Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7930
Data e postimit: 2022-04-21 11:11:29
Shikime: 1566
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 1

Titulli: Mbrojtja e mjedisit

Lloji: Ese filozofike
Tema: Mjedisi
Autori: Geraldo Xhina
Shkolla: Isa Boletini
Klasa: X-E
Qyteti: Tirana
E-mail: gerixhina6@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ne qytetari sot tema ishte “Mbrojtja e mjedisit” ku ne fund te ores mesuesja na dha si detyre te komentojme shprehjen e famshme te nje shkrimtari francez ne te cilen thuhet:”Ne nuk e trashegojme token nga paraardhesit tane,ne e kemi marre ate hua nga femijet tane!”.Sa shprehje unike e kuptimplote qe e shpreh shume qarte mezashin qe eshte munduar te percjelle shkrimtari.Si lexues,gjeja e pare qe me erdhi e mendje sapo e lexova deri ishte se ne nuk duhet te mbajme koken pas duke u munduar te evidentojme fajtoret qe e shkaterruan mjedisin tone,por perkundrazi duhet te shohim para dhe pervecese per veten tone,te krijojme nje ambjent sa me te mire edhe per femijet tane.Koha ecen shpejt,njrezit lindin,zhvillohen dhe vdesin,eshte nje ligj universal I pashmangshem qe cdokush e perjeton.Qellimi yne duhet te jete qe ti mundesojme ne fillim vetes tone nje jete sa me te mire e te shendetshme.Nje filiz I brishte e I vogel sapo cel sythat e tij te pare,ashtu I dobet sic eshte kerkon mjerushem e pafaj ndihme nga ne per ta ushqyer e per ti krijuar nje rruge te sigurte drejt qiellit.Ne me mjedisin jemi te lidhur me ane te nje zinxhiri I cili dita-dites po dobesohet e po mbulohet nga ndyshku,e thyerja e tij do ishte katastrofe.Eshte teper e veshtire qe ne ditet e sotme te dallosh ate pafajesine e brishte te mjedisit sepse dita-dites po evolon dicka dashakeqe te ciles I kane ardhur ne maje te hundes kete femij-vrases.Natyra eshte arti qe krijusi I gjithesise na dhuroi duke pasur besim te ne.Natyra eshte nje mrekulli aq e cmuar sa nuk gjendet nje dyte.Eshte aq e bukur sa ska diamant qe krahasohet me te.Natyra eshte vete jeta,eshte dicka aq e rafinuar sa asnje kompjuter e as subkoshienca e humaneve nuk do mund ta kuptonin kurre.Andaj duke ia ditur vleren eja me mua,une dhe ti te dalim kundra “Pushtimit mizor te te pashpirteve” dhe le te shpetojme boten!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Geraldo Xhina - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Mbrojtja+e+mjedisit/7930


Vepra te ngjashme
Tema : Une pro mjed...
Lloji: Ese shpjeguese
Mjedisi apo ambienti, është tërësia e rrethanave përreth një organizmi ose grup organizmash, v...
Natyra Eshte E Cmua...
Lloji: Ese pershkruese
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.P...
natyra eshte vet je...
Lloji: Ese pershkruese
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.P...
mesuesit tane
Lloji: Ese vleresuese
mesuesit jane si prinder dhe shoke per mua.une nuk kam mundur ti falenderoj sa duhet ata per gjithck...
Shkolla
Lloji: Ese pershkruese
Te flasesh per shkollen eshte e veshtire,por edhe e kendshme... Eshte e veshtire,sepse te vjen keq ...
Njeriu eshte farket...
Lloji: Ese filozofike
Shpesh, te gjithe ne ankohemi duke thene se jemi te paafte, por sigurisht qe gabohemi. Jo vetem une,...
si ti bindim prinde...
Lloji: Ese argumentuese
Si ti bindim prinderit per dicka? Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,k...
Eleminimi i varferi...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Shqiperia. Eh, c'eshte Shqiperia ne krahasim me vendet e tjera? Sapo e degjojme renditet ne mendjen...
Jeta
Lloji: Ese informuese
Jeta!Nje realitet me veshtiresite e medha qe gjnden ne te.Keto veshtiresi te medha qe gjenden ne cdo...
Mbroni visaret e ko...
Lloji: Thirrje
Miq dhe vellezer, Hidhni nje sy anembane botes e vrojtoni! Cdo vend karakterizohet nga dicka. Po ne...
Pershtypjet e para
Lloji: Ese argumentuese
Dua ta nis kete pune me shkrim me nje thenie te nje shkrimtari modest afrikan te viteve te fundit. M...
Pershtypjet e para
Lloji: Ese argumentuese
Dua ta nis kete pune me shkrim me nje thenie te nje shkrimtari modest afrikan te viteve te fundit. M...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.