Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6483
Data e postimit: 2018-10-07 14:19:05
Shikime: 13977
Raporto

Likes: 16 Dislikes: 2

Titulli: E verteta dhe genjeshtra

Lloji: Ese krahasuese
Tema: E verteta dhe genjeshtra
Autori: franceska
Shkolla: Isa Bolerini
Klasa: XI
Qyteti: vore
E-mail: pajafranceska152@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Keto dy gjera kaq te rendesishme, poe njekoesisht te kuunderta me njera-tjetren, perfaqesojne dy ane te nje medaljeje.
Kemi kriterin qe i pervecon keto te dyja, por edhe nderlidhjen m e njera-tjetren.
E verteta eshte dicka shume e bukur atehere kur ne duhet te jmei te lumtur, eshte e hidhet atehere kutr shpresat tona sveniten dhe hidhen te copetuaraa diku tutje.
Eshte mizore kut shikojme dhe degjojme fjalet apo fytyrat e njerezve, te cielt mbjellin vrer per njeru-tjetrin.
Por, e verteta vlen, sepse brenda saj shquhet ndjenja e sinqeritetit dhe e pastertise, e te qenit te lumtur duke pasqyruar realitetin.
Por, brenda saj e verteta e hidhue nxjerr ne pah pikat me te felliqura te nje personaliteti te zbehte.
Ne te njejten kohe le te krahasojme genjeshtren. Genjeshtrat jane gjeja me e shemtuar qe mund te dale nga goja e nje e nje njeriu. Jane aq te papastra saqe arrijne te ndotin kudo qe prekin.
Dikush genjen prej frikes, dikush genjen per te shpetuar dike, per te dale nga situata apo edhe pse mashtrimi eshte bere tashme pjese e e pandashme e tyre.
Por si mendoni ia vlen te perjetosh nje genjeshter, qofte ajo me e bukura?
Une mendoj qe, JO! Genjeshtra i ka kembet e shkurtra. Ajo eshte per ato njerez te dobet, te cilet ne vend qe te perballen me fytyren e vertete te tyre, e nderrojne masken ashtu sic atyre u leverdis.
Por, ne jte qe te jetosh me dinjitet duhet te tregohesh realisht i hapur me te tjeret, i sinqetre dhe duke e perdorur te verteten qofte per te lumruturuar apo per ti shprehur dikujt.
Ne perditshmeri hasim njerez kaq te sjellshem, te sinqerte, por nuk mungojne aspak aro qe te qeshin ne fytyre dhe pask kraheve te tallen ne menyren me te keqe te mundshme.
Kjo ndodh per shume arsye: nga paaftesia e dikujt per te treguar veten deri ne fund se kush eshte apo qofte edhe se jane njerez, te cilet i perdorin maskar si teknike mashtrimi.
Gjithsesi, ndoshta jo te gjithe te vertetat thuhen ne sy ama e mira eshte qe ato te jene ne dijenine e njerezve te sigurt per te miren rone/
E verteta pa genjeshtren apo ansjelltas nuk behen dot, prandaj cdo e vertete mund te kete nje genjeshter sado e vogel, poe edhe vete genjeshtra e ka nje hije te vertete.
Ky eshte ligji i natyres!
Sado qe ne perpiqemi te jemi te sinqerte nuk ua themi do te gjirha mendimet tona dikujt tjeter, ashtu sikurse edhe genjeshtra sado qe mund te na ndihmoje per pak kohe, jam e sigurt, qe te cilet me pas zhgenjehen ne nje menyre te njejte e kuptojne efektine te qenit i mashtruar.
Si perfundim mendoj qe ne: duhet te jemi te sinqerte aq sa genjeshtra te mos e zevendesije te verteten dhe ra shprehim te verteten ne menyren me te mire te mundshem, qofte edhe duke e lenduar per pak kohe dike derisa ta kuptoje qe ai person ka bere gjene e duhur



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     franceska - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+krahasuese/E+verteta+dhe+genjeshtra/6483


Vepra te ngjashme
E verteta dhe genje...
Lloji: Ese krahasuese
Keto dy gjera kaq te rendesishme, poe njekoesisht te kuunderta me njera-tjetren, perfaqesojne dy ane...
E verteta
Lloji: Ese argumentuese
E verteta eshte nje fakt e cila gjithmon dominon. Cdo gje ne jete bazohet mbi te verteten. Cdo njer...
"Trembem par a se t...
Lloji: Ese shpjeguese
shpeshhere jeta na ve para situatave te ndryshme te cilave duhet t'i japim nje zgjidhje por jo gjith...
"E verteta vret por...
Lloji: Ese shpjeguese
Ne qofte se une nuk zgjohem per dy ,,, tre ,,, kater ,,, minuta dijeni se kam vdekur. Une gjalle ja...
E verteta e ka forc...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu sic duhet . Ne nje bote ku te gjithe preferojme se pari...
Te falesh
Lloji: Ese shpjeguese
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimb...
Racizmi sipas meje!
Lloji: Ese filozofike
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj ...
Gjera te vogla, por...
Lloji: Ese argumentuese
A mund ta ndryshoj une boten,hapsiren dhe njerezit me te cilet jetoj dhe nderveproj cdo moment ...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
Racizmi sipas meje
Lloji: Ese filozofike
Racizmi eshte "ushqimi" i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane superiore ndaj d...
...
Lloji: Ese filozofike
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!D...
Endrra jote
Lloji: Ese vleresuese
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e ren...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.