- Adoleshentët përballen me shumë vendime të vështira të jetës të cilat, kur lidhen me mungesën e vet – njohjes, shkaktojnë kriza të indetitetit. Jo të sigurt në vetvete, adoleshentët marrin vendime në lidhje me mënyrën se si ata reagojnë, me kë ata shoqërohen dhe çfarë vendimesh ata zgjedhin në jetë.
- Adoleshentët janë shpesh – herë të hutuar për mënyrën se si ndihen, dhe kështu ata kanë tendencë të sillen në mënyrë pasive, fyese ose të çuditshme. Adoleshentët janë në një fazë të plot pasiguri prandaj ata kanë nevojë të gjejnë diçka në të cilin mund të mbështeten dhe që i bën ata të mendojnë se i përkasin diku ose diçkaje në shoqëri. Si rezultat, adoleshentët shpesh gjejnë mënyra që të përshtaten duke formuar një grup shoqëror. Përveç formimit të një grupi, ata provojnë edhe alternativa të tjera të cilat i influencojnë në zgjedhjet që ata do të marrin për jetën e tyre. Shembuj të alternativave të tilla janë : njerëzit e famshëm, mësuesit, të afërmit ose ndoshta shembuj të tjerë në shoqëri.
- Ndryshe nga kur ata ishin fëmijë, adoleshentët fillojnë të shkëputen pjesërisht nga rrethi familjar. Fillojnë më shumë që të rrinë në grupin e tyre shoqëror sesa të ndajnë çaste të lumtura me familjet e tyre. Prandaj faza e adoleshencës përshkruhet si një ndër fazat më të rrezikshme të jetës.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Big G - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=8010&lloji=Ese+argumentuese
Vepra te ngjashme
E denuar sepse jam ...
Lloji: Ese argumentuese
E denuar sepse jam femer,e denuar qe nga barku i nenes,i dashur baba ti qe me martove pa deshiren ti...
Nje Bote e Denje Pe...
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve da...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jes...
Telefoni I nevojshe...
Lloji: Ese argumentuese
Vitet e fundit kane ndodhur zhvillime te Medha ne teknologji.Zhvillimi me I madh eshte telefoni.Qe p...
Pse?
Lloji: Ese argumentuese
Pse?
Pse kjo bot ta kthen shpinen?Pse njerzit qe i do me shum largohen?Pse njeriu qe i beson met ve...
Bora i gezon femije...
Lloji: Ese argumentuese
Stina e dimrit i gezon gjith femijet sepse bie bor.Femijet gezohen shum kur shaqsin me skijat e tyre...
Dua
Lloji: Ese argumentuese
Dua ta vras frikën se do të më thyejnë, se do të shprishem, se do të më copëtojnë. Dhe, në...