Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8092
Data e postimit: 2023-04-10 18:56:14
Shikime: 1395
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 1

Titulli: Diskriminimi

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Ti pranosh ndryshimet mes njerëzve është një vlerë që duhet cmuae
Autori: Melisa Preçi
Shkolla: Dhaskal Todri
Klasa: 11
Qyteti: Elbasan
E-mail: precimelisa119@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Sot do të flas për një fenomen të cilit ia kemi hapur dyert dhe e kemi lejuar të jetojë me ne .Mbase të ndikuar nga historia ,koha ,rrethanat ,psikologjia njerëzore .Shumë qeshin me këtë fenomen ,zbaviten me të. Ama mos kujtoni se është një lojë argëtuese.Është një fenomen që të kënaq duke përbuzur ,ofenduar ,derdhur lot ,thyer zemra ,ëndrra,të të tjerëve.Të atyre që janë teorikisht dhe shkencërisht si ne ,por sipas nesh ndryshe nga ne .
E kam fjalën për diskriminimin ndaj ngjyrës së lëkurës .Kjo frymë raciste diskriminuese mund të ndodhet kudo .Ti nuk mund të jesh shkak por pasojë .
Disa prej nesh që në fëmijëri janë rritur me një frymë diskriminuese ndaj ngjyrës së lëkurës.
Kur po them këto fjalë kam përpara syve imazhin e një zonje nga fëmijëria e cila një pasdite i thotë fëmijës së saj :
"Bir ç'po bën aty ?"
Po luaj -i përgjigjet fëmija
Ajo i'a kthen : "Jo nuk do të luash me një "mulat " ,eja menjëherë në shtëpi"
Por djali nuk donte .Në ato momente nëna iu afrua djalit nga komuniteti rom dhe i ngriti zërin .Ai duke qarë u largua .
Këto mendime raciste na shoqërojnë në të ardhmen tonë .Ato ndikojnë në formimin e gjithsecilit .
Përshtypje më bëri reagimi i fëmijës ,atij nuk i bënin përshtypje fjalët e nënës .Sepse tek ai fëmijë rom nuk shihte asgjë ndryshe .Shihte një shok të vërtetë me të cilin mund të luante dhe të argëtohej .A duhet ta marrim ne si një mesazh nga ky fëmijë.Po .
Unë mendoj se duhet të fillojmë të shohim në një këndvështrim pozitiv .Pa këto ndryshime mes individëve bota do të ishte pa ngjyra dhe do të humbiste llojshmëri në e saj .A do t'ju pëlqente një botë e tëra e bardhë ? Do të ishte e mërzitshme,e zakonshme .Nëse do të jetonim në një realitet të bardhë ne do të kërkonim një pikë të zezë për ta thyer monotoninë .Sepse e tillë është e ndërtuar qenia njerëzore.
Ngjyrat e ylberit jetojnë në harmoni në qiell ,sepse qielli i ka pranuar ato me ndryshimet e tyre .Le të krijojmë edhe ne një vend ku ngjyra e zezë dhe e bardhë të jetojnë në harmoni me njëra-tjetrën.Sepse ata janë si ne .Në venat e tyre rrjedh gjak i kuq .Ata kanë ëndrra dhe dëshira sikurse ne .
Më besoni ti pranosh ndryshimet midis individëve është një vlerë e vyer .Të cilën të gjithë duhet të fillojmë ta kultivojmë .
Ndryshimi fillon nga ti!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Melisa Preçi - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+argumentuese&id=8092


Vepra te ngjashme
Autizmi
Lloji: Poezi meditative-filozofike
Ata janë si ne! Ata janë si gjithë fëmijët e tjerë ...
= prind femije
Lloji: Tekst argumentues
Është më mirë t...
Lloji: Ese argumentuese
Femijeria eshte nje ndër periudhat e cila ndikon më së shumti në të ardhmen tonë.Pasohet nga s...
bota e femijeve dhe...
Lloji: Ese argumentuese
Nëse jetën do ta shihnim si një univers padyshim Dielli do të ishte fëmijëria. Nëse jeta do t...
Imazhi i paqes
Lloji: Ese argumentuese
Termi paqe në kuptimin psikologjik të saj shpalos gjendje të qetësisë apo harmonisë.Në veçan...
Bukurite e diteve t...
Lloji: Ese pershkruese
Erdhi dimri e iku vera.Ikën cicërimat e zogjëve,ikën vallet e fluturave e të bletëve,iku edhe ...
Sikur te kisha edhe...
Lloji: Ese pershkruese
Ese “Sikur të kisha edhe unë një jetë…” Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paq...
Shkruajmë bukur gj...
Lloji: Ese argumentuese
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal ...
Stina e dimrit!
Lloji: Analize letrare
A e dini një stinë që është e veqantë për mua?!Jo?! Epo,ai është një stinë e veqantë.Di...
Te jetojme se bashk...
Lloji: Ese filozofike
Të gjithë njerzit lindin te lirë dhe të barabartë me dinjitet e më të drejta .Ata kanë arsye...
Shtëpia ime e ënd...
Lloji: Ese pershkruese
Aty,në një fshat të vogël bregdetar,që laget nga Oqeani Paqësor,dhe që vendasit e thërrasi...
Racizmi
Lloji: Ese argumentuese
Racizmi është besimi në superioritetin e një race mbi tjetrën, e cila shpesh rezulton në diskr...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.