Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2013-03-24 18:40:27
Shikime: 5338
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 2

Titulli: shendrites i nje erresire

Lloji: Ese argumentuese
Tema: shendrites i nje erresire
Autori: sidorela musaj
Shkolla: Kajtaz Gashi -Burim
Klasa: Kl XI
Qyteti: Klin
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

jam duke shkruar me tellesi te zemres,me thellesi te shpirtit jam duke e kujtuar jeten qe ma ofron te jetuarit,jam duke humbur ne nje erresir te erret,jam duke shendritur ne nje shendritse te ndritur,jam duke menduar mendimet qe me kan Ofruar afer mendjes sime.Dua ti them disa fjal aq edhe sa them. Mos u mundo te behesh nje njeri i mir me pasuri nga jasht ose me pasuri fjalesh edhe mos i thuaj vetes kush jem une... thuaj jam ai qe jam.... nje ndergjegjje ne zemer e kam.. me pytjen pse? pse? e cila esht e vetmja pytja pa pergjigje e cila te drejton mendjen duke menduar per nje bot reale apo ne boten e hiqit duke hubmur sa her qe te fryen nje er e let pa e ditur se ku do te hedhe.PO ooo njerz te dashur mos humbni koh te kota po behni punet qe ju ka sjellur jeta mos prit,mos flej,mos rri..shum keq po vrapo,lufto,ec e mos u ndal edhe behu nje njeri qe te SHENDRITES NE NJE ERRESIR.ather thuaj vete KUSH JAM UNE?.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     sidorela musaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/shendrites+i+nje+erresire/1031


Vepra te ngjashme
Librat
Lloji: Ese argumentuese
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të ...
themelin e dashuris...
Lloji: Ese argumentuese
gjuha shqipe permban atdhetarine dhe dashurine sepse shume poete kane shkruar per to dhe e kane mbro...
"PERRALLAT JANE PAS...
Lloji: Ese argumentuese
Kur isha e vogel me pelqenin perrallat qe me tregonte gjyshja kur me vinte ne gjume. Ajo ish nje gru...
nena ime
Lloji: Ese argumentuese
ne jete gjitjmon mbeshtetesh diku , per te ecur perpara ,per te frymezuar ,per te dhene kuraje te p...
babi im
Lloji: Ese argumentuese
babi im esht nje engjell babaiim esht me ...
Krenar qe jam shqip...
Lloji: Ese argumentuese
te gjithe shqiptaret rralle e shprehin dashurine per vendin e tyre si edhe krenarine qe ndien per te...
Shkruajmë bukur gj...
Lloji: Ese argumentuese
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal ...
Familja
Lloji: Ese argumentuese
Familja Shtepia eshte kudo nese ti je i rrethuar me njerezit qe do,pavarsisht se sa e veshtire mu...
Mesuesi im
Lloji: Ese argumentuese
MEsuesi...nje person shume i dashur per femijet...ai qe veshtire harrohet.Qe ne klasen e pare dhe de...
Shoqja e ngushte
Lloji: Ese argumentuese
O gje e ngrenshme ... Ckemi !! Mmm nuk eshte mire ta nis kshu apo jo !! Shiko teksa mora guximin te ...
Traktati mbi arsyen...
Lloji: Ese argumentuese
Kontemplacion ndërmjet botës reale dhe mistike Duke lexuar me vëmendje veprën me titull “Trak...
Life is shit
Lloji: Ese argumentuese
Krejt njerz tpavlere , dyftyrsha , bot e mbushun me aktore , egoista , njerz pa ndjenja.Kjo bote ta ...


Komentet e fundit!

Emri: kejda
Email: kejda1@shqiptar.eu
Komenti: ide interesante por ka gabime drejtshkrimore
  Pergjigju

Emri: kejda
Email: kejda1@shqiptar.eu
Komenti: ide interesante por ka gabime drejtshkrimore
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.