Nje dite dimri kur u zgjova ne mengjes,pashe qe vendi ishte zbardhur krejtesisht nga debora.
Fillova te merja shoket e shoqet e mia ne telefon,duke i thene qe te shkonim te luanim me topa debore.
Kur shkuam the shkolla te gjithe po luanin,kur aty afer pashe nje femije rreth 4-5 vjec me nenen e tij qe po benin nje plak prej debore,syte ja bene me gure,hunden me nje karrote ndersa gojen ja bene me disa rruaza,vune nje shall e nje kapuc, doli aq i bukur sa u mahnita.
Ndersa ne filluam te luanim me topa debore,u kenaqa pa mase!
Kjo ishte debora e pare qe kishte rene....ju uroj qe tju pelqeje.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Aleksander alija - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7701&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
kultura ime
Lloji: Ese pershkruese
Kultura tregon indentitetin e një personi..Një njeri i kulturuar është ai njeri që ka dije,që ...
Ese pershkruese
Lloji: Ese pershkruese
Mami
Ajo qe qe me ka sjelle ne jete,ajo qe me mbush me lumturi,ajo qe me frymezon,ajo qe me mbeshte...
Endrra e prere
Lloji: Ese pershkruese
Sa bukur eshte qe ta veshim. Jeten me endrra, me deshira per te luftiar per nje qellim te realozojm...
Qyteti i gabimeve t...
Lloji: Ese pershkruese
Nje qytet i mbushur me njerez te çuditshem te cilet kur flisnin i mungonin disa gërma ose fjale dh...
pasioni im me mreku...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe ne kemi nje enderr,nje pasion,nje deshir qe na terheq drejt nje te ardhmje te suksesshme.P...
ese pershkruese
Lloji: Ese pershkruese
Te zgjohesh me cicerimat e zogjve është nje ndjejn e veqant si ne gjdo pranver era fryen let duki ...
agimi
Lloji: Ese pershkruese
agimi i bardh
delne mengjes
me re
te medha
Me re te bukura
dhe ngjyre te hirit
pastaj del...
Qyteti im
Lloji: Ese pershkruese
Korca ime...
Qyteti i serenatave...
Pika me e frekuentuar turistike...
Kur nis te flas per korcen...
Nëna
Lloji: Ese pershkruese
Nënë!
Moj nënë e dashur! Po shkruaj për ty po të kthej borxhin,që më ke mbajtur nëntë mua...
Pasioni im me mreku...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjith e kemi nje pasion,nje deshir,nje vullnet qe na terheq per te bere gjera te mrekullueshme.P...
krenar si nje shqip...
Lloji: Ese pershkruese
SHPREHJEN KRENAR SI NJE SHQIPTAR E KANE PERDORUR FRANCEZET QE NE MESJETE,POR JEHONA E KESAJ KRENARIE...
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Te shkruash per librin eshte kenaqesi e madhe sepse ai eshte nje kopesht me lule te bukura.Dashuria...