Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6761
Data e postimit: 2019-02-25 11:43:45
Shikime: 34438
Raporto

Likes: 56 Dislikes: 20

Titulli: Te jesh nje qytetar europian

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Une jam nje qytetar evropian
Autori: Ibrahim Hoxha
Shkolla: Mihal Grameno
Klasa: 8c
Qyteti: Tirane
E-mail: fsdfsf@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te jesh nje qytetar europian….
Te jesh qytetari i nje vendi nuk do te thote te banosh ne nje qytet te caktuar.Pas fjales qytetar qendrojne nje sere detyrimesh dhe pergjegjesish qe duhen permbushur dhe zbatuar,ne menyre qe termi qytetar te marre kuptim.Nje nga sfidat kryesore ne te cilen perballet sot politika dhe shteti shqiptar eshte perfshirja e Shqiperise ne bashkimin europian.Por rruga gjate ketij bashkimi nuk eshte e lehte,pasi nuk mud te kryhet vetem me arritjen e mireqenies materiale.Vendimet kryesore te BE-se jane te lidhura me jeten e perditshme dhe per kete arsye ato lidhen direkt pikerisht me ata,qytetaret.
Por cdo te thote te jesh nje qytetar europian?
Dihet se Europa perben sot ne fuqi boterore dhe si e tille ajo dhe qytetaret qe ajo mbart jane zhvilluar ne nje shkalle me te larte ne te gjitha fushat e jetes,si politike ashtu edhe ekonomike e sociale.Po pse ne shqiperi stabiliteti i ketyre te trejave eshte kaq i veshtire per tu arritur?Jemi pikerisht ne,banoret e ketij vendi,qytetaret e ketij shteti te mrekullueshem qe duhet te ndryshojme mentalitetin ne lidhje me zbatimin e rregullave,permbushjen e detyrimeve ,rendesine e puneve vullnetare dhe respektimin mes njeri-tjetrit dhe mes kryetareve te shtetit.Mos te harrojme se termi qytetar te ben te gezosh te gjitha te drejtat dhe lirite individuale dhe per te fituar keto te drejta ne rast se cenohen duhet luftuar dhe duhet treguar vendosmeri.Vetem keshtu mund te quhemi qytetare te kompletuar.Shqiperia mund te behet pjese BE-se,por shqiptaret mund te mos arrijne te jete qytetare te denje europian.Pra ne jemi pjese e europees,territori yne ndodhet brenda saj dhe ne ndihemi kaq larg.Nje vend e bejne njerezit qe jetojne ne te.Duhet te zhdukim pesimizmin qe ka pushtuar rinine tone dhe te fillojme te mendojme se cfare duhet te ndryshojme per ta bere kete vend me te mire.Per te arritur kete duhet filluar nga fillimi,qe nga edukimi i brezave te rinj per punen,per dashurine per atdheun,per respektimin e te moshuarve,per ndihmen ndaj atyre qe kane veshtiresi,per punet pa pagese ne komunitetin ku jetojne etj etj.
Te jesh qytetar,por aktiv ama,nuk eshte e lehte,por gezimi qe do te marrim kur te shohim frytet e punes sone do te jete shperblimi me i madh.
Cdo njeri eshte qyetar i nje qyteti universal.Ne e duam atdheun tone por ndihemi dhe qytetare te Europes .Per te merituar keto emertime,duhet te kontribojme me te gjitha mundesite tona.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ibrahim Hoxha - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+argumentuese&id=6761


Vepra te ngjashme
Përse duhet të je...
Lloji: Ese argumentuese
Qytetar aktiv ne duhet të jemi dhe jo pasiv sepse ne duke qenë qytetare aktive bëhemi pjesë e ve...
Une jam qytetar i E...
Lloji: Ese informuese
Te drejtat e njeriut dhe te cdo femije duhet te jene te barabarta.C'do kush prej nesh duhet te jet i...
Une jam qytetar evr...
Lloji: Ese argumentuese
Qytetari evropian eshte banor I Evropes dhe ka identitetin e tij kombetar. Qytetari evropian ka disa...
sjellja ime ne rrug...
Lloji: Ese shpjeguese
Rruga, trajektorja qe ne bejme cdo dite, qe ecim mbi te. Ne kete e quajme gjithmone pozitive pa rrez...
Jam krenar qe jam s...
Lloji: Hartim
Qe te jesh krenar per vendit tend, nuk eshte e thene qe vendi yt ti kete pallatet me ashensore edhe ...
Permisimi i trafiku...
Lloji: Ese argumentuese
Te gjithe jemi pjesmarres te aksidenteve rrugore. Aksidentet rrugore behen pavetesisht, pra njerezit...
Permisimi i trafiku...
Lloji: Ese argumentuese
Te gjithe jemi pjesmarres te aksidenteve rrugore. Aksidentet rrugore behen pavetesisht, pra njerezit...
Ate dite kur...
Lloji: Ese argumentuese
Integrimi I Shqiperisë ne strukturat e Bashkimit Evropian eshte nje nga sfidat me te me...
jam i vecante,, jam...
Lloji: Analize letrare
Te jesh shqipetar eshet nje privilegj i cili duhet dhe mbrojtur . Te jesh shqipetar eshte pasuria sh...
Ndikimi i politikes...
Lloji: Ese pershkruese
Lind pyetja: Perse ndodh gjithmone qe poltika triumfon mbi arsim, dhe sidomos mbi mesuesit? Ky eshte...
Vetmi :(
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e njejte me te qenin i vecante? Kesaj pyetje do te mundohemi t’i...
Ji vetvetja
Lloji: Ese shpjeguese
Te jesh vetvetja do te thote te kesh besim ne veten tende,te sillesh ashtu sic e ndjen dhe te mos sh...


Komentet e fundit!

Emri: mikaela agalliu
Email: mikaelaaglliu7@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: Ferid Lluja
Email: flluja@yahoo.com
Komenti: Ju pershendes.Mendoj qe dote kemi nje bashkepunim.Respekt.
  Pergjigju
Emri: Ferid Lluja
Email: flluja@yahoo.comker
Komenti: Pershendetje.

Emri: ana
Email: zefiana45@gmail.com
Komenti: super
  Pergjigju

Emri: klausmete
Email: klausmete@gmail.com
Komenti: per mu je talent
  Pergjigju

Emri: aleksanderudi
Email: aleksanderrudi@gmail.com
Komenti: me i miri ne ese ne tirane
  Pergjigju

Emri: aleksmarku
Email: aleksmarku@gmail.com
Komenti: super ese,sikur nje dite te arrinim te ishim qytetare te denje europian.Bravo
  Pergjigju

Emri: flaviahasa
Email: flaviahasa@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: flaviabiba
Email: flaviabiba@yahoo.com
Komenti: me ka pelqyer shume eseja juaj e kam lexuar mbi 10 here dhe me ka pelqyer shume.
  Pergjigju

Emri: flaviabiba
Email: flaviabiba@yahoo.com
Komenti: Sa ese e bukur me ka pelqyer shume
  Pergjigju
Emri: ibrahimhoxha
Email: ibrahimhoxha1@gmail.com
Komenti: faleminderit shume


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.