Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8143
Data e postimit: 2023-08-14 00:52:59
Shikime: 408
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: A duhet të përdoren kafshët për eksperimente?

Lloji: Ese filozofike
Tema: Kafshët
Autori: Anna Cani
Shkolla: Gjimnazi 'Raqi Qirinxhi'
Klasa: Xc
Qyteti: Korçë
E-mail: canianna@gmail.com
Foto

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Për mendimin tim jo,nuk duhet të përdoren,sepse edhe kafshët janë gjallesa. Kam dëgjuar se kafshët sidomos miun e përdorin shumë për eksperimente dhe në një prej tyre miut me anë të një eksperimenti iu rrit një vesh njeriu në kurriz. Jo vetëm ky rast por kam dëgjuar edhe shumë të tjera. Prandaj nuk mendoj se duhet të përdoren kafshët,insektet etj. për eksperimente sido që të jenë. Nuk duhet të përdoren për shkak se provojnë gjëra ekstreme që në disa raste rrezikojnë jetën e kafshëve.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anna Cani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/A+duhet+t%C3%AB+p%C3%ABrdoren+kafsh%C3%ABt+p%C3%ABr+eksperimente%3F/8143


Vepra te ngjashme
Qeni
Lloji: Ese pershkruese
Kafsha ime e parapëlqyer është qeni. Unë kam një qen vetë dhe ai është shumë I bukur. ësht...
luani,dhelpra dhe k...
Lloji: Fabul
Një dite luani u ndje shumë keq.Ai I lajmeroi të gjitha kafshet she po vdistedhe donte t'u thosht...
ese: A kishte valle...
Lloji: Ese argumentuese
Nga pikëpamja jonë tingëllon çuditshëm ekzistenca e një krijese të tille. absurditet ose i...
Fjalët e huaja
Lloji: Ese argumentuese
Fjalët e huaja po përdoren në shumë fusha të jetës.Në Shqipëri,veçanërisht përdoren. edhe...
qeni
Lloji: Pershkrim
qeni eshte kafsha ime e preferuar ai eshte kafsha me besnike e njeriut ai nuk te le ne balt dhe te ...
Ujku
Lloji: Poezi lirike
Ujku Ulërin në pikë të natës I tremb shpezët,i tremb kafshët ...
Leximi
Lloji: Ese pershkruese
Librat janë mjeshtra që na udhëzojnë pa shufra, pa fjalë dhe zemërim, pa kërkuar para. Nëse ...
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
1.Kafsha rehatinë më të madhe e gjen në strofullën e vet !...
Macja
Lloji: Pershkrim
Kafsha qe une pelqej me shume eshte macja.Ajo eshte kafsha qe un kam me per zemer.Ngjyra e trupit t...
Liria e fjalës së...
Lloji: Ese argumentuese
Sot në shoqërinë civile Shqipëtare kemi një liri fjale te cunguar sepse në shoqërinë tonë n...
une i them jo padre...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Çdo mendje e ndritur e kohërave ka lënë trashëgiminë personale. Për disa janë veprat, për d...
TRAJTIMI I KAFSHEVE
Lloji: Analize letrare
TRAJTIMI I KAFSHEVE:P.sh.si te trajtohet nje qen?Nese mer nje qen atëher duhet ta mbash ashtu siq e...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.