Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5411
Data e postimit: 2016-11-17 20:01:57
Shikime: 16511
Raporto

Likes: 11 Dislikes: 6

Titulli: barazia para ligjit

Lloji: Thenie
Tema: barazia
Autori: klea
Shkolla: qemal stafa
Klasa: 1X
Qyteti: tirane
E-mail: brahilikak@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

shprehja te gjithe jemi te barabarte para ligjit eshte bere nje shprehje shume e perdorshme dhe rutine tashme. por... sa dime t'ja japim kuptimin kesaj fraze?
per mendimin tim te ekzistoje barazia para ligjit do te thote qe te gjithe te gjykohen dhe denohen njelloj sipas vepres penale qe kane kryer,pa dallim feje,gjinie,rrace ose pozite ne shoqeri.
ne jetojme ne nje vend te vogel si shqiperia dhe nuk mund te themi se ekziston barazia para ligjit kur ne kemi ligjvenesit te korruptuar madje edhe qeveritare te atille. disavantazhet e pabarazise jane te shumta ne vendin tone dhe kjo dallohet shume qarte qe nga mosgjykimi dhe mosvendosja e mases se duhur te denimit te shume qeveritareve ne parlamentin tone qe ne te vertete kan kryer krime.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     klea - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Thenie&id=5411


Vepra te ngjashme
perpara ligjit te g...
Lloji: Tekst shpjegues
ligji mbron te drejtat e njeriut . ai duhet zbatuar nga te gjithe ,pavaresisht ngjyres,moshes,gjinis...
Pro apo Kunder deni...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon ...
Une jam qytetar evr...
Lloji: Ese argumentuese
Qytetari evropian eshte banor I Evropes dhe ka identitetin e tij kombetar. Qytetari evropian ka disa...
TE GJITHE JEMI TE B...
Lloji: Ese argumentuese
Ne bote te gjithe njerezit megjithese ndryshojne nga ngjyra e lekures,nga gjinia,nga pasuria,pozita ...
Ese argumentuese
Lloji: Ese argumentuese
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoq...
XXXXXXXXXX
Lloji: Ese argumentuese
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoq...
PSE???
Lloji: Ese pershkruese
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se ...
Pse?
Lloji: Tekst pershkrues
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere t...
Ji vetvetja
Lloji: Ese shpjeguese
Te jesh vetvetja do te thote te kesh besim ne veten tende,te sillesh ashtu sic e ndjen dhe te mos sh...
NJERIU ESHTE KAFSHE...
Lloji: Ese filozofike
Politika shqyrton sjelljen e shoqerise ,ndersa etika ate te individit.Aristoteli i ka dedikuar nje l...
Ne jemi cfare hame!
Lloji: Ese pershkruese
Eshte e vertete se cilesia e ushqimit qe ne marrim do te beje shume per te percaktuar cilesine e jet...
Ku po shkojme me ka...
Lloji: Ese filozofike
Njerezit jane qenia me e larte dhe e bekuar si nga mendesia ahtu edhe nga jeta dhe pushteti.Ata jane...


Komentet e fundit!

Emri: daniela
Email: danielacala6@gmail.com
Komenti: shum bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.