Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7810
Data e postimit: 2021-12-12 16:26:44
Shikime: 2236
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: kultura ime

Lloji: Ese pershkruese
Tema: kultura
Autori: Alkida
Shkolla: Riza Spahiu Kukës
Klasa: 8 b
Qyteti: kukës
E-mail: alfreduka1498@gmail.com
Foto

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kultura tregon indentitetin e një personi..Një njeri i kulturuar është ai njeri që ka dije,që flet qetësisht e bukur,që di të bashkëpunoj dhe të sillet mirë me të tjerët.Kultura parësore që ne tregojmë,është kultura që na japin prindërit tanë,sepse ata janë njerëzit që na edukojnë në hapat e parë të jetës për të marrë një rruge sa më të mirë në jetët tona. Një njeri i kulturuar i tregon vlerat e tij me punë dhe dije,dhe jo tek paratë e pushteti që ai zotëron.Të gjithë duhet të kenë sado pak kulturë,që të kenë mësuar nga përvoja e jetës.Ai që do të ketë kulturë,duhet të përpiqet,të lexoj shumë libra e të dëgjoj histori nga njerëzit më të rritur,sepse një njeri me një kulturë të përsosur,nuk do të harrohet kurrë.
Kultura eshte ajo qe me zbukuron mua. Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i vecante nga te tjeret sepse kam traditat dhe zakonet e mia. Une di se cfare do te thote te jesh nje njeri i kulturuar. Nje njeri i kulturuar eshte ai njeri plot me dije, pervoje dhe eksperience.
Njeriu merr kulture gjate gjithe jetes se tij qe kur lind e deri diten qe ndahet nga jeta. Marrja e kultures nis qe nag vatra familjare dhe me pas ne shkolle, por pjesen me te madhe e merr gjate jetes. Te jesh njeri me kulture do te thote te jesh nje njeri i sjellshem,i edukuar, me vlera morale, i ditur Te jesh nje njerii i kulturuar do te thote te ruash brenda vetes nje thesar te pacmueshem qe jo gjithkush mund ta kete!




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Alkida - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/kultura+ime+/7810


Vepra te ngjashme
Kultura
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kultura tregon indentitetin e një personi.Kultura nuk fitohet vetëm nga ata që janë të shkollua...
Kultura
Lloji: Ese shpjeguese
Njeriu merr kulture gjate gjithe jetes se tij qe kur lind e deri diten qe ndahet nga jeta. Marrja e ...
Kultura , thesari m...
Lloji: Ese argumentuese
Kultura eshte ajo qe me zbukuron mua. Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i shkolluar.Une jam nj...
Kultura...
Lloji: Te tjera
Kultura... Te jesh nje njeri me kulture ne te gjitha fushat e jetes do te thote te kesh nje thesar ...
Libri eshte me i re...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Libri është një shpikje e mrekullueshme e njerëzimit. Libri eshte pasuria shpirtërore e popujv...
KULTURA
Lloji: Ese shpjeguese
KULTURA eshte pjese e rendesishme e jetes sone. Pa te ne nuk mundemi te quhemi pjese e shoqerise pa ...
libri dhe vlerate t...
Lloji: Ese argumentuese
Libri është një nga shpikjet më të mrekullueshme të njerëzimit. Njerëzit e lashtë I shkrua...
Emigranti
Lloji: Ese argumentuese
Nje njeri qe largohet nga vendi i tij per nje jete me te mire. Nje njeri qe veshtirsite e jetes e d...
"Fshati dhe Qyteti"
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend. Dallimi eshte vendi ku jeton ai...
dashurija ndaj jete...
Lloji: Ese argumentuese
ese per dashurine ndaj jetes dashurija eshte nje emocion pozitiv pa te cilin njeriu nuk ben dot. d...
Gjykimi
Lloji: Ese pershkruese
Nje buzeqeshje tregon nje gezim dhe e kunderta e saj eshte te qaret i cili tregon nje gjendje te re...
Shkolla
Lloji: Poezi personale
Shkolla është vendi ku çdo ditë e viziton Vendi i cili çdo gjë të mëson Shkolla ,vendi më...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.