Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6797
Data e postimit: 2019-03-27 15:04:28
Shikime: 1821
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: B

Lloji: Analize letrare
Tema: PUNA DHE SHOQERIA
Autori: JON NEZIRI
Shkolla: mihal grameno
Klasa: iv/4
Qyteti: PRISHTINE
E-mail: jonneziri7@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

PUNA ESHTE VEPRIMTARIA E DOBISHME QE KRYEN NJERIU DUKE PERDORUR FORCEN E KRAHUT,TE MENDJES,VEGLA DHE MJETE TE NDRYSHME PER TE PLOTESUAR NEVOJAT E VETA.SHOQERIA NJERZORE ESHTE ZHVILLUAR SI REZULTAT I PUNES I MIJERA BREZAVE. TE GJITHA PUNET QE BEHEN LIDHEN ME NJERA TJETREN. QE TE JETOJME, NJERZIT KANE SHTEPI DHE GJERA TE TJERA TE NEVOJSHME.BUJKU PRODHON GRURIN,FURRTARI PERGATIT BUKEN.INGJINIERET DHE MURATORETPROJEKTOJNE DHE NDERTOJNE SHTEPI,SHKOLLADHE SPITALE.PUNETORET TE TJERE PRODHOJNE VESHJE DHE KEPUC,LIBRA DHE LODRA.SHOFERET TRANPRTOJNR NJRZIT DHE MALLRAT.PER TE VERE NE LEVIZJE MAKINAT,DUHET NAFTE, TE E NXJERRIM NGA NENTOKA NEFTETARET.PO TE MOS ISHIN ELEKTRICISTET,NE NUK MUND TE KISHIM MUNDESI PTE DEGJONIM RADION DHE TE SHIKONIM TELEVIZIONIN.PO TE MOS ISHIN EMBELTORET,NUK DO TE HANIM EMBELSIRA DHE AKULLORE.MJEKET SHEROJNE TE SEMURET ,MESUESIT MESOJNE NXENESIT.NE NUK JEMI TE SIGURT SE KUR FILLOI JETA E NJERIUT.DISA EKSPERT THONE SE MUND TE KETE QENE MILIONA VJET PERPARA.FAKTI I PAMOHUESHEM ESHTE QE NJERZIT E PARE JETUAN NE AFRIKE. PER SHUME,SHUME MIJERA vjet ate jeuan duke gjuajtur dhe mledhur ushqime. ata gjuanin kafshet e egra dhe mlidhnin ushqime te egra per te jetuar.duket se jetanuk ka qene elehte per paraardhesit tane.jeta e tyre ishte ne varesi te fatit qe kishin ne peshkim,ne gjueti apo ne mbledhje te barit. qdo gje filloi te ndryshoje rreth tete mije vjet me pare.njerzit filluan te leviznin drejt fushave dhe lumenjeve,ata mesuan te rrisninkafshe dhe te mbillnin bime per ushqim.nje tjeter periudh filloi pas ketij revulucioni.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     JON NEZIRI - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Analize+letrare&id=6797


Vepra te ngjashme
Jeta pa teknologjis...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta pa teknologji Teknologjia eshte lidhur kaq forte me njerezimin sa eshte veshtire te ndahet nga...
Pushime ne kohe pan...
Lloji: Ese pershkruese
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe nga vitet e tjera,jo vetem per mua por per 'te gjithe'.Ne...
tragjedia..
Lloji: Tregime dashurie
kjo hitori filloi dhe mbaroi ne nje rruge....ajo e bukur e gjate me sy jeshil e flok kaf kurse ai f...
Macja
Lloji: Pershkrim
Kafsha qe une pelqej me shume eshte macja.Ajo eshte kafsha qe un kam me per zemer.Ngjyra e trupit t...
imagjinata
Lloji: Ese argumentuese
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta ...
Gjashte shoke ne av...
Lloji: Ese pershkruese
Gjashte shoke ambicioze, te emocionuar qendrojne ne rreze te malit te Gramozit dhe ...
Krahasim midis jete...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Jeta ne fshat dhe jeta ne qyteta kane nje ndryshim te madh nga njera-tjetra , por ky ndryshim varet ...
Mbresa nga Shtepia ...
Lloji: Ese filozofike
Nje fasade ku cdo gjethe permban nje histori ,sa here leviznin nga era, ato po flisnin ,po drridhe...
‎"TE GABOSH ESHT...
Lloji: Ese argumentuese
-Te gabosh, e perse njerzit duhet te gabojne?-Te falesh,e perse duhet te falim?-A eshte e drejte te ...
Fjalim
Lloji: Ese argumentuese bindese
Teksti: Jemi sot ketu, 100 vjet pas shpalljes se pavaresise. Deshira e te pareve tane per nje shte...
arsimi
Lloji: Ese informuese
dhe cdo dite pyes veten... cfare ndryshimi do te kishte ne bote nese nuk do te ekzistonte shkolla dh...
BUTRINTI
Lloji: Hartim
Ishte dita e dyte dhe e fundit e qendrimit tone ne Sarande. Ate dite kishim vendosur te vizitonim qy...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.