per te kaluar sfidat qe shtrohen drejt nesh,peripeci aspak te lehta,te tilla qe te bejne te stepesh,te vuash,te ftohesh,te ndiesh boshllek e njekohesisht te meditosh me boten vetiake qe ne nje forme ose ne nje tjeter ti hedhesh pas kraheve.
Kte te fundit do ta titulloja "bullizem"
Po te germojme thelle-thelle ne qenien tone do te gjejme nje force qe dominon ligesirat dhe redukton nga hapsira jone mendore pluhurin e zi te njerezve,te atyre qe perpiqen te ulen ne tryezen e jetes tone e te marrin ate qka eshte e jona.
Duke e ushqyer minieren e shpirtit tone me vertetesi dhe pasion, në këtë lufte do te fitojme ne,do te marrim ne dore udheheqjen e sigurte dhe frerët e pesimizmit,gje qe arrihet vetem duke reklamuar ne mbarevajtjen jetesore gjalleri,entuziazem dhe ngjyra te pafundme shpirterore sepse une deklaroj nga qenja ime se asnjehere nuk ngrihet imazhi juaj duke ulur imazhin e dikujt tjeter,bota eshte e madhe dhe nje dite e anasjellta e gabimeve tua do të kthehet tek ti per të të furnizuar ty me te njejtin ajer qe dikur ti i dhe dikujt.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
fjale te urta
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ara ime varri im. LABËRI
Ardhin galat dhe prishën folenë e bilbilit. KORÇË
Atdheu është dhe...
une i them jo padre...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Çdo mendje e ndritur e kohërave ka lënë trashëgiminë personale. Për disa janë veprat, për d...
NEW YORK
Lloji: Ese argumentuese bindese
NEW YORK...
Te gjithe mendojne se New York-u eshte nje shtet fantastik, I paster e plot drite, por ...
E dashur mikja ime
Lloji: Ese argumentuese bindese
E dashur mikja ime ti nuk mund ta imagjinosh se sa shume te dua. Ti hyre ne jeten time kur une nuk e...
Keshilla per veten
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh.
Mos i jep llogari askujt! ...
pse paqe dhe jo luf...
Lloji: Ese argumentuese bindese
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e
kuptova pse paqe sepse paqa...
Pro apo Kunder deni...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon ...
Pasuria
Lloji: Ese argumentuese bindese
Te jesh i pasur nuk do te thote te jesh i lumtur prinderit te blejne cdo gje qe deshiron qe ti te mo...
Ese per jeten
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jeta eshte gje qe perendia i cakton qdo njeriu.Jeta duhet te marre formen nga vet poseduesi saj.Njer...
Libri eshte me i re...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Libri është një shpikje e mrekullueshme e njerëzimit. Libri eshte pasuria shpirtërore e popujv...
Autizmi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Te dashur miq e di qe shpesh ju ndodh te flisni per te tjeret , te gjykoni e ndoshta edhe pa te drej...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Erdhi mëngjesi i së shtunës . Në këtë ditë...
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!