Shtepia , streha e dashurise dhe e kujtimeve te pafund qendron padyshim e skicuar ne mendjen e te gjitheve . Shtepia e enddrave te mia eshte nje shtepi larg qytetit zhurmues dhe ajrit te papaster .Meqenese mua me pelqen shume natyra padyshim qe shtepia ime dua te jete ne nje vend piktoresk , i rrethuar nga pemet dhe lulet eshumengjyreshe qe te mahnisin me aromen e tyre te kendshme .Adhuroj mengjset qe zbardhin nga cicerimat e zogjve , flladin e lehte te eres qe pak nga pak deperton ne dritaret e shtepise duke e mbushur ate me nje freski te hareshme .
Preferoj qe shtepia te jete komode ku sapo te hapet dera , te shfaqet nje sallon i madh me mure te ngjyrosura me ngjyra te hapura dhe te buzqeshura , te cilat te falin ngrohtesine e strehimit . Ne qender te sallonit ndodhen te vendosur prane njeri tjetrit divanet e bardhe kendore , dhe ne mes te tyre tavolina e kristalte .Ne njerin mur qendron i vendosur Telivizori i madh i cili duket sikur vezhgon te gjithe shtepine . Ne anen tjeter te murit qendron i mbeshtetur rafti me objekte prej argjendi qe kane vlera te medha historike , pastaj ne nje pjese tjeter te tij varet e valezuar perdja , ndersa ne qoshe te mureve qendrojne te vendosura vazott te cilat duken si ushtare te heshtur .Me pas na shfaqet kuzhina e gatimit me bufene e gjate dhe te madhe moderne , me gjitha objektet dhe sendet e saj te gatimit .Ne qender te kuzhines ndodhet Tavolina me karrigat perreth , ku secila karrige perfaqeson nje anetar te familjes , duke shijuar gatimet e mrekullushme .
Pjesa tjeter e shtepise karakterizohet sigurisht nga dhomat e medha te gjumit , dhe dy banjot . Sigurisht qe shtepise nuk i mungon as dhoma ku ndodhet bibloteka , vendi ku mban te fshehura mijera histori dashurie , filozofie , lufte me pak fjal nje bote te tere imagjinare . Mbi te gjitha kete hapesire kaq gjigande e ploteson familja , ata persona te cilet te mbushin me dashuri dhe mbeshtetje ne cdo moment te jetes !!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
crendesi ka
Email:
crendesika@hotmail.com
Komenti:
Shum pershkrim i bukur .Duhet te kishit permendur pak me shume familjen qe e ben te bukur shtepine