Data e postimit: 2018-10-04 17:40:48
Shikime: 28300
Likes:
35
Dislikes:
18
Titulli:
Shoqëria
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Shoqërn e vertetë eshte shumë e veshtir të gjesh. Të kesh nje shoqeri te vertet do te thot te kesh qdo gjë ne jet. Shoqeria te perkrah ne qdo hap te jetes tende. Ne kete qe po shkruaj un dua te jem falenderuese per gjith keto vite me radh shoqerin time qe ishte me mua ne qdo moment dua tju falenderohem ne 100 mënyra.Fjala shoqëri eshte shum e leht te thuhet, ehpo shume veshtir te gjesh nje shoqeri te vertet. Prandaj mbajeni shoqerin tuaj asnjeher mos e lejoni qe ajo shoqeri te shkatrrohet eshte ajo qe te kupton ne shum gjera.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Elvana - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Shoq%C3%ABria/6474
Vepra te ngjashme
Kujtim me i bukur i...
Lloji: Ese pershkruese
Eskurzioni ishte nje dite e mrekullueshme,e paharruar ne jeten time.U nisem nga oborri i shkolles me...
pershkrim i shokut ...
Lloji: Ese pershkruese
Emri im eshte XHejmon,shoku im me i ngushte e ka emrin Eri.
Une jam me i gjate se Eri.Eri eshte i...
Deshire e varfer
Lloji: Ese pershkruese
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme t...
Nëna
Lloji: Ese pershkruese
A ka emer me te embel sesa emri nene.....
Kur je semur ajo te sheron,kur je ne hidherim ajo te gezo...
KOMBI SHQIPETARE 10...
Lloji: Ese pershkruese
NE FAKT ESHTE PAKSA E VESHTIRE TE FLASESH PER GJITHE KETO VITE. ESHTE E VESHTIRE TE TREGOSH PER:100V...
Durresi
Lloji: Ese pershkruese
Durresi,nje nder mrekullite e bukurise shqiptare, ka se cfare t`u ofroje vizitoreve. Shtirja buze de...
Ti o njeri i mire q...
Lloji: Ese pershkruese
Si mund te shkaterohet njeriu kaq ngadale . . Qetesisht ashtu si format e henes cdo muaj cdo kohe nu...
Kuazimodo dhe Esmer...
Lloji: Ese pershkruese
Esmeralda dhe Kuzimodo,dy personazhe te Hygo-s sa ne kontrast dhe sa ne ngjashmeri per sa i perket b...
Pasioni im me mreku...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjith e kemi nje pasion,nje deshir,nje vullnet qe na terheq per te bere gjera te mrekullueshme.P...
Mesuesja ime
Lloji: Ese pershkruese
Mesuesja ime ne pamje te par te jep perfytyrimin e nje personi te ftohte dhe shume strikt.por ne te ...
Jeta
Lloji: Ese pershkruese
Jeta nuk eshte e leht per tu jetuar po ti besoj qe ke disa qellime per te ardhmen tende, mbaj fort q...
Me fal...
Lloji: Ese pershkruese
Sot jam vetëm…. Nuk me vret qetesia e dhimbjes, por kujtimi për ty.Nuk di ne te fal veten a t...
Emri:
Kaltrina
Email:
kaltrinabruti@gmail.com
Komenti:
Ese-Semimaturant
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Emri:
Leonita
Email:
mirvete-hajra-maloku@live.com
Komenti:
SHUME E BUKURR BRAVO
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Leonita
Email:
mirvete-hajra-maloku@live.com
Komenti:
SHUME E BUKURR BRAVO
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti