Data e postimit: 2015-12-09 15:43:24
Shikime: 18369
Likes:
11
Dislikes:
3
Titulli:
Gjyshi im
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Personi me zemren me te madhe ne kete bote,personi qe me degjonte sa here flisja kot,personi qe me tregonte perralla qe tme zinte gjumi,personi i vetem qe ngado qe shkonte sa here qe me shikonte kishte gjithmon nje tufe me lule per mua,personi qe me edukoi me mesoi si ti hidhja hapat e para,personiqe me keshilloi pa me bertitur kurr,personi qe kur rrezohesha me dha doren e ma mjekoi plagen... Personi qe me mesoi rrespektin per veten dhe per te tjeret... Po po ky ishte gjyshi im... Edhe pse nuk jeton nuk do te thot se eshte larguar... Thjesht nuk jeton me ne kete bote sepse kuptoi se vendi me i bukur ne kete bote ishte zemra ime.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Edonis Buzhala - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Gjyshi+im/4645
Vepra te ngjashme
Qyteti i gabimeve t...
Lloji: Ese pershkruese
Nje qytet i mbushur me njerez te çuditshem te cilet kur flisnin i mungonin disa gërma ose fjale dh...
ngjarjet
Lloji: Ese pershkruese
"Vendlindja"
Ne vendlindjen time shume zogj cicerojne e ne kaltersi shume pllumba fluturojne.O ve...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
C`eshte dashuria???
Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e buku...
7 marsi dhe 8 marsi
Lloji: Ese pershkruese
8 marsi siq njihet dita nderkombetare e gruas,eshte nje nder ditets me te veqanta te nenave dhe gjit...
SHOKU IM
Lloji: Ese pershkruese
Shoku im i ngushte quhet Andri.Ai ka sy bojeqielli dhe floke te verdhe,eshte i gjate dhe pak i shend...
Një Dite Dimri Në...
Lloji: Ese pershkruese
Pas ditëve të ftohta me shi dhe erë ngadal ngadal na erdhi edhe dimri i cili ka pushtetin e vet d...
Football
Lloji: Ese pershkruese
Futbolli per mua nuk eshte vetem nje loj,per mua eshte nje dicka qe sdo e harroj kurr.Futbolli eshte...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Kam mësuar që dashuria lëndon atëherë kur ti nuk e pret. . .që gjërat e bukura nuk zgjasin. ....
Qfar do behem...
Lloji: Ese pershkruese
-Mundohesh te bindesh veten se dita me e bukur e jetes nuk ka arritur ende. Jeton me kete ndjenj me ...
Mësuesja ime
Lloji: Ese pershkruese
Ah sa fjalë të ëmbla e shpirtërore kam për të të thëne ty e dashur. Vëtëm kur shqiptoj fja...
Adoleshentet
Lloji: Ese pershkruese
Adoleshenca quhet pjesa me e bukur e jetes por ne shumicen e rasteve nk esht keshtu.Problemet qe per...
Leximi
Lloji: Ese pershkruese
Librat janë mjeshtra që na udhëzojnë pa shufra, pa fjalë dhe zemërim, pa kërkuar para. Nëse ...
Emri:
dfvsenfipae
Email:
pfhwefuahf9@yahoo.com
Komenti:
ok
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Emri:
dfvsenfipae
Email:
pfhwefuahf9@yahoo.com
Komenti:
ok
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
fgmcvmbvnmbv
Email:
ebcvnmcvnmvmvbm@gmail.com
Komenti:
bravo
Pergjigju
Emri:
ftwafga
Email:
wefawfwefawf@yahoo.com
Komenti:
pse
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti