Paragrafi 1: Fuqia dhe pavarësia e femrave
Në kohën e Helenës së Trojës, femrat konsideroheshin zakonisht si pronë e burrave dhe nuk kishin asnjë autoritet apo të drejtë vendimmarrjeje. Megjithatë, në kohën moderne, femrat janë ndryshuar dhe kanë fituar një pozicion të barabartë në shoqëri. Ato kanë fituar pavarësinë e tyre financiare dhe politike, janë të pranishme në pozita të rëndësishme në biznes, politikë dhe shkencë. Sot, femrat janë të afta të bëjnë zgjedhjet e tyre vetë, të ndërtojnë karrierën e tyre dhe të realizojnë potencialet e tyre në mënyrë të barabartë me burrat.
Paragrafi 2: Dëshira për vetëdeterminim dhe lirinë e zgjedhjes
Ndërsa Helenës së Trojës iu desh të pranojë destinin e saj dhe të shkojë në spitalinë e Trojës, femrat e ditëve të sotme janë të vendosura të luftojnë për vetëdeterminimin dhe të kenë kontroll mbi jetën e tyre. Ata kërkojnë të kenë të drejtën për të zgjedhur partnerin e tyre, karrierën, jetën seksuale dhe të drejtat e tyre reproduktive. Helenës së Trojës iu mohua e drejta për të vendosur për veten, ndërsa femrat e sotme nuk pranojnë që të vuajnë nën autoritetin e tjetërkujt dhe synojnë të vendosin për veten e tyre në çdo aspekt të jetës.
Paragrafi 3: Femrat si pjesëmarrëse aktive në politikë dhe diplomaci
Në periudhën e Helenës së Trojës, femrat kishin një rol pasiv në politikë dhe diplomaci. Ata nuk kishin mundësi të ndikojnë në vendimet që merrnin burrat për ta. Sot, femrat janë të angazhuara në politikë dhe diplomaci në nivel global. Ata zënë postet e larta në qeveri, organizata ndërkombëtare dhe misionet diplomatike. Femrat moderne përfaqësojnë shoqërinë në bisedimet e rëndësishme ndërkombëtare dhe luajnë një rol të rëndësishëm në zgjidhjen e konflikteve dhe ndërtimin e paqes.
Paragrafi 4: Femrat si pionierë në shkencë dhe teknologji
Helenës së Trojës nuk iu dha mundësia të zhvillohej dhe të kontribuonte në shkencë dhe teknologji. Sot, femrat janë të pranishme në fushat e shkencës dhe teknologjisë dhe kanë bërë kontribute të shumta në këto fusha. Ata janë inxhinierë, shkencëtarë, programuese, dhe krijojnë inovacione të mëdha. Përkatësia e femrave të ditëve të sotme në shkencë dhe teknologji tregon se fuqia e tyre intelektuale është e pandalshme dhe mund të shërbejë si inspirim për brezat e ardhshëm.
Përfundimi:
Aktu alizimi i Helenës së Trojës me femrat e ditëve të sotme reflekton ndryshimin e madh në mënyrën se si femrat trajtohen dhe percaktohen në shoqëri. Nga pavarësia e tyre financiare dhe politike deri te lufta për vetëdeterminim dhe lirinë e zgjedhjes, femrat moderne tregojnë një fuqi dhe vlera të pandalshme. Duke u angazhuar në politikë, diplomaci, shkencë dhe teknologji, ato po ndryshojnë paragjykimet dhe shkëmbejnë botën për të mirë. Është e rëndësishme të nderojmë arritjet dhe përpjekjet e femrave të ditëve të sotme dhe të vazhdojmë të punojmë drejt barazisë së vërtetë gjinore në të ardhmen.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!