Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8142
Data e postimit: 2023-08-14 00:43:01
Shikime: 1279
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Si e mendoj të ardhmen e njerëzimit?

Lloji: Ese filozofike
Tema: Njerëzimi
Autori: Anna Cani
Shkolla: Gjimnazi 'Raqi Qirinxhi'
Klasa: Xc
Qyteti: Korçë
E-mail: canianna@gmail.com
Foto

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Si çdokush tjetër edhe unë e përfytyroj të ardhmen time me ndryshime masive. Një e ardhme e rrethuar nga të gjitha anët nga teknologjia. E keqja në kohët fëmijëve dhe të rinjve u vjen nga teknologjia e shumtë që ata përdorin. Mendoj se qenia njerëzore do të pësojë ndryshime të mëdha. Do të ndryshojë si psh.:stilin e jetesës,aktivitetin fizik,veshjet,ushqimi etj. Gjithashtu mendoj se nga mungesa e oksigjenit do të jemi të detyruar ta blejmë atë. Nëse pyesni pse do të kemi nevojë përgjigjja ime është:Nëse ndërtohen fabrika të shumta si brenda dhe jashtë qyteteve sigurisht që ajri do të ndotet dhe për këtë arsye çdo gjë do të dëmtohet si psh...bimët. Ato fo të thahen dhe në vend të tyre do të shohim pemë artificiale dhe shtëpi në formë peme,të larta etj. Madje ndërtesat,pra pallatet që sot i kemi deri në 20 kate,në të ardhmen mund të jenë qiellgërvishtëse,që minimumi do të jenë 100 katëshe. Imagjinoj sikur makinat të ecin me anë të forcës magnetike. Dhe diçka që jo vetëm unë e mendoj,por edhe të tjerët është teletransporti nga një vend në tjetrin. Mendoj se në të ardhmen do të ketë më shumë teknologji se ç'e mendojmë ne të gjithë. E dini? Saherë që një bimë thahet në kopshtin tim më duket sikur thotë : "Natyra iu dha veten e saj që ju të jetonit,por ju tani po e shpërdoroni."





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anna Cani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Si+e+mendoj+t%C3%AB+ardhmen+e+njer%C3%ABzimit%3F/8142


Vepra te ngjashme
"Si e mendoj te ard...
Lloji: Ese pershkruese
Si cdo njeri tjeter edhe une e perfytyroj te ardhmen time me ndryshime masive. Nje te ardhme te rret...
"Si e mendoj te ard...
Lloji: Ese pershkruese
Si cdo njeri tjeter edhe une e perfytyroj te ardhmen time me ndryshime masive. Nje te ardhme te rret...
Ja kush do te jem u...
Lloji: Analize letrare
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!! E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për...
E ardhmja qe dua
Lloji: Ese pershkruese
E ardhmja është ajo që më pret, ajo për të cilën unë po përgatitem. Është e vërtetë se ...
JAM KRENAR QE JAM S...
Lloji: Ese argumentuese
Jam krenar se jam shqiptar, sepse Serbia është një nga kombet më të lashta të Ballkanit .Kombi...
Paragjykimi
Lloji: Ese filozofike
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë...
Sikur te kisha edhe...
Lloji: Ese pershkruese
Ese “Sikur të kisha edhe unë një jetë…” Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paq...
Nuk është gjithmo...
Lloji: Ese krahasuese
Drejtësia është rruga, e vërteta dhe jeta. Është personifikimi i të duhures që lind në haps...
Pengesat e jetës
Lloji: Tekst shpjegues
Mos , mos , mos . Mos bëj ashtu , mos bëj kështu ..!Sa keq apo jo ?! Nuk je i lirë të jetosh j...
E ardhmja ime.
Lloji: Ese vleresuese
E Ardhmja Ime Filloj te mendoj,Qfar te mendoj ku ende nuk dihet per te ardhmen time!Jam ende e v...
Diskriminimi
Lloji: Ese argumentuese
Sot do të flas për një fenomen të cilit ia kemi hapur dyert dhe e kemi lejuar të jetojë me ne ...
Thënie për Nënë...
Lloji: Thenie
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryet...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.