Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 647
Data e postimit: 2012-12-28 03:05:12
Shikime: 28194
Raporto

Likes: 36 Dislikes: 8

Titulli: Kura e lirise-Dashuria!

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Liria
Autori: Besa
Shkolla: Shkolla Jetes
Klasa: 101
Qyteti: Tirana
E-mail: roswell852000@yahoo.it

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Sipas nje perfukizimi sociologjik liria ime mbaron aty ku fillon liria e tjetrit. Jam shume dakort me kete, por cfare eshte kjo liri dhe klu fillon ajo?


Liria shkon pertej asaj qe shikojme; Te jesh I lire nuk do the thote te mos kesh kufizime ne orarin qe hyn e qe del, te most e ndaloje njeri te dehesh apo te drogohesh, te veshesh minifundin me te shkurter kur del sepse ashtu e veshin te gjithe, apo takat me te larta, JO. Te gjitha keto I bejme ndoshta sepse I ben shumica e shoqerise dhe as neve nuk na pengon njeri te jemi pjese e saj e te sillemi si shumica per te qene te pranuar prej tyre. Por kjo eshte nje sjellje e diktuar, efekti i turmes dhe padyshim qe nuk eshte nje sjellje e lire.
Nje njeri i lire nuk ka frike te shprehe individualitetin e tij. Ai nuk ka frike se nuk e pranojne ne shoqeri sepse mund t’i mjaftoje shoqeria e vetes se vet, por do te jete pjese e saj…
Pra kufiri i lirise sone nuk eshte liria e tjetrit por frika. Kur nuk ke frike nga endrrat e tua sado te medha te duken, kur nuk frike te ndermerresh hapin e pare drejt tyre, kur nuk ne frike nga paragjykimet ateher je i lire!

Por rruga drejt lirise nuk eshte e lehte per ata qe nuk marrin guximin te bejne hapin e pare, sepse te gjitha rruget, sado te gjata e te veshtira te duken fillojne me nje hap. Dhe nje hap drejt lirise eshte nje hap drejt vetes. Sa me shume te njohim veten aq me shume behemi te ndergjegjshem per vlerat,karakteristikat, dallimet dhe personalitetin e secilit prej nesh. Fillojme te kuptojme cfare eshte me e rendesishme per mireqenien tone dhe ndermarrim nje shteg ndryshe nga ajo e turmes. Fillojme te explorojme shtegun tone…Shpirti fillon te sherohet, sepse liria eshte ilaci I shpirtit dhe nje shpirt I lire fillon ti shikoje gjerat ndryshe, me pozitivitet dhe optimizem dhe rrjedhimisht mbusht me dashuri, pastrohet...Dhe kur je I mbushur me dashuri si mund a cenosh lirine e tjetrit…Dashuria vepron vetem per te krijuar me shume dashuri. Ajo nuk cenon dhe nuk do te cenoje lirine e askujt. Atehere liria nuk mbaron kurre!




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Besa - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+shpjeguese&id=647


Vepra te ngjashme
Ese per lirine
Lloji: Ese shpjeguese
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve k...
Ese per lirine
Lloji: Ese shpjeguese
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve k...
liria ime fillon at...
Lloji: Ese shpjeguese
Ne ditet e sotme qenia njerezore dhe e drejta e tyre nuk respektohet nga te gjithe . E drejta ime fi...
me lini te flas
Lloji: Ese argumentuese
liria eshte mirqenja e gjithsecilit. ajo eshte gjeja me e vyer dhe me e shtrenjte per te gjithe nje...
Frika...
Lloji: Ese filozofike
Frike.... Frike... Frike per cdo gje.... Frike per tu gezuar se mund te ndodhe dicka qe e prish... F...
te drejat tona
Lloji: Ese shpjeguese
te gjithe kemi te drejta por qe te kemi keto te drejta duhet te zbatohen si fillim detyrat .... sic ...
liria
Lloji: Ese argumentuese
Liria eshte fjala qe perkufizon kete ndjenje qe buron thelle nga zemra e qdo njeriu.Eshte ajo ndjenj...
Ne zemren time jeto...
Lloji: Ese pershkruese
Ne zemren time jeton fjala liri -Cka eshte liria? Liria eshte nje koncept i veshti...
Me lini te flas
Lloji: Ese shpjeguese
Te gjithe njerezit lindin te lire e te barabarte . Te flasim ate cka ne mendojme,pra te kemi liri fj...
LIRIA
Lloji: Ese filozofike
Shpirti eshte dicka hyjnor,te cilin vec Zoti di ta kontrolloje,ta shtyje drejt dashurise,ta largoje ...
Liria
Lloji: Poezi lirike
LIRIA liria pa dashuri si nëna pa fëmi...
Koha e lire
Lloji: Analize letrare
Koha e lire eshte thjesht nje pushim i shkurter.Koha eshte shume e vlefshme.Ajo duhet shfrytezuar sa...


Komentet e fundit!

Emri: .
Email: s@s.s
Komenti:
  Pergjigju

Emri: elma
Email: bukuroshja_21@hotmail.com
Komenti: shum e mir
  Pergjigju

Emri: ariu
Email: ariu@live.com
Komenti: Shm e bkr !!!!!!
  Pergjigju

Emri: Anonim
Email: Love@live.it
Komenti: Me pelqen shume kjo teme ,nje duartrokitje te madhe per ty
  Pergjigju

Emri: Mira
Email: mira91@yahoo.it
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.