Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4157
Data e postimit: 2015-03-30 21:45:34
Shikime: 6062
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: Qenie e cuditshme, por e brishte!!!

Lloji: Ese filozofike
Tema: Nje udhetar i heshtur, ne rruget plot zhurme
Autori: Melodi
Shkolla: Ibrahim Rrugova
Klasa: 9c
Qyteti: Presheve
E-mail: Melodi1999@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Lum qe rrjedh,s'pushon, therret per ne perjetesi por askush s'pergjigjet. Askush s'do te largohet nga bota e miresise, por lumturia asnjehere nuk eshte eterne, e kjo jete bashke me gjithe ligesite e saj perseri mbetet e bukur, pasi edhe po te duam ta quajme si te lige jemi ne ata qe e detyrojme te jete e atille nganjehere, ose me sakte njerezit te cilen synojne vetem dhimbjen, lotin, ata qe kerkojne shkaqe per te mbytur dike te pafajshem ne vorbullen e vetmise!
Me cudit gjithcka qe me rrethon. Kush e di... ndoshta jam une ajo e cila duhet te ndryshoj kendveshtrimin tim kunddrejt nje pamjeje e cila shpesh here me duket e lemeritshme, me duket sikur...sikur do te me gllaberoje ne erresiren e pafundme te nje zjarri te paepur!
Dua te besrtas, te qaj por s'mundem! S'mundem te jetoj as e lire por as e burgosur! Jam si nje shpend i cili behet gati per te soditur bukurite e jetes, e sapo niset veren se ia kane keputur krahet, ia kane c'rrenjosur shpirtin, ia kane vjedhur endrren!
Jemi te pafajshem, cdonjeri nga ne. Cdokush vjen ketu duke bartur syte me te bukur e peshen me te rende- ate te luftes me nje qiell te nendheshem. Vime ne kete bote si femije, si qenia me e paster, me e cilter, me e natyrshme.
Eshte ajo qenie e buzeqesh pa mashtrime, pa djallezi, pa prapavija.
E me pas, vjen nje moment ku ne detyrohemi te shohim po me ata sy mizorine e miresine njekohesisht. Por e dini c'eshte me e bukura? Se as nuk na pyesin nese duam apo jo!
Thjesht, sikur mos ju interesonte ajo qe ndjejme, qe mendojme!
E pastaj, ajo qe vijon eshte per te qeshur: na thone ms u dorezoni, luftoni, jetoni, besoni!!!
Nga ku te mesojme, ku te orientohemi per te gjetur driten, ku te luftojme, me ke ? Me veten?! Sepse me sa duket gjithcka eshte njehere lufte me veten e me vone me tjeret!
Cdohere na thone se jane ketu, do jene cdohere,por harrojne ose me sakte s'duan te tregojne se do jene derisa te shuhet gjithcka per ata, e te erresohet cdo gje per ne!
Atehere jo vetem ata por edhe ne s'do jemi me aty!
Heret apo vone, cdonjeri nga ne do kuptoje se si eshte te jetosh pa mare fryme, te qeshesh duke qare, e te qash me denese deri sa te agoje dita!
Gjithsesi, pasi s'na pyeten edhe ne s'kemi fjale. S'do bejme asgje vecse te udhetojme ne terrin e nates e nen driten e henes, si nje mergimtar i perhumbur ne nje rruge pa krye !!!
( Mrekulli kjo qenie e jona: edhe kur e di se s'po shkon askund, perseri vazhdon te ece!)




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Melodi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Qenie+e+cuditshme%2C+por+e+brishte%21%21%21/4157


Vepra te ngjashme
Do te doja
Lloji: Ese filozofike
Do te doja... S'e di pse, por sonte... sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te l...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjeh...
Te jetojme cdo dite...
Lloji: Tekst shpjegues
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar...
Familja ime!!!!
Lloji: Rrefenja
Ndoshta disa femije jetojne per mrekulli, por kjo nuk ndodhe me familjen time.Tek ne nje nate nuk ka...
Gjakmarja ,nj plage...
Lloji: Analize letrare
Shqiperia eshte nje vend i madh,nje vend i europianizuar,nje vend oi cili tashme njehet pothuaj nga ...
te jesh femije
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria ime Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujt...
Femra endrra pa te ...
Lloji: Ese filozofike
Femra endrra pa te cilen jeta do dukej e zbehte Femra ,nje qenie e brishte,...
Shpresoj se e ardhm...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do t...
Rruga per tek Drita...
Lloji: Ese pershkruese
Epo kjo eshte jeta… Do shipfin per ty, do te gjykojne, do te hedhin poshte e do te ngren lart, do ...
kush jam une ?
Lloji: Ese pershkruese
Kush jam une? mos valle eshte nje pyetje retorike te ciles nuk mund ti kthejme pergjigje?Eshte ajo p...
Shpresa
Lloji: Ese pershkruese
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgj...
Shpresa
Lloji: Ese pershkruese
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgj...


Komentet e fundit!

Emri: Ana Dajana
Email: ana@dajana.com
Komenti: Sh bukur.Me plq shum super!!!
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.