Sot shumë njerëz rrëzohen gjatë jetës së tyre e më pas pyesin veten pse. Vetëm se jeta na rrëzon,na bën të ndihemi keq nuk do të thotë që s'duhet të ngrihemi përsëri. Është një libër që flet pak,thjesht me tri etapa e që duket sikur thotë:"Mendo,po,realizo. Të jetosh është bukur,pavarësisht se ndonjëherë ne ndihemi keq ose të lumtur,rrëzohemi,ngrihemi përsëri dhe prapë jemi duke udhëtuar.Kur rrëzohëmi jemi të pafat,por a nuk është diçka e mirë që kalojmë çdo sprovë apo sfidë? Luftojmë me guxim,me zemër,të arrish dhe në fund të përballesh me vdekjen. Të arrish çdo gjë çka ke dashur në jetë dhe si drita në fund të tunelit paguhemi si flijim për idealet. Të punosh fort dhe pandalur,e bie krejt papritur dhe duhet tepër kohë për t'u ngjitur sërish e për të përmbushur detyrën deri në fund. Ka disa çaste kur mendja na thotë që të heshtim,ama bëjmë të kundërtën e asaj që mendja na thotë. Shkojmë me vetbesimin se do të jemi të pavdekshëm,por edhe pse nuk është kështu çdokush duhet të lërë ose lë pas diçka. Mendojmë se nuk do të arrijmë të jemi fitimtarë,por del e kundërta në një moment të papritur,në një çast kur ne nuk e presim. Fitimtari është ai ose ajo që ka punuar për të fituar,ndërsa të jesh i përjetshëm do të thotë të jesh krenar për atë çka ke bërë. E dini që të vdesësh për të mirat që bën në jetë do të thotë të jetosh në përjetësi? Nëse jo,e mësuat tani...Në jetë jemi thjesht kalimtarë që në fund të rrugës na pret vdekja.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Anna Çani - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7992&lloji=Ese+filozofike
Vepra te ngjashme
Vdekja eshte e hesh...
Lloji: Ese filozofike
Hesht!Pse kaq qetesi?Ku jam une? Gjithcka eshte zhdukur,jam e vetme.Ujerat nuk rrjedhin me,zogjte nu...
Unë dhe Toka
Lloji: Ese filozofike
Eh,sa jam plakur!... Këta njerëzit më bënë të plakem para kohe,edhe pse jam akoma e re...Pse m...
Vleresoje jeten
Lloji: Ese filozofike
Shume njerez jeten e tyre e kane te ndare ne te mirat dhe te keqijat e tyre. Disa jetojne per qellim...
Një udhëtim imagj...
Lloji: Ese filozofike
Më kujtohet eksperimenti që bëmë me miqtë e mi shkencëtarë. Provuam të shihnim se çfarë nd...
Ne jemi ketu ne tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu ne toke per te, per te...! -Per cfare e?! -Jemi ketu per te jetuar sigurisht! -Vetem pe...