Data e postimit: 2015-11-05 19:48:47
Shikime: 10392
Likes:
5
Dislikes:
4
Titulli:
prinderit
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
njeriu mesoi te linde dhe te jetoje. por njerezit qe e priten ne lindje ishin prinderit .te gjithe mbeshtetjen e pare e gjeni tek prinderit sepse jane te vetmit persona ku gjen mbeshtje .prinderit jane gjeja me e bukur qe zoti na e dha .femija pa prinder eshte si lulja pa uje sepse vyshket. kur ne biem ne balte dora e pare qe zgjatet per te na ndihmuar eshte dora e nenes dhe e babait. prandaj prinderit duhet ti respektojme sepse edhe prinderit e kane nje gjysme zemre sepse gjysmen tjeter e kane tek femijet e tyre.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
odeta klosi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/prinderit/4539
Vepra te ngjashme
Mbrojtja e mjedisit
Lloji: Ese filozofike
Ne qytetari sot tema ishte “Mbrojtja e mjedisit” ku ne fund te ores mesuesja na dha si detyre te...
Libri
Lloji: Ese filozofike
Te gjithe e dime situaten ku ndodhemi,nje katastrofe boterore e cila mbylli brenda te gjithe njerezi...
Te rrosh apo te mos...
Lloji: Ese filozofike
Nje prej dilemave me te njohura me fame boterore eshte pikerisht dilema :te rrosh apo te mos rrosh?T...
Lloji: Ese filozofike
Kur ndodhesha përgjat brigjeve të dëshirave lundruese të kohës, unë jetoja brenda iluzioneve t...
Koha
Lloji: Ese filozofike
Po c’eshte kjo gje e mallkuar .. kjo formule komplekse qe e quajme kohe?
A ekziston vertete ajo? ...
Ne lindim të lirë...
Lloji: Ese filozofike
Ne vijmë në këtë botë si qenie krejt të lira dhe të pafajshme.Kemi ardhur në jetë pa asnjë...
THJESHT UNE
Lloji: Ese filozofike
Kush jam une?Eshte e veshtire ti japesh pergjigje pyetjes me te rendesishme filozofike.Si nje gjasht...
Jeta
Lloji: Ese filozofike
Cesht bota?
Sa shpesh lendohesh dhe me pas fshin lotet duke buzeqeshur dhe mendon se e nesmja do ...
Ne maje te botes pe...
Lloji: Ese filozofike
Te vendosesh veten tende ne rrezik vetem sepse do besh nje selfi tingullon absurde.
Ne lartesi mbi ...
”Te rrosh a te mo...
Lloji: Ese filozofike
Të rrosh a të mos rrosh…është një nga monologët më të famshëm e më të komentuar të le...
Alegoria e shpelles...
Lloji: Ese filozofike
Alegoria e shpëllës së Platonit është një prej teksteve filozofike më të rëndësishme të h...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë ...
Emri:
ela
Email:
ai@hfdjfj.hotmail.com
Komenti:
bkr
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Emri:
momo
Email:
coco@hotemail.com
Komenti:
na knoqe mo me kaq pak sa ke bo ti
Pergjigju
Emri:
popo
Email:
jslkfhi@hotemail.com
Komenti:
po pra fiks fare je i/e papame ti qe ke shkruajtur komentin
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti