Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3729
Data e postimit: 2015-02-04 17:55:42
Shikime: 9525
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 2

Titulli: Futbolli

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Futbolli
Autori: Renato Ramaj
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 9A
Qyteti: Cakran,Fier
E-mail: renatoramaj11@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Qe i vogel endrra ime ka qene te behesha nje futbollist I zoti dhe u futa ne nje klub sportiv por... me vone e nderpreva per arsye te ndryshme . Gjithsesi futboolli do te mbetet endrra ime.Futbolli per mua eshte nje stil jete!...Toke dhe gure ja ku luan..Toke dhe gure qe te kan bere te nxjerresh gjak…qe te kan bere te rrezohesh…qe te kane dhene shum lumturi…Me mire kalceto me thone shoket”Mendo per shkollen me thone prinderit.Mendon dhe qesh.Cfare din ata se cdo te thot futbolli per ty…Cfare dine per tensionin qe te shtunen nuk te le te flesh,per ndeshjet qe ke luajtur si I demtuar,per ate qe ndien kur je I pari qe perqafon ate qe ka shenuar gole dhe pas disa castesh e gjithe skuadra dhe cdo goditje qe ndje eshte nje lojtar qe vjen te festoje per ate gol…Cfare din per vrapin qe ke bere per te mos arritur vone ne stervitje dhe te arritesh ne fushe duke pare te gjithe ekipin te rreshtuar duke degjuar trajnerin..Cfare dine per ate gol qe ke shpetuar para shume vitesh por e ndjen sikur ta kesh bere dje…Cfare dine kur je 1-0 ne 5 minuta nga fundi..Cfare dine per goditjet qe ke marre…per nderhyrjet e rrezikshme qe ke bere…dhe per shtrengimet e duarve te sinqerta kundershtareve…Cfare dine se si dridhesh pas xhiros se 10 qe ke bere…mbahesh shpatull me shpatull me te tjeret…Cfare dine per perqfimet e dhena para hyrjes ne fushe…ai perqafim I heshtur qe do te thote: do te japim me te miren…Cfare dine per ‘magjite’e tua…Cfare dine se sa shume e dashuron kete sport…Toke dhe gure…nje top…10 persona me ty…11kundershtare…nje fishkellim e gjate dhe e thate…Fanelat qe perzihen me njera tjetren…Kjo eshte jeta jone…Cfare dine ata…




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Renato Ramaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Futbolli+/3729


Vepra te ngjashme
Nuk behet kush i pa...
Lloji: Ese vleresuese
Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdo...
cfare eshte per ju ...
Lloji: Ese shpjeguese
te jesh i dashuruar do te thote te shohesh vetem nje person ajo , ajo dhe vetem ajo , te duket gjith...
“Te mendojme glob...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Nen cicerimen e zogjeve , nen bukurine e ketyre pemeve qe po jetojne gjere ne frymen e fundit.Gjit...
mendimet e mia
Lloji: Analize letrare
Cdo njeri ka nje te kaluar edhe nje tashme.Kur bie ber te fjetur syte me mbushen me lot, kujtoj me ...
NDERGJEGJJA E NJOLL...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Je vetem. Eshte mesi I nates dhe je vetem. Ku jane te tjeret? Pse te kane lene vetem? Cfare ke b...
bej cfare ndjen jo ...
Lloji: Ese argumentuese
Kemi ardhur ne kete jte per te bere shum gjera,per te lujatur per te folur per te qeshur ashtu sic j...
Pse?
Lloji: Tekst pershkrues
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere t...
Ese per atdheun .
Lloji: Ese vleresuese
Atdheu eshte veni ku ne shqiptojme fjalen e pare dhe hedhim hapat e pare te jetes. Edhe pse prinderi...
PSE???
Lloji: Ese pershkruese
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se ...
Futbolli
Lloji: Pershkrim
Futbolli eshte nje loje e shpikur nga anglezet.Futbolli eshte nje loje e njohur sa deri me sot shiko...
Vendlindja
Lloji: Ese pershkruese
Zgjohem nje dite te bukur dhe papritur pyes:Cfare eshte vendlindja? Cfare e ben ate kaq te vecante d...
"Zgjohem plotesisht...
Lloji: Ese shpjeguese
Gruaja,nje qenie njerezore,nje nene e palodhshme dhe nje shoqe jete.Nje person qe te drejtat e saj n...


Komentet e fundit!

Emri: laciii
Email: lacci@gmail.com
Komenti: syqyr foli ky i zghuti haaahahahahahaha
  Pergjigju

Emri: Albert
Email: bertiballmi@hotmail.com
Komenti: Bravo Renato ..nje ese shum reale dhe me shum ndjenja per futbollin ..
  Pergjigju

Emri: overman
Email: overman@yahoo.com
Komenti: ja ke fut komplet kot plako
  Pergjigju
Emri: renato
Email: renatoramaj@yahoo.com
Komenti: epo ne sjemi ter gjini si puna jote

Emri: shoku
Email: fistek@yahoo.com
Komenti: ja ke fuuuut koooooooooooooooooootttttttttt ttt baaaaaaaaaaaaaashhhhhhhhhhhhhh h kooooooooooooooooooooooooooooo oooootttttttttt pooooooooooooo taaaaaaamaaaaan koooooooooot:
  Pergjigju
Emri: renato
Email: renatoramaj@yahoo.com
Komenti: s'te kerkoj njeri mendim

Emri: ajo
Email: ajo@yahoo.com
Komenti: eseja nuk eshte histori
  Pergjigju
Emri: renato
Email: renatoramaj@yahoo.com
Komenti: shyqyr qe ma msove ti

Emri: ai
Email: ai@gmail.com
Komenti: po ik mer shum mir e ka bo


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.