"Bashkeudhetaret e rruges sone!"
Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe prane familjes se tij. Familja eshte ajo qe na mbeshtet gjithmone ne kete udhetim te gjate qe na pret. Udhetimi me i gjate eshte jeta,nje loje sfiduese e viteve dhe kohes. Jane prinderit ata qe na kane falur jeten dhe gjeja me hyjnore per cdo femije. Ata na mbeshtesin ne cdo hap te jetes sone,na rrisin me dashuri dhe perkujdesje,perpiqen qe te na i mundesojne te gjitha kushtet e nevojshme qe ne te rritemi sa me mire. Cfare do te ishim ne pa ta? Disa objekte pa vlere te hedhura anes rruges,lypsare qe shtrijne duart per te kerkuar lemoshe,pa cati mbi koke,pa dike qe te kujdeset per ta. Cdo hap qe ne hedhim ne jete u detyrohet atyre. Detyra jone eshte t’i bejme ata te ndihen krenare per ne. Ne syte e nje femije prindi duket si nje njeri i pagabueshem dhe u bindet te gjitha keshillave qe ata i japin,ne adoleshence i gjykojne prinderit e me vone kur arrijne moshen e pjekurise i falin ata. Ja pra,keta jane prinderit,qenie humane te gabueshme,por me shume dashuri ne zemrat e tyre. Dashuria me e madhe ne jete eshte ajo mes prindit dhe femijes,e cila nuk pakesohet nga peripecite e jetes,por perkundrazi behet me e forte. Kur vezhgojme floket e tyre paksa te thinjur, kuptojme se per t’u krijuar ato thinja pervec kohes dhe viteve,kemi kontribuar edhe ne, kokefortesia jone,deshirat ton ate panumerta qe asnje zane me nje shkop magjik nuk do te mund t’i realizonte dot. Cdo vuajtje atyre u fshihet nga syte,kur na shohin ne te lumtur. Ne jemi drita e syve te tyre,ndersa ata jane gjeja me e cmuar qe jeta na ka falur. Dashuria midis prinderve dhe femijeve eshte nje zinxhir i forte prej hekuri ku cdo hallke kapet forte pas tjetres per te mos u ndare kurre. Vitet lene mbi te ndonjehere ndonje njolle ndryshku,por dashuria eshte aq e forte sa iu reziston. Kur te rritemi do te kujtojme deshirat tona dhe do te qeshim me to. Do te kuptojme qe endrra jone me e madhe ka qene qe gjithmone te jemi prane tyre dhe se sakrificat e lodhja e prinderve tane jane deshmia e pavdekshme e dashurise prind-femije. Prinderit tane jane bashkeudhetaret e rruges sone dhe ne ecim ne hapat e tyre.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!