Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5755
Data e postimit: 2017-04-04 19:49:16
Shikime: 19865
Raporto

Likes: 34 Dislikes: 10

Titulli: Ngrohja globale

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Toka
Autori: Ana
Shkolla: Leonik tomeo
Klasa: 10
Qyteti: Durres
E-mail: belbaklaeda@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te gjithe e veme re rrezikun qe po i afrohet shtepise sone te bukur,por nuk bejme asgje per ta shpetuar.Jo se vetem eshte detyrimi jone,por ne shumicen e rasteve jemi ne ata qe e rrisim kete rrezik.
Ndonjerit nuk i behet vone fare per kete shtepi te bukur,por ai harron gjene me te rendesishme,harron qe eshte banor ne kete shtepi.Ai ne veprimtarine e tij rrezikon shebdetin e te gjitheve ,sidomos shendetin e tij.Por jo te gjithe mund te jene si keta persona.Te tjeret mundohen qe te vijne ne ndihme Tokes duke bere ndrushimet e duhura per te zbutur pak ngrohjen globale.
Secili po merr masat e duhura per te parandaluar ate.Te gjithe kane hartuar plane te ndryshme,kane hedhur mendimet dhe opinionet e tyre rreth kesaj teme.
Se pari,mendojne se per te parandalua ngrohjen globale duhet planifikuar nje ekonomi globale me karbon te ulet.Karboni eshte nje nder faktoret kryesore te rritjes se ngrohjes globale.
Ne disa shtete jane hartuar ligje per ndergjegjesimin e qytetareve rretj veprimtarive demtuese te tyre.Keto shtet jane perpjekur pafund per parandalimin e ngrohjes globale,sepse e dine qe do t'ia dalin.E dine se gjithe ato llogaritje dhe perpjekje nuk behen per nje enderr ne te ardhmen.Jo nuk eshte nje enderr,por nje shprese per te rregulluar gabimet e se shkuares dhe te tashmes.
Disa njerez,sic eshte permendur edhe me siper jane shume skeptike.Nuk arrijne te besojne se ngrohja globale ekziston me te vertete ndonese faktet jane perballe.Ndonese temperaturat po rriten me shpejtesi,akullnajat po shkrijne,dioksidi i karbonit po rritet keta persona nuk arrijne ti kuptojne.Ja keta jane ata te pashpreset.E jo ne qe me gjithe forcat tona perpiqemi te mbrojme shtepine tone si banore qe jemi.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ana - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+argumentuese&id=5755


Vepra te ngjashme
Ngrohja Globale
Lloji: Ese pershkruese
1.Ngrohja globale njihet edhe si efekti serë për shkak se gazet që grumbullohen mbi tokë e kthej...
Ngrohja globale,nje...
Lloji: Ese argumentuese
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky ...
Ngrohja globale nje...
Lloji: Ese argumentuese
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky ...
Ese "Temperaturat"
Lloji: Analize letrare
Gjate viteve te fundit ne Shqiperi jane rritur shume temeraturat. Vlerat me te larta te temperatures...
endrra ime kur te r...
Lloji: Ese pershkruese
ENDRRA IME KUR TE RRITEM Per mua eshte shume e rendesi...
ndikimi i interneti...
Lloji: Ese argumentuese
Ndikimi i intenetit ne detyrat e shtepise Kush eshte ai nxenes qe eshte ulur per te ber...
Bullizmi
Lloji: Analize letrare
Ne ditet e sotme hasim cdo dite ne rrethin tone shoqeror raste te shumta bullizmi. Bullizmi eshte nj...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
ese
Lloji: Ese filozofike
Realiteti njerezor tregon dhe pranon qe ka njerez qe per merita, per vlera apo per arsye te vecanta ...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
"Trembem par a se t...
Lloji: Ese shpjeguese
shpeshhere jeta na ve para situatave te ndryshme te cilave duhet t'i japim nje zgjidhje por jo gjith...
Fjalim politik
Lloji: Tekst argumentues
Te nderuar zonja dhe zoterinj Ju falenderoj te gjitheve per pjesmarrjen dhe per mbeshtetjen tuaj te...


Komentet e fundit!

Emri: John
Email: john759@gmail.com
Komenti: It's ok! I liked
  Pergjigju

Emri: Soniii
Email: Soni@gmail.com
Komenti: 😊😊😊bravo bravo
  Pergjigju

Emri: Soniii
Email: Soni@gmail.com
Komenti: 😊😊😊bravo bravo
  Pergjigju

Emri: Juli
Email: Julianahasgjeta@gmail.com
Komenti: Shm bukur 👍
  Pergjigju

Emri: nanushi
Email: ninawin011@gmail.com
Komenti: sa kot
  Pergjigju

Emri: ina
Email: inaina@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.