Data e postimit: 2023-07-09 17:11:54
Shikime: 966
|
|
Likes:
1
Dislikes:
0
Titulli:
Perendimi me i bukur i jetes sime
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Kur shikon perendimin e diellit te duket sikur je ne enderr. E pra,edhe me mua keshtu ndodh. Cdo fundjave ngjitem ne tarrace bashke me tim vella e shohim perendimin e diellit. E teksa perpiqem te shkruaj vargje shoh bukurite e natyres,perendimin e diellit,nen tingujt e muzikes,qe im vella vendos etj. Cdo gje duket aq e bukur sa nuk gjej dot fjale ta pershkruaj ate bukuri,ku qielli merr nje ngjyre te verdhe e perziere me me te kuqe,rete jane te bardha si bora etj. Perendimi i diellit eshte koha ime e preferuar e dites. Ne fakt,perendimi me i bukur i jetes sime ishte kur ne qiell nje re kishte marre formen e shkronjes "A". Isha e mrekulluar nga ajo qe shihja,sepse kurre ne jete dicka te tille s'kisha pare,por e pashe tani. Ne kete jete kashume gjerate bukura,qe syri jone nuk i shikon. Kur del hena,qielli erresohet e nata bie. Ne qiell shfaqen miliona yje qe duken si xixa.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Anna Cani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Perendimi+me+i+bukur+i+jetes+sime/8135
Vepra te ngjashme
Vleresoje jeten
Lloji: Ese filozofike
Shume njerez jeten e tyre e kane te ndare ne te mirat dhe te keqijat e tyre. Disa jetojne per qellim...
|
Zhgënjimi
Lloji: Ese filozofike
Zhgënjimi...Të zhgënjehesh...ç'do të thotë?! Hë...Të zhgënjehesh do të thotë të humbasë...
|
paqja
Lloji: Ese filozofike
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFL...
|
Arti dhe enderrat j...
Lloji: Ese filozofike
Qe te krijosh si fillim duhet te enderrosh. Pas cdo arti fshihet nje enderr te cilen e bejme realite...
|
Gracka e njeriut
Lloji: Ese filozofike
Lumturi ne kete bote nuk ka,ka vetem therrmija te saj-thote Tolstoi.Iemancipuar me gjerat e perdits...
|
Rruga e Jetes
Lloji: Ese filozofike
Ne nje moment nje heshtje me pushton trupin dhe ashtu i hutuar bije ne nje humnere dhe e vetmja mund...
|
|
LIRIA
Lloji: Ese filozofike
Shpirti eshte dicka hyjnor,te cilin vec Zoti di ta kontrolloje,ta shtyje drejt dashurise,ta largoje ...
|
Bota ime
Lloji: Ese filozofike
Bota ku jetoja une? Ishte thjesht perfekte. Une jetoja ne kutizen time te kristalte.Ne ate Kutize qe...
|
dashuria
Lloji: Ese filozofike
te gjithe e dime se dashuria eshte reciproke po te gjithe ne biem brenda saj pa dashje dhe as nuk e ...
|
Ndjena dhe endrra e...
Lloji: Ese filozofike
Ishte nje nat me qiell te kthjellet ku e zbukuronin yjet dhe
e ndriqonte hena vezulluese e cila me...
|
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|