Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8003
Data e postimit: 2022-12-25 18:12:07
Shikime: 1742
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 1

Titulli: Toleranca

Lloji: Ese argumentuese
Tema: ese, toleranca
Autori: Big G
Shkolla: ;)
Klasa: 10D
Qyteti: Fier
E-mail: xhonderri@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Qysh në hapat e para të jetës, prindërit i edukojnë fëmijët e tyre me rregullat e para të edukatës, rregulla të cilat përforcohen e vihen në zbatim në rrugën e jetës. Të jesh tolerant do të thotë të jesh njeri i ditur mbi bazat e së cilës ngrihet dashuria, mirëkuptimi për tjetrin.
- Shumë herë ndodh që ne fëmijët të gabojmë dhe nuk meritojmë ndëshkim, por duam mbështetje, besim për të eleminuar çdo pengesë dhe për të kaluar çdo vështirësi.
- Në botën ku jetojmë duhet të ekzistoj vetëm paqja pasi të gjithë jemi të barabartë pavarësisht ndryshimeve që mund të ketë gjithsecili. Hakmarrja, armiqësia sjell veçse shkatërrim. Askush nuk do të donte të jetonte në errësirë mes intrigave të hakmarrjes. Ndoshta rruga e jetës të drejton gabim por do të jetë një shok, mik, mbështetja e të cilit do të trokasë në ndërgjegjen tënde.
- Edukata e dhënë nga prindërit është baza e jetës. Të duam shokun, shoqen, mikun, do të thotë në radhë të parë respekt për veten e më pas për tjetrin. Toleranca nuk është diçka e pavlerë, por e çmuar. Kur bën të lumtur dikë, brenda teje ekziston paqja, mirësia dhe lumturia.
- Të duam njëri – tjetrin, ta mbështesim kur ai ka nevojë për ne, t’i japim dorën për besim te vetja, ta mirëkuptojmë gjendjen e tij shpirtërore, t’i ndezim atij në shpirt dritën e paqes, dashurinë për jetën.
- Shqetësimi i prindërve për ne do të mbetet i tillë pasi janë ata që na sollën në jetë e do të na shoqërojnë në vazhdimësi duke patur besim se vërtet ne do të bëhemi dikush në jetë e kurrë nuk do t’i zhgënjejmë ata.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Big G - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+argumentuese&id=8003


Vepra te ngjashme
Të jesh a mos të ...
Lloji: Ese filozofike
Të rrosh a të mos rrosh është një nga monologjet më të famshme të letërsisë botërore dhe ...
respekti ndaj prind...
Lloji: Hartim
prindërit unë i dua shumë,pa marr parasysh a janë të pasur a po të varfër.Prindi është i ve...
Kultura
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kultura tregon indentitetin e një personi.Kultura nuk fitohet vetëm nga ata që janë të shkollua...
Ekzistencializmi ë...
Lloji: Ese argumentuese
ESE: Ekzistencializmi është humanizëm! Të jesh ekzistent nuk do të thotë të jetosh, por të ...
Sakrifica
Lloji: Ese shpjeguese
Njerëzit,ashtu si të gjitha gjallesat e tjera,lindin të lira,pa kufizime morale ose ekonomike.Ajo...
Të duash
Lloji: Hartim
Te fjalori Gjuhës Shqipe, i/e dashuruar përkufi...
Ja kush do te jem u...
Lloji: Analize letrare
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!! E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nëna ! Vetëm fjala “NËNË” të mbush me një pozitivitet që nuk mund ta shpjego...
kultura ime
Lloji: Ese pershkruese
Kultura tregon indentitetin e një personi..Një njeri i kulturuar është ai njeri që ka dije,që ...
"Udhëzona Në Rrug...
Lloji: Poezi meditative-filozofike
"Udhëzona Në Rrugën E Drejtë" Allah tlutna na jep forcë që ti bëjmë ball ,çdo problem...
Dashuria
Lloji: Tekst pershkrues
- Cfarë është një dashuri? - Një dashuri ka shumë kuptime. Duke filluar nga dashuria për fa...
"Në mundsh"
Lloji: Poezi meditative-filozofike
Në mundsh të shikosh natën, Dhe kur je i zhytyr ,në errësirë Vendi është pa dritë dh...


Komentet e fundit!

Emri: MELISA
Email: xhesimusabelliu89@gmail.com
Komenti: pls win
  Pergjigju

Emri: mw
Email: djf@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.