Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1142
Data e postimit: 2013-04-14 12:47:08
Shikime: 8193
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 3

Titulli: Nen perspektiven e se liges...

Lloji: Tregim
Tema: ...
Autori: Elda J.P.
Shkolla: Rilindja
Klasa: 9
Qyteti: Pg
E-mail: jessicamira21@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

12/07/2012
Cfare marrezie….
Era, si e arratisur nga spitali psikiatrik. Shiu i pire tape, s’di nga vete... Perplasen, zihen... vriten mes vet –e bejne Pogradecin si Haiti...
Rete e poshtra bejne tifozllek... Dyer, dritare: perplasen menjehere mbyllur si paralajmerim per ata qe duan te shpetojne koken... Por pemet jane me te tronditurat ketu, diridhen si purteke, pa e ditur fatin e tyre. Te pakten shumica e kane nje cati mbi koke tani per tani, ndersa te pastrehet s’kane perse te shqetesohen...!
Dhe.. pavaresisht shkaterrimit, demeve, une ndihem i rilindur, i cliruar. O zot, cfare ndjenje! Te qendrosh ne mes te kaosit dhe te buzeqeshesh, sepse e di pa dyshim I WILL SURVIVE!!!
* * *
Ikin dritat. Aq me mire! Cdo kush ka nevoje per pak adrenaline... Nje ulerime! OK, ndoshta jo aq adrenaline, por sa me shume, aq me mrie!
Cdo banor drejtohet per tek zhurma. Qendrojne si e ngrire ne pragun e deres te dhomes se gjumit te adoleshentes se pajete. Shtrire, atje ne ate pellgun e gjakute, me syte e hapur, te palevizur qe nga ai moment... Ua, cfare shenje: m’u ne zemer. E asnjeri prej atyre te pafateve nuk e degjon dot te qeshuren time te thelle... Por e ndjejne, e ndjejne pranine time nen lekuren e tyre... E shijojne aromen e VDEKJES.
Vertet, e pergezoj ate idiotin qe e kishte lene thiken ne ate menyre; shkaterrojne njeri-tjetrin pa vetedije. Cfare familje! Me pelqen. Por s’mbaron me aq... Kalojne 1-2 ore ne shok, pastaj motra e madhe shkon te marre lecke per te pastruar lengun e kuq ne dysheme. E fut lecken ne vaske, hap ujin dhe fillon shpelarjen. Ups! Nje tel korrenti aty siper cmendet per momentin e bie ne uje… Iku dhe vajza tjeter. Oh, vetem ta shihje tek dridhej ne sekondat e saj te fundit!!! Vertet, paskam zgjedhur shtepine e duhur sonte...
Te tjeret degjojne dicka e vijne me vrap. Kur... c’te shohesh..? Aq deshi mamaja. Shkon menjehere ne dhomen e saj dhe merr te paren kuti me ilace qe gjen. Oh, cfare rastesie! Qetesues... Shtrihet ngadale, pa mendime. Pse te mos e bej akoma me argetuese? Shkoj, e rrethoj, e ngulfat fare derisa te pendohet, por... shume vone e dashur! Tashme ne shtepi kane ngelur babi dhe djaloshi 5-vjecar. Por natyrisht, babai kthehet ne nje te luajtur mendsh, vrapon jashte dhe vritet diku ne ate shtrengate.
Mbetem vetem me djaloshin, haha. Mendoj se quhet Rajli. I afrohem, e eksploroj. Cudi, asnje lot! Thjesht struket ne qoshen e dhomes se ndenjes dhe dridhet kokeulur.
Valle, c’do te behet me vogelushin? Le te jetoje me makthet e kesaj nate ne cdo sy gjume qe merr. Le ta jetoje ate gjysme-jete vetem, fare vetem.
Ndaloi se dridhuri. S’me besohet ta kete zene gjumi ne ate shtepi horroresh. Papritur ngre koken, aq shpejt sa me tremb edhe mua! Me sheh. S’ka mundesi! Por ja, syte e tij qelibar me cajne krejt. C’eshte kjo? Sy te sapo-vuajtur qe pasqyrojne pasterti te plote shpirterore, me deperton tejpertej!!! Cfare po me ndodh?... C’te jete kjo krijese para meje??! Teper...teper e pafajshme. C’lloj energjie eshte kjo?!!! Aaaa!!!!!!!....




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Elda J.P. - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Tregim&id=1142


Vepra te ngjashme
NDERGJEGJJA E NJOLL...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Je vetem. Eshte mesi I nates dhe je vetem. Ku jane te tjeret? Pse te kane lene vetem? Cfare ke b...
hartim
Lloji: Hartim
Mengjes. Dielli ende nuk eshte dukur ne arenen qiellore. Hap deren ngadale pa dashur te zgjoj njeri....
I dashur ditar !
Lloji: Tekst pershkrues
E merkure,14 janar Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
Nje faqe nga ditari...
Lloji: Tekst pershkrues
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E ...
Jam...
Lloji: Ese pershkruese
Nje dite e re po fillon, si dielli dhe 365 henat qe jane per mua. Jane rrezet e para te nje jete te...
Pothuajse...
Lloji: Tregim
"...843. Doreras thirret aj, i cili vret kend me dore te vet. 854. Besa asht nji vade lirije e sig...
Faqe ditari
Lloji: Tekst pershkrues
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona. Ka shume persona?Huh? ...
Nuk behet kush i pa...
Lloji: Ese vleresuese
Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdo...
Adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
Ese: Adoleshenca I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ? Sepse,une jam pjese e tyre,jam ado...
Perendimi...
Lloji: Pershkrim
Prape po shikoj qiellin, si ne prozen e kaluar, por kete here rete nuk po luajne. Perkundruazi, po z...
Nje dite do te larg...
Lloji: Ese vleresuese
Nje dite do te largohesh nga kjo bote! E perhumbur ne mendime duke lene pas ''gjithcka te za...


Komentet e fundit!

Emri: salamandra13
Email: tomi-xherri08@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: Elverije
Email: EliEli@gmail.com
Komenti: Shum tregim i bukur por duhet ti kishe shpjeguar me shume se si vdiqen personazhet dhe duhet ti shoqeroje me emocion dhe frike dhe jo me tallje
  Pergjigju

Emri: Salamandra13
Email: tomi-xherri08@hotmail.com
Komenti: Te lutem,mundesh te ma thuash mesazhin e ketij tregimi kaq impresionues ?
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.