Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6725
Data e postimit: 2019-02-12 18:46:38
Shikime: 11264
Raporto

Likes: 18 Dislikes: 1

Titulli: Ku po shkojme me kaq ligesi?

Lloji: Ese filozofike
Tema: Ku po shkojme me kaq ligesi?
Autori: Doshi
Shkolla: Ismail Qemali
Klasa: 10C
Qyteti: Tirane
E-mail: danielakapaj99@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Njerezit jane qenia me e larte dhe e bekuar si nga mendesia ahtu edhe nga jeta dhe pushteti.Ata jane gjallesa qe ka evoluar ashtu si gjithe gjallesat e tjera.Ne fillimet e tij ka pasur shume veshtiresi dhe ka qene i varur nga natyra dhe me syte e ngritur lart nga zoti.Koha kaloi dhe evolimi i mendjes njerezore beri qe kjo qenie te kuptonte se ai ka pushtetin me te madh qe mund te kete nje gjallese e zinxhirit ushqimor mendjen dhe arsyen.Me zbulimin e kesaj dhurate njeriu filloi perparimin e metejshem te jetes se tij.Ai zhvilloi revolucione te cilat ndikuan ne jeten e njeriut per mire.Por ky perparim nese per disa ishte lehtesi per disa te tjere rendonte si nje shkemb mbi supe.revolucioni ia la vendin luftes boterore bombes hiroshima sistemeve komuniste dhe ja ku jemi me ditet e sotme kapitaliste .gjate gjithe ketyre ndodhive shkak ka qene egoja dhe deshira e njeriut per te qene i gjithpushtetshem nje despot i vertete.kapitalizmi eshte sistemi ku te gjithe kane te drejte por ne te njejten kohe asnjeri nuk ka.ne kete kohe cdokush eshte i lire qe te beje ate qe do por brenda ligjit.a thua se kjo fjali ekziston per te gjithe. Pikerisht ne kete moment lind smira dhe keqdashja.perse mos te jem une si ai . Njerezit nuk e kuptojne se jeta eshte e tyre dhe asnjehere nuk e pyesin veten se ku po shkojne me kaq ligesi.per keto dite qe jetojme kjo u ka dhene mundesine atyre qe te ecin para por a mendojme vertete se jeta eshte vetem nje post qe e kemi deshiruar gjithe jeten dhe kemi qene te gatshem te sakrifikojme edhe dashurine per te.E ceshte dashuria sot?
A mund te dashuroje kapitalizmi?apo vetem fjala te dua qe rrjedh nga zemra e familjes ka ende dashuri?e cmund te mendosh kur dikush jashte rrethit familjar te thote nje perkedhelje nje fjale te embel ?duket sikur fjala nuk i shkon per shtat fytyres hipokrite?keshtu duket se do te vazhdoje . Edhe pse njeriu mund ta quaje veten qenien me te larte ai nuk e kupton se me ligesine qe e shoqeron ne cdo hap do te perfundoje duke mbytur me te dobtit dhe ne fund veten e e vet.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Doshi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Ku+po+shkojme+me+kaq+ligesi%3F/6725


Vepra te ngjashme
Thenie:Gjate shekuj...
Lloji: Ese shpjeguese
Gjate shekujve te tere gjithmone ka qene toleranca ajo qe e bente jeten me te bukur me te gjallerues...
Racizmi sipas meje!
Lloji: Ese filozofike
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj ...
enderrat tona
Lloji: Analize letrare
ka raste kur ulemi e mendojme sesa shume sakrifikojme per te realizuar endrrat qe kemi. gjate gjith...
Ngrohja globale nje...
Lloji: Ese argumentuese
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky ...
Ngrohja globale,nje...
Lloji: Ese argumentuese
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky ...
nje bote e pakohe
Lloji: Ese argumentuese
Koha eshte armiku me i madh i njeriut. Koha eshte gjeja e vetme para se ciles njeriu i dorezon arme...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
liria ime fillon at...
Lloji: Ese shpjeguese
Ne ditet e sotme qenia njerezore dhe e drejta e tyre nuk respektohet nga te gjithe . E drejta ime fi...
Dhimbja dhe lumturi...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte e ndryshme per te gjithsecilin,ku gjithsecili duhet tta jetoje ate ne menyren e tij.Ama j...
kombi
Lloji: Ese argumentuese
Me duket si nje enderr,eshte shkruar aq shume histori per gjithe keto shekuj. Eshte qendisur nje fla...
‎"TE GABOSH ESHT...
Lloji: Ese argumentuese
-Te gabosh, e perse njerzit duhet te gabojne?-Te falesh,e perse duhet te falim?-A eshte e drejte te ...


Komentet e fundit!

Emri: xhudi
Email: xhudibuzi@gmail.com
Komenti: shum e bukur eseja
  Pergjigju

Emri: marsida
Email: marsidastafa15@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.