Data e postimit: 2021-12-27 17:07:01
Shikime: 4430
|
|
Likes:
4
Dislikes:
4
Titulli:
VITI I RI
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Festa e viti te ri Festa ime e preferuar eshte njera prej diteve me te festuar ne Bote secili popull e feston vitin e ri ne menyren e ti ne festojm vitin e ri me 31 dhjetor e vendosem pemen e viti te ri ne nje cep te shtepis e zbukurojm me drita ne diten e vitit te ri bejm pregditjet ushqimin veshjet dhe mbledhum me familje dhe e festojm bashk dhe shpresoj te presim plot vite te tjera .
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
ARNISA BRAHIMI - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7814&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
Pasioni im me mreku...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjith e kemi nje pasion,nje deshir,nje vullnet qe na terheq per te bere gjera te mrekullueshme.P...
|
Femijeria ime.
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura....
|
SHTEPIA E GJYSHERVE
Lloji: Ese pershkruese
Sa here qe shkoi tek shtepia e gjyshes neper mend me vijne te gjitha kujtimet e bukura qe kam kaluar...
|
Shoqeria e Vertete
Lloji: Ese pershkruese
Jane disa momente ne jete kur njeriu thjeshte ndihet vetem.Shikon perreth dhe kupton se shume prej a...
|
Me shoket e shoqet ...
Lloji: Ese pershkruese
Nje dite dimri kur u zgjova ne mengjes,pashe qe vendi ishte zbardhur krejtesisht nga debora.
Fillov...
|
shoqeria
Lloji: Ese pershkruese
Shoqeria
Nisja dret rruges se shkolles
takon 1 shoqeri qe kurr sdo ta harrosh
deri ne pafunde...
|
Pse jetojme
Lloji: Ese pershkruese
Lumturohemi me faktin që jetojmë në këtë jetë, që na pushton fort nën krahët e saj dhe na d...
|
te dua
Lloji: Ese pershkruese
DASHURIA❤
Dashuria qe kam per ty eshte nje ndjenje e mrekullueshme,askush se di ate ndjenje nes...
|
Dhuna ne shoqerine ...
Lloji: Ese pershkruese
Pikënisja e gjithçkaje ,ndonëse mistike apo e pakuptimtë për kohën , ekziston e jo vetëm kaq ...
|
miqte e mi
Lloji: Ese pershkruese
miqte tane jane cdo gje per ne .Ato dine te jene te mire ne cdo sekond te jetes tone,na bejne te qes...
|
Jeta
Lloji: Ese pershkruese
Bruna Gjergo Jorgji
23.05.2011 ·
JETA,,,,,,,Jeta eshte si bicikleta, te rrezon atehere kur mendo...
|
tingulli i ziles se...
Lloji: Ese pershkruese
ora po shenonte edhe pak 09 : 35 , po degjoj hapat e zyshes qe zbret per ti rene ziles, po e degjoj....
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|