Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4633
Data e postimit: 2015-12-07 16:14:24
Shikime: 10678
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 5

Titulli: Femijet

Lloji: Analize letrare
Tema: Femijet
Autori: Engerilda Ukperaj
Shkolla: Skenderbeu
Klasa: XA
Qyteti: Has
E-mail: ilda.ukperaj@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Femijet jane shembelltyra e nje shoqerie. Aksidentalisht femijet po i "vret" dashuria me superficit. Prinderit shqipetare nuk dine te duan femijet. Ata mendojne qe te duash femijen do te thote te jene nje lloj "xhindi" qe ploteson cdo deshire te tyre. Mjafton qe ato ta artikulojne. Madje ato ndjehen te frustuar se pse nuk ju mjaftoje te ardhurat materiale per te plotesuar teken e radhes te femijeve te tyre.
Te dashur prinder, nevojat e femijes jane komplet te ndryshme nga tekat e tyre. Ka nevoja thelbesore qe me gjithe parate e botes nuk i blen per femijen tend. Ato nuk kushtojne aspak. Ato ua ka dhene Zoti si dhunti e te qenurit prind.
Femija ka nevoje per shembullin tend. Femija ka nevoje te kuptoje vleren e dashurise brenda mureve te shtepise, dhe te percjelle ate jashte saj. Femija ka nevoje per "kembe" te forta e jo makine. Femija ka nevoje per sy te mprehte e jo syze te shtrejta. Femija ka nevoje per ngrohtesi e jo per rroba te shtrejta. Femija ka nevoje te mesoje te degjoje para se te bleje nje celular. Femija ka nevoje te mesoje te jape perpara se te marre. Femija ka nevoje te mesoje te flase perpara se te di gjuhe te huaja. Femijet kane nevoje te rrezohen, te qajne, te luajne, dhe ne fund te fitojne. Por ata nuk do fitojne nese ti prind i dashur fiton per ta dhe nuk i le ata te fitojne vete sipas menyres se tyre. Femija nuk eshte cmimi yt i fituar, as trofeu yt per tu mburrur. femija eshte bekimi yt qe te ka dhene Zoti, dhe Ti je pergjegjes se cfare ndodh me te.
Femijet shohin, Femijet bejne.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Engerilda Ukperaj - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Analize+letrare&id=4633


Vepra te ngjashme
te drejtat e femije...
Lloji: Ese argumentuese
Femija eshte krijesa me e shtrenjte e cdo prindi .Femija te jep buzeqeshjen te jep gjithcka.femijet ...
Fleta e shkrimit .
Lloji: Analize letrare
Dy dhe dy bejne katër, katër dhe katër bejn tetë, tetë dhe teze -gjashtebedhjet .Përshëriteni...
familja me e shtrej...
Lloji: Ese informuese
familja eshte proces i vecante ne familje lulezon bukuria,dashuria,dhe gezimi i nje familje.femijet ...
Femija,nje qenie e ...
Lloji: Ese pershkruese
Femija,qenia me e pafajshme ne bote,e cila na fal dashurine dhe lumturine me te madhe.Dhe me te vert...
prinderit
Lloji: Ese filozofike
njeriu mesoi te linde dhe te jetoje. por njerezit qe e priten ne lindje ishin prinderit .te gjithe m...
Te drejtat e femije...
Lloji: Ese argumentuese
TE DREJTAT E FEMIJEVE Femijet jane me te shtrenjtit.Gjithkush dhe kushdo do te deshironte qe t...
Perdorimi i celular...
Lloji: Ese argumentuese
Perdorimi i telefonave celular vazhdon te zgjerohet cdo dite e me shume duke u perdorur qe nga femij...
Perdorimi i celular...
Lloji: Ese argumentuese
Perdorimi i telefonave celular vazhdon te zgjerohet cdo dite e me shume duke u perdorur qe nga femij...
NJE BOTE E DENJE P...
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve da...
Nje Bote e Denje Pe...
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve da...
Nena ime e shtrenje...
Lloji: Pershkrim
Mamajaeshte nje engjell. Mamaja te ndihmon shume kur ti ke nje problem je e stresuar apo ke ndonje h...
Ese
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te mir...


Komentet e fundit!

Emri: sumeja sherifi
Email: sumeja_erma@live.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.