Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2019-12-07 16:42:40
Shikime: 9496
Raporto

Likes: 13 Dislikes: 2

Titulli: Ese

Lloji: Ese pershkruese
Tema: "Prometeu,nje hero i vetmuar"
Autori: REA SERANLLARI
Shkolla: NOBEL
Klasa: X
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Prometeu eshte heroi i pare i humanist ne te gjithe historine e letersise dhe eshte nje figure e adhuruar per shume artiste e poete.
Ai kreu nje akt human ne kohen kur njerezimi ndodhej ne erresire,injorance dhe varferi.Prometeu u rrembeu perendive zjarrin dhe per kete arsye u denua nga Zeusi ne malin e Kaukazit ku qendroi i lidhur dhe i vetem ne shkembin e Skithise per shume shekuj.
Zeusi i dergonte atje nje shqiponje e cila i hante melcine por perseri Prometeu nuk u dorezua e nuk u pendua per te mirat qe i solli njerezimit.
Zjarri simbolizonte ndricimin e mendjes njerezore dhe ishte prone vetem e hyjnive.
Prometeu ishte nje parashikues i zoti i cili kishte pare te ardhmen e te gjitheve dhe cdo veprim qe ai bente ishte i menduar mire. Edhe pse Zeusi dergonte shpesh here sherbetorin e tij te kercenonte Prometeun,ai tregohej gjithnje i vendosur per ta cuar deri ne fund synimin dhe premtimin qe i kishte dhene vetes.
Prometeu,simbol i vetesakrifikimit dhe i humanizmit mbeti nje hero i vetmuar dhe nuk pati kurre perkrahje sepse nese do te perkrahej ata do te kishin te njejtin fat si Prometeu.
Te gjithe ishin servile dhe perkrahes te Zeusit dhe padyshim ishte frika qe i bente te tille.
Edhe pse ky hero po vuante per momentin,ai e dinte se kjo sakrifice qe beri i vetem do te kujtohej nga njerezimi ne shekujt ne vazhdim.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     REA SERANLLARI - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Ese/7025


Vepra te ngjashme
....Perditshmeria'
Lloji: Ese pershkruese
Pash shum njerez qe gabuan,  por,  nuk pash nga ata qe u penduan dhe qe kerkuan falje? Nuk pash n...
para pasqyres se d...
Lloji: Ese pershkruese
para pasqyres mund te shohesh ghithcka qe ti deshiron ne jet te jeteve.nje pasqyr e thjesht ti shiko...
Tik-Tak Koha
Lloji: Ese pershkruese
Tik-tak, tik-tak, Tik... Orandalon! Hedh syte perreth shikoj fytyra njerezish qe qeshin,soh nje vajz...
Festat e fundvitit ...
Lloji: Ese pershkruese
Normalisht,kur flasim per festat e fundvitit i referohemi Krishlindjeve dhe Vitit te Ri,dy festa te ...
Profesioni im
Lloji: Ese pershkruese
Sa shpejt qe erdhi koha ta vejm gishtin ne kokë e te mendohemi!Unë si adoleshente si fillim me pel...
Shpata e Skenderbeu...
Lloji: Ese pershkruese
Te Gjithe e njohim Skenderbeun dhe ndikimit e tij ne Shqiperi. Por lufterat qe ai zhvillonte gjithmo...
Kuazimodo dhe Esmer...
Lloji: Ese pershkruese
Esmeralda dhe Kuzimodo,dy personazhe te Hygo-s sa ne kontrast dhe sa ne ngjashmeri per sa i perket b...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme per nje njeri, nje vend ose dicka tjeter...
GJYSHJA IME
Lloji: Ese pershkruese
Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua dhe per te gjithe .Kudo ndjej zerin e...
Te qash...
Lloji: Ese pershkruese
Nuk je vetem. Je ne nje bote me gjurme te ndryshem njerzish, me shume fytyra, te cuditshme, te sukse...
8 vite bashk
Lloji: Ese pershkruese
ehh!!.sa shpejt kaaloi kjo kohe,sa shpejt kaluan ditet ,muajt dhe vitet,sa shpejt erdhem ne fund .Er...
Si i kalova pushime...
Lloji: Ese pershkruese
-Pushimet verore kete vit per mua,ashtu edhe si vjeteve tjera , kane qene pushime te bukura dhe me p...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.