Data e postimit: 2023-02-10 19:33:52
Shikime: 837
|
|
Likes:
0
Dislikes:
0
Titulli:
Unë dhe Toka
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Eh,sa jam plakur!... Këta njerëzit më bënë të plakem para kohe,edhe pse jam akoma e re...Pse ma bënë këtë?S'e kuptoj...Hë...e pse tjetër? Për ambicjen,për pandërgjegjdhmërinë që kanë. Ja shikoji sesi lëvizin nëpër trupin tim. Sa herë që lahem ankohen se u bie shi e përmbyten.Hë...Egoistë!...S hikoje veten TOKË!Shiko si je katandisur! Shikoje veten në pasqyrë!Po lejon shkatërrimin tënd nga disa krijesa të vogla. Po ndjen dhimbje për veten tani?Hë...MOS KI!!!...Vetë ia bëre vetes! I lejove njerëzit të të hipin mbi kokë. Iu dhe ujë,iu dhe ajër,iu dhe gjelbërim dhe si përfundim?...Çdokush bën me kokën e tij dhe ti sa vjen e rëndohesh,qelbesh erë tym,gaz,naftë,benzinë...çdo sekondë e më shumë...Eh...eh...Duhet të mbledhësh veten dhe t'u tregosh njerëzve se nuk duhet të të ndotin. Prandaj hidh ujin dhe tregohu pak zemërgur dhe zemërftohtë,por prapë nuk munfem. Zemra nuk ma bën të lëndoj ata që jrtojnë brenda meje. Eh kjo jetë...sa e ashpër aq edhe e butë...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Anna Çani - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=8035&lloji=Ese+filozofike
Vepra te ngjashme
Ne kete bote jemi p...
Lloji: Ese filozofike
Në këtë botë jemi për të...?
Kjo është një pyetje të cilën çdo njeri ja bën vetës.Dis...
|
Guximi fiton!
Lloji: Ese filozofike
Guximi. Fiton apo humbet? E gjejme ne apo vjen vetë? Pytja qe te ndjell kureshtje ne trurin tend q...
|
Thjesht....jeta. .....
Lloji: Ese filozofike
Jeta eshte nje loje pokeri qe ne e luajme cdo site. Varet se kujt i vijne letrat e mira .Enderrimtar...
|
Perendimi me i buku...
Lloji: Ese filozofike
Kur shikon perendimin e diellit te duket sikur je ne enderr. E pra,edhe me mua keshtu ndodh. Cdo fun...
|
Shprese
Lloji: Ese filozofike
Shprese
A kaq te ligj jemi? A kaq shume te keqija kemi bere ne ket...
|
Guximin ke humbur,k...
Lloji: Ese filozofike
Ke lejuar te te neshtrojne te tjeret?...mos valle me dryn i ke kycur akordat e zerit e i ke lene te ...
|
A duhet të përdor...
Lloji: Ese filozofike
Për mendimin tim jo,nuk duhet të përdoren,sepse edhe kafshët janë gjallesa. Kam dëgjuar se kaf...
|
Pro apo kundër uni...
Lloji: Ese filozofike
Për mendimin tim është më mirë të kesh uniformë shkolle sesa të mos kesh. Nëse pyesni pse,k...
|
Njeriu eshte kafshe...
Lloji: Ese filozofike
Shprehja e Aristotelit "Njeriu eshte kafshe politike"eshte thene ne menyre aq barbare,por qe ne te v...
|
Molla
Lloji: Ese filozofike
Eshte si molla e kuqe dhe perfekte qe nese e kafshon te mbush gojen plot me krimba. Manaferrat grumb...
|
vete suksesi drejt ...
Lloji: Ese filozofike
Suksesi...nje pike hapesire .ndoshta edhe pika me e larget tecilen ne njerezit jemi te destinuar ta ...
|
Ndjena dhe endrra e...
Lloji: Ese filozofike
Ishte nje nat me qiell te kthjellet ku e zbukuronin yjet dhe
e ndriqonte hena vezulluese e cila me...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|