Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4629
Data e postimit: 2015-12-06 01:36:03
Shikime: 12408
Raporto

Likes: 12 Dislikes: 1

Titulli: Jeta...

Lloji: Ese filozofike
Tema: Jeta...
Autori: Fiori
Shkolla: Gjimnazi :"Gramoz Palushi"
Klasa: XI
Qyteti: Tirane
E-mail: tinnatina99@live.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kjo jete paska qene e destinuar te filloje me komedi, te vazhdoje me drame e te perfundoje me tragjedi!
Vime ne kete bote duke bere disa njerez te qeshin dhe ikim duke lene disa duke qare… rri e mendoj se si ka mundesi qe keshtu duhet te jete ky proces… rri e medoj se si ka mundesi qe ky zinxhir jete mund edhe te shkurtohet… te gjithe jetojne te sotmen dhe harrojne te nesermen… harrojne te mendojne gjate cdo veprim ,harrojne fjalen “kujdes” harrojne se jeta e tyre nuk eshte ne duart e tyre sepse nuk ishin ata qe e krijuan e keshtu nuk kane as te drejten ta asimilojne… nuk kane te drejten te ecin me mendimin” eshte jeta ime” sepse pas jetes tende o njeri eshte krijuesi yt ,eshte fryma jote,eshte shpirti I shpirtit tend!
Po c eshte kjo jete keshtu??? Vuajtje,vuajtje,vuajtje…pse gezimi,lumturia,harmonia duhet te zgjasin me minuta e ndersa hidherimi,trishtimi,merzia duhet te zgjasin me vite? Pse zemra rreh fort nga lumturia e ndersa nga dhimbja do te cahet e te shuhet qe te mos kete as rrahje e as gjak? Pse shpriti mbeshtillet me gezim nga nje hare e ndersa nga hidherimi mbeshtillet me zjarr? Pse kur je me I rritur jeta te dhemb me shume, ti rritesh me shume ajo te godet edhe me shume…mos ndoshta qe te mesohemi te perballojme veshtiresine me shume… po si mund te perballohet veshtiresia kur ske force…kur ske ku te kapesh per ta gjetur,kur mbyllesh ne sketerre,kur nuk mund te pranosh realitetin,kete realitet qe na jep vetem pershtypjen e nje jete te zymte ,pamjen e nje filmi horror apo fantazine e maktheve tona …

Shume thone se e mira ekziston dhe mbizoteron ne kete bote…por sa e vertete eshte nuk jam e sigurte ta them po aq nuk jam e sigurte as per te keqen …vetem nje gje e di qe ne keto bote mbizoteron nje jete “mizere” . ku njerezit po ndahen per se gjalli nga njeri tjetri vetem nga nje fjale goje ,vetem nga nje veprim ,vetem nga nje situate e tensionuar,vetem nga nje debat I zjarrte,vetem nga nje konflikt dhe fjalen e fundit e thone te paren …a e dini pse? Sepse nuk e vleresojne te nesermen ,nuk pyesin per te ndonese nuk e dine se cfare do t u ofroje,sepse nuk e dine se sa e shtrenjte eshte jeta dhe qe nuk duhet humbur as milisekondi e jo me sekondi me gjera boshe,me hatermbetje e me zenka…
ku ka me bukur se te jetosh cdo dite me dashurine ta dhurosh ate dhe te nisesh diten me pozitivitet …ku ka me mirese te ecesh me fjalen “jeta vazhdon” ndonese ti ke nje boshllek brenda vetes sepse ky boshllek dita dites do te behet pjese e jotja ,pjese qe mund ta mbushesh ti me dashuri e jo me lot e pikellim…pasi lotet vertet mund ta mbushin boshllekun por mos harro se uji derdhet ,rrjedh,thithet…mos harro se dashuria nuk di te zbrazet kurre! Jeta eshte nje mesim…pas cdo ulje ka ngritje dhe e anasjellta e ketu fillon veshtiresia e jetes, t I menaxhosh ato do te thote te dish te menaxhosh te miren e te keqen…jeta eshte nje ligj qe s ska njeri qe mund ta thyeje,s ka njeri qe mund ta ndryshoje procesin e saj …jeta eshte sfide, jeta eshte nje shumellojshmeri perkufizimesh ne te cilat eshte e pamundur te vendoset gishti vetem ne njeren prej tyre!
Jeta eshte udheheqesi yne dhe nuk na mbetet rruge tjeter vetem se te jetojme nga nje dite ne tjetren,te jetojme ate qe fati na ka percaktuar ,te jetojme vetem te jetojme…




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Fiori - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Jeta.../4629


Vepra te ngjashme
imagjinata
Lloji: Ese argumentuese
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta ...
Pse?
Lloji: Tekst pershkrues
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere t...
PSE???
Lloji: Ese pershkruese
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se ...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
Njeriu ne jete ka n...
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta eshte shume e komplikuar, por nje pjese mjaft e rendesishme e saj eshte dashuria. Njeriu ne jet...
une dhe jeta
Lloji: Poezi dramatike
nje dite me tha jeta ti mos u merzit cdo gje ne kete bote vjen shpejt edhe ik jo i thash nu...
Jeta
Lloji: Tekst vleresues
Jeta!Epo c`mund te thuash per jeten kur ende nuk e di se c`do te ndodhe me ty neser.Fatin e jetes te...
cfare eshte jeta
Lloji: Ese filozofike
Jetes i jane vene shume epitete i jane thurur shume kenge, poezi vargje pa fund. Shume fjale jane th...
JETA
Lloji: Ese pershkruese
A ekziston ndonje fjale qe te mund te pershkruaje termin"jete"?A ekziston ndonje veper e tere letrar...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
Shpresoj se e ardhm...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do t...
Lufta: Fataliteti i...
Lloji: Hartim
Lufta fataliteti i jetes njerezore! Lufta, perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,...


Komentet e fundit!

Emri: bossi nga tirona
Email: bosi-nga-tirona@gmail.com
Komenti: ese kot
  Pergjigju

Emri: Dikush
Email: Dikush@yahoo.com
Komenti: Shum mirë kjo ese mund te pershkruhet ose të vihet në vendin e një Mesazhi per jetën
  Pergjigju

Emri: Adelina
Email: Adelina.Pashtanjaku@outlook.com
Komenti: Shum super ;)
  Pergjigju

Emri: sara
Email: sarakrashi11@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: emri
Email: emri@yahoo.com
Komenti: haahah bravo si kjo nuk kisha pa najher thashh hahahah se qesha me nji shoqe nuk e kisha me esene tende BRAVOOOO
  Pergjigju
Emri: mxnjz\cj
Email: vsnsdn@yahoo.com
Komenti:


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.