Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7783
Data e postimit: 2021-11-22 22:33:46
Shikime: 1481
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 0

Titulli: Ku po shkojme me kaq ligesi

Lloji: Ese filozofike
Tema: Ku po shkojme me kaq ligesi
Autori: Alisia Gjergji
Shkolla: Lezha Academic Center
Klasa: Xa
Qyteti: Lezhe
E-mail: Gjergjialisia@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te rritesh ne nje bote te tille… ku njerzit zhvishen nga dashamiresia dhe sjellin revolucion individual, pastaj kolektiv dhe social… ku vishen … vishen nga e thjeshta, e renda, torturuesia,e liga… “LIGESIA”.
Te mendosh kultivimin e jeteve dhe brezave te rinje ne kete bote me fryme keqdashesie, jo dhemshurie, te zymte , tradhetie, mizorie, vdekjeprurese eshte Revolucioni i Njerzimit dhe Pershtatja ne Qenie TE PA SHPIRTRA.
Te mendosh jeten jo vetem ne askpektin e lindjes dhe vdekjes por ne cdo detaj te saj, mund te them qe keto mendime dhe ushqyerja e mendjes me inat, hakmarrje, jo toleranc ,jo drejtesi dhe mosrrespektim… do ktheheshin ne helm qe do do pasonin krime makabre, ndryshimin e aspektit te jeteses , monotonis , shoqerise dhe marredhenieve mes njerezve. Por… niveli i ligesis ne bote po rritet cdo fraksion sekonti me nje vlere marramendese.
Ku po shkojme,o njerez?!
Kush eshte jeta?!
Cfare jemi ne?!
Ku jemi ne?
Kur ka dashuri?!
Pse ka hipokrizi?!
Mendime te pafundme!
Shpjegime objektive, unike… te pa kuptimta per cdo krijes tjeter.
Epo ti…me lejo te te them qe mos mendo dashurine e sinqerte nese ajo nuk eshte familja sepse ne fund do rezultoj shembullimi i dyftyresis dhe hipokrizis.
Me lejo te te them qe mos mendo per drejtesin sepse ligesia mbuloj qiellin.
…Ishim njerez… te mendosh qe sjemi me …
Te zgjohemi mos te lem qeniet e pa shpirtra , te liga , mizorene te na marrin jeten dhe emrtimin njeri!!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Alisia Gjergji - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Ku+po+shkojme+me+kaq+ligesi/7783


Vepra te ngjashme
Te drejtat e femije...
Lloji: Ese shpjeguese
Me lejo te flas ,pse me mundon !Eshte e drejta ime ajo qe me ben te bertas dhe cdo gje brenda meje ...
cfare eshte jeta
Lloji: Ese filozofike
Jetes i jane vene shume epitete i jane thurur shume kenge, poezi vargje pa fund. Shume fjale jane th...
Miqesia
Lloji: Ese argumentuese
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por...
Vdekja eshte vdekja...
Lloji: Ese argumentuese
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete. Kujt I trembemi me shume...
Pse?
Lloji: Tekst pershkrues
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere t...
cfare eshte per ju ...
Lloji: Ese shpjeguese
te jesh i dashuruar do te thote te shohesh vetem nje person ajo , ajo dhe vetem ajo , te duket gjith...
Jeta
Lloji: Ese filozofike
Shkrim i lire ….. Jeta ! Ne keto caste meditimi mora nje laps e hodha ne flete te bardhe ato...
Nje Bote e Denje Pe...
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve da...
Mamaja ime
Lloji: Leter
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume g...
NJE BOTE E DENJE P...
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve da...
PSE???
Lloji: Ese pershkruese
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se ...
Ku po shkojme me ka...
Lloji: Ese filozofike
Njerezit jane qenia me e larte dhe e bekuar si nga mendesia ahtu edhe nga jeta dhe pushteti.Ata jane...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.