Data e postimit: 2021-04-12 17:48:59
Shikime: 18397
|
|
Likes:
17
Dislikes:
9
Titulli:
Dedikuar shoqes
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Kjo nuk eshte nje leter dosido . Eshte nje leter dedikuar shoqes sime me te mire . Ajo quhet V.T ๐. E falenderoj zotin qe me njohu me te .
Mike e di qe do habitesh kur ta lexosh kte leter .๐ฅฐ Jo me kot po e shkruaj . Keto kohe ti ke qene personi me te cilen jam hapur kam qeshur e qare me ty . Ke qendruar prane meje ne cdo veshtiresi e ne cdo situate a problem qe kam patur ๐. Ti ke qen e gatshme te me qetesosh mua pa pyetur si ndihesh ti vet . Ato jave qe ishim bashke kaluam shume mire , cdo gje e ndam bashke dhe asnjeher nuk u zume . Kaluam kujtime pa fund videot te cilat do mbeten kujtime ๐. Nuk ka si ti . Nuk do te harroj kurre , as ditet qe qendrove afer kur isha semure . E qeshura jote ,๐
fjalet apo keshillat i mbaj parasysh gjithe fjalet inkurajuese qe me ke then .๐ค O shoqa ime te dua pa fund . Nuk do te ndaj asnjer nga lutjet e mia . Do jesh gjithmon aty per te me zbukuruar jeten . ๐Ndjese nese ndonjehere te kam merzitur ๐. Je pjese e zemres sime me fat qe te kam . ๐งธtduaaaaaaaa shummmmmmeeeeeeeee . Je motla ime ๐
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Ledd - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7656&lloji=Leter
Vepra te ngjashme
hi
Lloji: Leter
hi.. u rrita me mendimin se te dish, eshte dicka e bukur qe te mbush shpirtin, dicka jo imorale, por...
|
E dashur vetja ime....
Lloji: Leter
E dashur vetja ime ...
Nk e di se c te ka ndodhur.Shoh se kohet e fundit ke ndryshuar shume. Une......
|
|
jeta dhe fuqia saj
Lloji: Leter
Qdo gje qe na ndodh ne jet per mir vet me vete flasim . po pra kjo jam un ... por kur vie qasti te ...
|
Mamaja ime
Lloji: Leter
E dashur mami
Kjo leter eshte per ty.
Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume g...
|
โTiโ
Lloji: Leter
Duaje veten ashtu sic je,nuk ke arsye te ndryshosh personalitetin tend per askend dhe per asgje ne k...
|
Leter
Lloji: Leter
I nderuar edi rama une quhem denada koci dhe jam nje nxenese ne shkollen demokracia ne durres.nuk po...
|
Dedikim
Lloji: Leter
Sot mora guximin per te shkruar per ty .E di qe kam shum kohe pa shkruar per ty .ME FAL .Keto dite...
|
Te dua mami
Lloji: Leter
ME KE DHE TE KAM SHPIRT, ENGJELL, XHAN, LULE, AJER, TOKE, UNIVERS, PLANET, OQEAN. PRANDAJ NEVE ASKU...
|
E dashur shoqja ime
Lloji: Leter
E dashur Ola
Te uroj 100 vjece!
Te ralizofshin te gjitha endrratdhe suksese ne mesime!
Te puth ...
|
Dedikim
Lloji: Leter
Hej,ckm!!!
E mbajta fjalen,te shkruajta perseri . . .
Me mungon,me mungon 100000000000000000000x
...
|
leter per ty
Lloji: Leter
Dikur mendoja se isha e dashuruar,por nuk e dija se ishte dashuri imagjinare,inekzistente. Vuaja pa ...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|