Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6303
Data e postimit: 2018-03-11 16:01:04
Shikime: 20278
Raporto

Likes: 40 Dislikes: 11

Titulli: lufta fataliteti i jetes njerezore

Lloji: Analize letrare
Tema: Lufta
Autori: Paula Ceci
Shkolla: Asllan Shahini
Klasa: 8a
Qyteti: Gramsh
E-mail: ceciperparim@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ese:Lufta,fataliteti i jetes njerezore.
Lufta.Perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,arme,gjak dhe kasapane e madhe.
Te gjithe e dime qe per te filluar nje lufte nuk duhet shume mundim,por per t’iu shmangur ketij konflikti eshte paksa e veshtire.Lufta konceptohet si nje arme.Ajo jo vetem merr ata qe duam,por shkaterron edhe gjithe shoqerine e token.Lufta shkaterron familjet,prish gezimin dhe harene pra lufta le shume plage.Ne vendin ku njerezit luftojne me gjak nuk mund te mbije qofte edhe nje lule e jo me kjo toke te lulezoje nga bimet,lulet,pemet dhe te harmonizohet nga cicerimat e zogjve.Sepse toka ka nevoje per uje e jo per gjakun e derdhur te bijeve te saj.Vendi yne eshte perballur me shume armiq.Ne jemi bere pjese e luftrave dhe e dime se c do te thote.Vendi yne eshte shkaterruar,njerezit gjithashtu,por tashme te gjitha plaget e luftes jane sheruar.
Dhe a eshte lufta fataliteti i jetes njerezore?Po mendoj se po,sepse eshte arma me e madhe qe njerezimi zoteron.Dhe me ane te nje preteksi lufta mund te filloje perseri.





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Paula Ceci - http://sq.yourliterary.com/vepra/6303


Vepra te ngjashme
Lufta: Fataliteti i...
Lloji: Hartim
Lufta fataliteti i jetes njerezore! Lufta, perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,...
Lufta ,fataliteti i...
Lloji: Ese pershkruese
Shume vende si dhe vendi yme eshte perballur me lufterat. Pro a jane lufterat fataliteti i jetes s...
libri dhe lufta
Lloji: Ese argumentuese
Libri eshte porta ku hapen horizontet e jetes.ai eshte udhetimi i jone neper bote nga dhoma e leximi...
lufta,fataliteti i ...
Lloji: Ese argumentuese
Shpeshhere,jane bere luftra te pergjakshme,te cilat kane sjell pasoja mjaft te renda:pasoja mendore ...
lufta e pare botero...
Lloji: Tekst informativ
Gjurmet e Luftes se pare Boterore ne jeten e njeriut ! Sic e dime te gjithe lufta e pare boterore fi...
pse paqe dhe jo luf...
Lloji: Analize letrare
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e kuptova pse paqe sepse paqa...
pse paqe dhe jo luf...
Lloji: Ese argumentuese bindese
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e kuptova pse paqe sepse paqa...
Paqja dhe lufta
Lloji: Poezi dramatike
Ti pellumb qe ne qiell fluturon valle a nuk me thua se cfare deshiron. Paqen si zerin e bilbi...
Paqja
Lloji: Ese shpjeguese
Paqja... Te gjithe njerzimi kemi menduar ndonjeher per kete teme "Paqen".Paqja eshte nje lloj mirku...
liria ime fillon at...
Lloji: Ese shpjeguese
Ne ditet e sotme qenia njerezore dhe e drejta e tyre nuk respektohet nga te gjithe . E drejta ime fi...
"Sfidat e shekullit...
Lloji: Ese argumentuese
Kush do ta mendonte që pas zhvillimit të hovshëm të kohës, kulturës dhe njërëzimit, do të a...
Perse?
Lloji: Poezi meditative-filozofike
Me ka lindur nje deshire e zjarrte me djeg trupi ne cdo ane mendoj shume per ata qe nuk kane nje ...


Komentet e fundit!

Emri: Klaudja sharka
Email: beharesharka7@gmail.com
Komenti: Duhet te ishte me terheqws
  Pergjigju

Emri: ana krasniqi
Email: annak2@email.com
Komenti: faleminderit shume
  Pergjigju
Emri: ema zehiri
Email: emmaz7@email.com
Komenti: shume miree


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.