Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4467
Data e postimit: 2015-10-20 18:35:33
Shikime: 16972
Raporto

Likes: 27 Dislikes: 2

Titulli: frika

Lloji: Ese filozofike
Tema: frika
Autori: Alesia Cafaj
Shkolla: "Ahmet Gashi"
Klasa: 9C
Qyteti: Tirane
E-mail: alesiacafaj@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te gjithe kemi frike e shpehhere mund te frikesohemi pa qene nevoja.Gjithmone ajo ndenja e pasigurise,e humbjes,e fajit qe na pushton.Frikesohemi se mos valle veprimet e se tashmes na ndikojne ne te ardhmen.Dikur kisha frike nga erresira nga dicka qe e kisha pare me pare,nga insetet nga gjera fare te vogla.Ama sot...sot kam frike nga te tjera gjera,se mos bie pre e ndone hapi te pamenduar mire me pare,frie e mos humbas dike,frike nga sfidat e jetes nga deshtimi frike nga gjithcka qe me rrethon e qe kam perreth.Jetojme ne nje egoiste u jeta eshte nje lojje nje fushebetee,nje pyll i eger,ne tunel i erret vetem me nje rrugedalje ,ku te githe kemi te njejtin qellim ama perdorim rruge te ndryshme per ta arritur.Frika me e madhe qe me ka pushtuar...ndjesia me e cuditshme e me e frikshme ne te njejten kohe...frika se mos humbas dike...Dike qe se kisha akoma prane.Do beja gjithcka qe ta kisha aty.Me ne fund erdhi...kisha frike nga githcka qe i thoa e per githcka qe i fisa.Me ne fund fola...nuk e prisja por fitova.Fitova ate qe jo te gjithe arrin ta kene.Fitova besimin,kurajon,vetveten,fitov a jeten brenda jetes.Fitova ate qe se zevendesoj me asgje tjeter e qe s'do doja ta zevendesoja me asgje...

-Fitova nje person perfekt...!!!




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Alesia Cafaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/frika/4467


Vepra te ngjashme
Kur ke humbur guxim...
Lloji: Ese pershkruese
Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua ...
Frika...
Lloji: Ese filozofike
Frike.... Frike... Frike per cdo gje.... Frike per tu gezuar se mund te ndodhe dicka qe e prish... F...
ese per friken tend...
Lloji: Ese shpjeguese
si cdokush tjeter edhe une e kam provuar te kem frike. kjo ndjenje te tmerron te pushton te teren pa...
frika
Lloji: Ese shpjeguese
Frika eshte nje reagim emocional I fuqishem perballe perceptimit te nje rreziku te vertet apo ima...
frike nga vetmia
Lloji: Hartim
Frika eshte nje enigme.Nje enigme, filli i se ciles paraqet kompleksin e saj.Shpeshhere e pyesim vet...
Jeta ime
Lloji: Ese argumentuese
Kam falur gabime gati te pafalshme, kam provuar te zevendesoj persona te pazevendesueshem dhe harrua...
per mesuesen
Lloji: Leter
Ti , mesuesja ime arrite te depertoje aty ku dielli nuk ndriconte Ngrohe zemra qe as zjarri nuk I ...
A keni frike nga ve...
Lloji: Ese pershkruese
Vetmi.Qetesi.Shpesh me pelqen te rri vetem.Te shijoj qetesine dhe erresiren.Shpesh ndjehem mire dhe ...
Si atehere
Lloji: Leter
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashu...
Mamaja ime
Lloji: Leter
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume g...
te jesh femije
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria ime Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujt...
Pushime ne kohe pan...
Lloji: Ese pershkruese
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe nga vitet e tjera,jo vetem per mua por per 'te gjithe'.Ne...


Komentet e fundit!

Emri: se di
Email: sedi@gamil.com
Komenti: shume e bukur
  Pergjigju

Emri: Ada
Email: Suadabrahaj21@gmail.com
Komenti: Mua me pelqen shume vepra e shkruar me siper pasi dhe une i kam provuar keto frikera ne jete
  Pergjigju

Emri: ada
Email: suadabrahaj21@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.