Data e postimit: 2022-02-15 21:40:15
Shikime: 9387
|
|
Likes:
37
Dislikes:
9
Titulli:
Te jesh tolerant
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Sic e dim bota esht e mbushur me diversitet gje qe e ben ate akoma me interesante ose argetuese dhe e tere kjo eshte e krijuar per shkak te tolerances. Te jesh tolerant do te thot te respektosh mendime te reja duke vleresuar ndryshimet midis tyre e te mesosh nga te tjeret.Do te thote te jesh i gatshem te respektosh gjinin,racen,fen dhe ideologjin e grupeve te tjera. pra me pak fjal mund te themi se ne shume menyra toleranca eshte e kunderta e paragjykimit. sipas meje toleranca vjen nga mjedisi qe e rrethon dike duke filluar nga familja dhe duke vazhduar me pas me institucionet e ndryshme sic jan shkollat ku femijet dhe mesuesit duhet qe te tolerojn njeri-tjetrin. por toleranca perdoret dhe ne institucione te tjera si vendet e punes etj. nese nuk do te ekzistonte toleranca atehere kudo qe te shkonim do te perballeshim me nje mbizoterim te intolerances e cila nuk do sillte asnje gje tjeter vecse agresivitet e dhune ngaqe asnje nuk do te pranonte mendime te reja. sipas meje toleranca eshte nje nga faktoret me te rendesishem ne ruajtjen e paqes dhe krijimin e nje shoqerie te shendetshme prandaj gjithmone duhet te jemi tolerant.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Filanja - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7875&lloji=Ese+vleresuese
Vepra te ngjashme
|
Ti vlen
Lloji: Ese vleresuese
Mos harro se ti je e veqant
Mos harro moter se sa do qe deshirojn
qe dikush te perul, ti je e ve...
|
Aleksander Mojsiu
Lloji: Ese vleresuese
Ishte talenti qe mbarte nje pike e forte qe I hapi dyert aktorit me origjine shqiptare Aleksander Mo...
|
Atdheu
Lloji: Ese vleresuese
Atdheu , eshte nje fjale e vogel por me kuptim te madh . Atdheu eshte si buka, e uritur, qe te iken ...
|
Deshmoret e Atdheut
Lloji: Ese vleresuese
Kam lexuar e mesuar shume rreth deshmoreve te kombit tone,dhe vendosa qe te beja nje shkrim per sakr...
|
nene tereza
Lloji: Ese vleresuese
nene tereza
te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene njeriu me i dashur dhe me bujar ne bote.Emri...
|
Ese:Shpirti im
Lloji: Ese vleresuese
Ese:Shpirti im.
Shpirti im shkoi ne amshim domethene gjyshja ime.E kujtoj me mall e me dhimbje e me...
|
Genjeshtrat
Lloji: Ese vleresuese
Genjeshtrat e pambaruara
Shume njerez perpiqen qe te na genjejn me fjale te bukura e pispillosje...
|
Nena
Lloji: Ese vleresuese
|
nje dit ne nje qyte...
Lloji: Ese vleresuese
Nje dit ne nje qytet te panjohur
Afer nje lugin kalova pyllin dhe dola ne nje qytet ku gjitqka is...
|
Mjaft!
Lloji: Ese vleresuese
Mjaft ! Nje monotoni ka mberthyer nje qytet te tere, njerez te ftohte. Nuk arrij ta kuptoj se si nje...
|
Mami
Lloji: Ese vleresuese
Nuk e di se sa vler ka fjala "mami",ne jeten e shume persona te tjere,por ne jeten time vlen shume....
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|