Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6584
Data e postimit: 2018-11-20 18:21:49
Shikime: 3001
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 2

Titulli: fund ne pasdite

Lloji: Ese argumentuese
Tema: fund ne pasdite
Autori: laze
Shkolla: atem shkurti
Klasa: 9A
Qyteti: korca
E-mail: lazelaze1@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

A ka ndaluar dikush për një moment për të parë pasdite?
Që prej disa muajsh kam filluar të kushtoj dhe të parashikoj gjithçka që do të më ndihmojë të gjej rrugën time. Në veçanti, deklaroj veten të tërhequr nga pasdite dimërore.
Dukej se gjithçka ishte një pamje e bukur para syve të mi. Një banket me figura të ndryshme që ushqejnë, shijojnë, transportojnë, befasojnë dhe kursejnë. Ajo ju injekton disa besim.
Në fillim më pëlqente pasdite e pranverës, por më vonë fillova të pëlqeja pasdite dimërore.
Pasdite reflektohet në detin e Karaibeve dhe rrëshqitje midis ndërtesave. Pasdite që qëndron në horizont dhe kthehet prapa në muzg. Pasdite që filtron nga dritarja për të ndriçuar vendin. Pasdita që vjen për të thënë lamtumirë, ndërsa ne po shkruajmë dhe me kokëfortësi përpiqemi që gënjeshtrat të përkulen para së vërtetës. Rruga është e vetme. Ende vetëm kur shkoj përpara e ardhmja. Era më ndihmon të godas. Ndonjëherë unë luaj verbërisht. Shkoj dhe mbyll sytë. Unë aspiroj aromën e pasdites dhe unë jam gati të fluturoj, por frika e takimit, mbyt mua dhe unë të ndaluar për të hapur dritaret përsëri. Pastaj kaloj kohën me hijen time mbi rrugë. Në realitet unë jam ai që ndjek hijen time. Unë vazhdoj të ndjek hapat dhe të shoh lëvizjet dhe gjurmët e saj në duart e saj të mëdha. Ajo po drejton orkestrën e hijeve të bardha.
Në veshët e mi zë diçka si anestezi, parfum, gjeste ..., derisa të arrij në qoshe dhe të ndalemi, të presim, të kërcejmë, të këndojmë dhe të qeshim. Gjithçka ndodh në minuta, gjatë si përjetësi ... dhe mendoj për humbjen e atyre pasdite të bukura që janë të pakthyeshme për mua



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     laze - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+argumentuese&id=6584


Vepra te ngjashme
Mbasdite Vone
Lloji: Ese pershkruese
Mbasdite vone.. Ka ndaluar dikush te shikoje mbasditen? Qe nga disa muaj me pare kam filluar te per...
Një ditë e zakons...
Lloji: Pershkrim
Dita ime fillon kështu: Në mëngjes filloj të laj dhëmbët,të vishem e të rregullohem më pas...
DEGJO ZEMRËN TENDE
Lloji: Ese pershkruese
Fillova ta kërkoj dike, dike që do me dojë, dike që me të mund të flas lirshem, dike që ta fi...
Pushimet verore
Lloji: Pershkrim
Ajo ditë që kalova në plazh, para 2 vitesh është e paharrueshme. Deti ishte i rrëmbyeshëm dhe...
Pasioni im …me mr...
Lloji: Ese pershkruese
Ju ka dhene zysha e gjuhes detyre per te ber ese me teme vk per pasionin tuaj deri n pasdite Pz nuk...
Diskriminimi
Lloji: Ese argumentuese
Sot do të flas për një fenomen të cilit ia kemi hapur dyert dhe e kemi lejuar të jetojë me ne ...
Nje faqe nga ditari...
Lloji: Tekst pershkrues
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E ...
Cili është kuptim...
Lloji: Ese filozofike
Të kuptosh se si te jetosh ne menyre sa me te mire dhe te kuptosh veten dhe te tjeret ,kur kane te ...
Faqe ditari
Lloji: Tekst pershkrues
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona. Ka shume persona?Huh? ...
I dashur ditar !
Lloji: Tekst pershkrues
E merkure,14 janar Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka...
Mos thuaj nuk ja d...
Lloji: Te tjera
Koha po ikën…Vallë jam e pafuqi...
Jeta
Lloji: Ese pershkruese


Komentet e fundit!

Emri: asma
Email: asmah.alemdar@mail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.