Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2022-04-17 14:07:43
Shikime: 4271
Raporto

Likes: 11 Dislikes: 4

Titulli: Mbrojtja e mjedisit.

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Mjedisi
Autori: Enada Methasani
Shkolla: Shkolla 9 vjecare xhorxh soros
Klasa: KlasaVIII
Qyteti: Rrogozhine
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kur flasim per natyren,nje mike te vlere per njerezimin,duhet te permendim dhe rendisim gjithmone te mirat qe na jep ajo ne formen me te mire per ekzistencen e jetes ne planet.Ne kurre ama nuk rendisim shkaqet apo pasojat qe kryejme ne te mire te vetes por ne dem te mjedisit qe na rrethon dhe duke ditur keshtu qe kjo e drejte eshte dem jo vetem per te por edhe per ne.Demtimi i natyres sjell negativitet per te ardhmen e jetes sone dhe prandaj synimi i gjithckaje eshte reflektimi per te ndrequr gabimet qe kemi bere dhe per te rregulluar njekohesisht ecurine e vazhdimesise jetesore.Keshtu pra natyra eshte shenjetore e jetes,bukuri dhe begati qe na e ka dhuruar universi per te jetuar si burim paresor i gjithckaje.Mbrojtja e saj eshte thesar i ruajtjes se mirqenies sone dhe vete roles.Ka shume menyra per kujdesin apo mbrojtjen e nenes natyre por paresorja eshte ndergjegjesimi per te mbrojtur ate jete qe na rrethon e perfaqeson.Ne e kemi shume prane zgjedhjen neqoftese tregojme pak interes per ta zhvilluar ate.Se bashku mund te realizojme shnderrimin e botes ne nje planet ku metevertet jeta jetohet si mireqenie..!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Enada Methasani - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7924&lloji=Ese+argumentuese


Vepra te ngjashme
Forca e retorikes n...
Lloji: Ese argumentuese
Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren e Sabri Godos . Ne kete veper autori na ben te ku...
Pranvera
Lloji: Ese argumentuese
Ç'është pranvera?Pranvera është stina mëe bukur e vitit....Njerëzit mbushen me hare dhe fillo...
atdheu
Lloji: Ese argumentuese
Atdheu Atdheu është mbase para se gjithash vendi ku robërohet shpirti. Atdheu nuk do dashuri...
Ese
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te mir...
Jeta esht i vetmi l...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta sado e komplikuar qe esht prap duhet jetuar dhe perballuar me sfidat e saj.Udhetimi i jetes edh...
liria fjala me e bu...
Lloji: Ese argumentuese
"Liria i ka rrenjet ne gjak" me shum dashuri e them fjalen liri.liria eshe gjeja me shtrenjt njerez...
Pranvera ne vendin ...
Lloji: Ese argumentuese
Pranvera... eshte nje stin shum e bukur pra me nje fjal me pelqen shum ne pranver rrezon dielli lu...
Vera( Stinë)e ënd...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo ese është për të gjithë ata persona të cilët ju pëlqen stina e verës por jo vetëm. M...
me mire i forte apo...
Lloji: Ese argumentuese
Ne jeten e sotme shohim shume njerez te cilet mburren per forcen e tyre por ka edhe disa te tjere te...
Paraja nuk blen gji...
Lloji: Ese argumentuese
Sot,në shoqërinë moderne kapitaliste jemi të rrethuar me modele që kanë në qendër të saj pa...
mosha ideale
Lloji: Ese argumentuese
Per te jetuar sa me mire ne fillim duhet te njohim 5 fazat e saj te cilat jane:foshnje,femije,adolos...
ja pse duhet te shk...
Lloji: Ese argumentuese
Gjimnazi per cdo femije eshte nje hap me perpara per jeten dhe per dijen.E di qe mund te jete e vesh...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.