Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2021-11-22 22:33:46
Shikime: 1815
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 0

Titulli: Ku po shkojme me kaq ligesi

Lloji: Ese filozofike
Tema: Ku po shkojme me kaq ligesi
Autori: Alisia Gjergji
Shkolla: Lezha Academic Center
Klasa: Xa
Qyteti: Lezhe
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te rritesh ne nje bote te tille… ku njerzit zhvishen nga dashamiresia dhe sjellin revolucion individual, pastaj kolektiv dhe social… ku vishen … vishen nga e thjeshta, e renda, torturuesia,e liga… “LIGESIA”.
Te mendosh kultivimin e jeteve dhe brezave te rinje ne kete bote me fryme keqdashesie, jo dhemshurie, te zymte , tradhetie, mizorie, vdekjeprurese eshte Revolucioni i Njerzimit dhe Pershtatja ne Qenie TE PA SHPIRTRA.
Te mendosh jeten jo vetem ne askpektin e lindjes dhe vdekjes por ne cdo detaj te saj, mund te them qe keto mendime dhe ushqyerja e mendjes me inat, hakmarrje, jo toleranc ,jo drejtesi dhe mosrrespektim… do ktheheshin ne helm qe do do pasonin krime makabre, ndryshimin e aspektit te jeteses , monotonis , shoqerise dhe marredhenieve mes njerezve. Por… niveli i ligesis ne bote po rritet cdo fraksion sekonti me nje vlere marramendese.
Ku po shkojme,o njerez?!
Kush eshte jeta?!
Cfare jemi ne?!
Ku jemi ne?
Kur ka dashuri?!
Pse ka hipokrizi?!
Mendime te pafundme!
Shpjegime objektive, unike… te pa kuptimta per cdo krijes tjeter.
Epo ti…me lejo te te them qe mos mendo dashurine e sinqerte nese ajo nuk eshte familja sepse ne fund do rezultoj shembullimi i dyftyresis dhe hipokrizis.
Me lejo te te them qe mos mendo per drejtesin sepse ligesia mbuloj qiellin.
…Ishim njerez… te mendosh qe sjemi me …
Te zgjohemi mos te lem qeniet e pa shpirtra , te liga , mizorene te na marrin jeten dhe emrtimin njeri!!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Alisia Gjergji - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7783&lloji=Ese+filozofike


Vepra te ngjashme
Unë dhe Toka
Lloji: Ese filozofike
Eh,sa jam plakur!... Këta njerëzit më bënë të plakem para kohe,edhe pse jam akoma e re...Pse m...
Njeriu eshte farket...
Lloji: Ese filozofike
Shpesh, te gjithe ne ankohemi duke thene se jemi te paafte, por sigurisht qe gabohemi. Jo vetem une,...
cfare eshte jeta
Lloji: Ese filozofike
Jetes i jane vene shume epitete i jane thurur shume kenge, poezi vargje pa fund. Shume fjale jane th...
Frika dhe misteri
Lloji: Ese filozofike
Te duket sikur po humb kontrollin. Ndihesh i rrezikuar, zemra te rreh for dhe shpejt. Edhe perse per...
Princesha argjiro.
Lloji: Ese filozofike
Që nga poshtë një zë thirri: "Jam një lajmës nga kufiri" U hap porta mengadalë, Kërci...
Te rrosh a te mos r...
Lloji: Ese filozofike
Te rrosh a te mos rrosh... Te zgjedhesh mes jetes dhe vjdekjes... Te jetosh cfare te sjell fati, t...
Vetvetja
Lloji: Ese filozofike
. Si ne lindje ashtu edhe ne perendim, eshte e mundur te shquash nje rrugetim qe neper shekuj e ka s...
ese per syte
Lloji: Ese filozofike
Dhuna kundër grave në Shqipëri duhet të analizohet në kontekstin e kulturës dhe traditave shqi...
Mbrojtja e mjedisit
Lloji: Ese filozofike
Ne qytetari sot tema ishte “Mbrojtja e mjedisit” ku ne fund te ores mesuesja na dha si detyre te...
Prometeu,një hero ...
Lloji: Ese filozofike
Prometeu është heroi i parë humanist në të gjithe historinë e letërsisë dhe është një fig...
Kur te mungon dikus...
Lloji: Ese filozofike
Si te vazhdosh te jetosh kur humb jeten dikush i afert? E dhimbshme eshte por nuk ke c'te besh.Kjo e...
Ne jemi ne Toke per...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ne Toke per te... Ne jemi ne Toke per te jetuar ? ... Jo Ne jemi ne Toke vetem e vetem pe...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.