Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2011-11-19 12:57:36
Shikime: 12431
Raporto

Likes: 14 Dislikes: 3

Titulli: Pamje Nga ura-Arthur Miler

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Analize dhe komente mbi dramen
Autori: Okled Rakipi
Shkolla: Gauss
Klasa: XI
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Sic shpjegon titulli ‘’ pamje nga ura’’ tenton te jete nje foto e vertete dhe dramatike e New York te viteve 50. Ura ne fakt eshte ajo qe lidh luksin dhe jeten e te pasurve te Manhatan me mizerien e Brooklyn(shtepine e emaigranteve). Dhe jane pikerisht ngjarjet e nje familjeje siciliane te sjella na skene si dokument te kushteve te atyre qe lene vendin e tyre ne kerkim te realizimit te endrave.
Edi Karbone personazhi kryesor, është një figurë mjaft komplekse, me një frakturë emocionale tronditëse. Një figurë realiste që ndeshet me problemet sociale në Amerikë. Vihet re kontradikta e ligjit federal amerikan, që nuk i pranon emigrantët dhe të një ligji të pashkruar të komunitetit italian, i cili rreket të ruajë identitetin dhe të ndeshet me vështirësitë eventuale që shfaqen atje. Për njëfarë kohe Edi mundohet t'i përballojë mirë këto përplasje. Por ngec në një çengel, ku mbetet i varur në ndërgjegjen e tij. Është dashuria e paarsyeshme ndaj mbesës së gruas, Ketrinës. Kjo e shkatërron, e varros Karbonen si personalitet.
"Pamje nga ura" është një vepër dramatikisht e fuqishme, aktuale. Tregon problemet e emigracionit, korrent edhe tani në shek. XXI. Një problem për të gjitha vendet e Lindjes. Shqiptarët e sotme janë italianët e shekullit të shkuar, që shkuan në Amerikë dhe i varën shpresat tek Statuja e Lirisë, për të arritur ëndrrën amerikane. Kjo ndodh edhe sot. Fenomene tragjike që shohim tek "Pamje nga ura" i ndeshim gjithë ditës. Nuk i shohim të reflektuara në art, por dëgjojmë ngjarje tronditëse që lidhen herë- herë me emigracionin, jo vetëm në Amerikë, por kudo.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Okled Rakipi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Pamje+Nga+ura-Arthur+Miler/187


Vepra te ngjashme
Përse e dua atdhen...
Lloji: Ese argumentuese
Përse e dua atdhenë?E dua atë sepse aty kam bërë hapat e parë,më kanë hyrë në mendje mendi...
Diskriminimi
Lloji: Ese argumentuese
Sot do të flas për një fenomen të cilit ia kemi hapur dyert dhe e kemi lejuar të jetojë me ne ...
ZGALEMI
Lloji: Ese argumentuese
Era fryn e terbuar dhe ngre vale si nje ma ... flu...
Duke ngjitur shkall...
Lloji: Ese argumentuese
Duke ngjitur shkallet e dijes behem me i lire Nese ne e pranojme apo jo e verteta eshte qe te gjit...
Per ty Erik Abidal ...
Lloji: Ese argumentuese
Shum njerez mund te qeshin me kete qe po shkruaj.Mund t'ju duket qesharake,pasi qe po shkruaj per nj...
ji vetevetja
Lloji: Ese argumentuese
" Mos u dëshpro! Do të vijë koha kur do të jesh i kerkuar nga ai që më së shumti të ka urrye...
Dilema e se ardhme...
Lloji: Ese argumentuese
Nje popull i ditur di si ta zhvilloje vendin e tij. Ai mund te punoje edhe jashte vendit te tij si n...
Liria në letërsi
Lloji: Ese argumentuese
Ajo çka e ka dalluar krijimin poetik , nga krijimet e tjera është forca e madhe e shprehjes së u...
Miqesia eshte shume...
Lloji: Ese argumentuese
Per te ditur rendesine e miqesise, si fillim duhet te dime c'eshte miqesia. C'eshte miqesia? Miqesia...
Vendlindja ime
Lloji: Ese argumentuese
Vendlindja ime” për të gjithë shqiptarët kudo në botë Vendlindja! Gjëja më e shtrenjtë!...
Unë ekzistoj përm...
Lloji: Ese argumentuese
Ti vlen për atë që je dhe jo për atë që provizorisht je i detyruar të bësh. Prandaj përball...
Nje mik i vertete n...
Lloji: Ese argumentuese
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme....


Komentet e fundit!

Emri: ilavjo
Email: ilavjo @gmil.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: xhovana tile
Email: xhovana.tile@yahoo.com
Komenti: bravo
  Pergjigju

Emri: katy steiry
Email: artemisa.nisa@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: Xhenii
Email: xhenieli@hotmail.com
Komenti: Interesante dhe terhqese... Mjaft bukur...!
  Pergjigju

Emri: ina
Email: guinarama@yahho.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: miii
Email: brusi_real@dallavere.com
Komenti: /pockerface
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.