Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5944
Data e postimit: 2017-10-12 10:32:00
Shikime: 4507
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 1

Titulli: Frika dhe misteri

Lloji: Ese filozofike
Tema: Mister, frika dhe nata
Autori: Iris
Shkolla: Servete Maci
Klasa: 9a
Qyteti: Tirane
E-mail: diamontiris.blogpage@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te duket sikur po humb kontrollin. Ndihesh i rrezikuar, zemra te rreh for dhe shpejt. Edhe perse perpiqesh te normalizosh frymemarrjet e tua nuk arrin te mbushesh me oksigjen.Gjithashtu te pushton trupin duke te kufizuar mundesine per te levizur lirisht. Nese i njihni keto shenja atehere padyshim e dini se cfare ndjesie te percjell frika.
Ne nje nate te erret, ndodhesh vetem ne dhoomen tende, duke u perpjekur te marresh nje sy gjume por nuk ndihesh i qete pasi erresira qe ka kapluar vendin nuk te garanton nje nate te sigurt.
Imagjinata funksionon kunder teje duke te bere te mendosh se dicka levizi, nje hije e bardhe u vertit neper dhome por sapo syte e tu fokusoheshin mbi te ajo nuk ndodhet me aty. Qetesia e nates thyhet nga nje kercitje e vogel e cila me pas te ben te mendosh ne qofte se ndodhi me te vertete apo jo.
Mos alle po cmendesh apo mendje dhe imagjinata po luan me ty dhe ndjenjat e tua?
Merr fryme thelle dhe mbyll syte i sigurt se imagjinata jote veprom kunder teje.
Gjithe ato histori dhe filma te frikshem qe ti mendove se ishin marrezi dhe thjesht nje trillim per t'u argetuar tani vijne ne jete dhe jane me reale se kurre per ty.
Ndjen prezencen e dikujt perbri shtratit tend por nuk ke guximin ta veshtrosh.
Me ne fund pasi je rraskapitur per ore e ore te tera dile ndenjur zgjuar e duke u perpjekur te shuash paspasigurine qe te shoqeroi deri ne oret e vona te nates gjumi te ze nen heshtjen derrmuese dhe erresiren e plote te dhomes tende...



--this was really dark--



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Iris - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Frika+dhe+misteri+/5944


Vepra te ngjashme
Te falesh
Lloji: Ese shpjeguese
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimb...
Gezuar 8 Marsin!
Lloji: Ese pershkruese
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis ...
Gezuar 8 Marsin!
Lloji: Ese pershkruese
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis ...
cfare eshte per ju ...
Lloji: Ese shpjeguese
te jesh i dashuruar do te thote te shohesh vetem nje person ajo , ajo dhe vetem ajo , te duket gjith...
Per ty zemer
Lloji: Hartim
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese t...
Dashuria
Lloji: Hartim
dashuria nje fjale qe kur e permend te rrenqeth mishin nje fjale aq e bukur sa qe cdokush qe e ka nj...
Libri shoku qe asnj...
Lloji: Ese argumentuese
Qdo gje filloi ne nje mengjes,shpirti i trazuar ndiente ankthin e nates. Dielli kishte shperndar rr...
Uriim ditelindje
Lloji: Ese vleresuese
Je 16vjece sot.Shtaza ime je rrit xp E di ?! Je dikush qe do te te beja gjithcka per te ose te pakt...
Kthe syte nga vetja...
Lloji: Ese filozofike
Me lejo te marr fryme thelle dhe ngadale te nis te tregoj per udhetimin qe bera nje dite te zakonshm...
Naten e mire dhe g...
Lloji: Ese vleresuese
Gjumi eshte dicka njerezore.Te gjithe njerzit flene padyshim ne orare te ndryshme dhe ne vakte te nd...
RESPEKTI
Lloji: Hartim
E di se cfare eshte respekti ? Ke ndjere ndonjehere respekt per dike? Eh...respekti...Mbylli sy...
Udhetim Imagjinar n...
Lloji: Ese pershkruese
“Udhetim Imagjinar ne Kohe” Jam duke udhetuar me imagjinaten time ...


Komentet e fundit!

Emri: lentiana
Email: lentianalutaj@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.