Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7619
Data e postimit: 2021-03-07 22:01:22
Shikime: 3051
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 2

Titulli: Gezuar 8 marsi!

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Nena
Autori: Diarta Rexhepi
Shkolla: Deshmoret e 5 prillit- Smirel
Klasa: Jam ne klase te 9
Qyteti: Smire-Viti
E-mail: diarta.rexhepi1@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Per ty nene!
Nisa te shkruaj per ty thesari im i cmuar, por kujtova se nuk mjafton nje jete e tere per te shkruar per qenien me te dashur ne jete.
Si mund te ekzistoj nje person kaq I persosur sa ty nene?
Ti qe me linde, me mesove te dua, te qesh, te qaj, te fal e te argetohem.
Ti, qe me dashurine tende te ngrohte, si te askujt tjeter me ben te harroj cdo fatkeqesi, cdo te papritur ne jete, duke me folur e keshilluar kaq bukur sic di vetem ti.
Ti, me dashurine tende te delire, e me thjeshtesine tende te bukur me bere te dashuroj per here te pare ne jete.
Miresia, ngrohtesia, perkushtimi dhe e mira qe s'ka fund je ti nene.
Me rastisi pyetja:"Kush ka sakrifikuar per ty?"E mua menjehere me erdhe ti ne mendje e dashur nene. Sakrifice quhet kujdesi i pareshtur per femijen tend! Sakrifice quhet kur mes loteve dhuron buzeqeshje! Sakrifica do mund, perkushtim,e mundi i nenes ka qene gjithnje prezent.
Kam qene vetem disa muaj brenda teje nene, por shpirti yt i bardhe do te jete brenda meje gjithmone.
Nje i urte u pyet:-Kush eshte me e bukur nena apo hena?Ai u pergjigj:-"Kur e shoh nenen e harroj henen,ndersa kur e shoh henen me kujton nenen!"
Dashuria jote shumengjyreshe mbizoterofte gjithandej heroina ime!
T'du me gjithe shpirt mam!
Te falem nderit per jeten!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Diarta Rexhepi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Gezuar+8+marsi%21/7619


Vepra te ngjashme
Nena ime!
Lloji: Ese vleresuese
Nena ime ,qenia me e shtrenjte,me e cmuar,heroina e shpirtit tim! Ajo qe u kujdes per mua qe kur un...
Nene
Lloji: Analize letrare
Nene o nene Ska si ti o nene Je me e mira ne kte bote Askush ty nuk te zevendeson Ti te jep bu...
Nena-mesuesi i pare
Lloji: Ese krahasuese
"Ne prehrin tende Cdo dhimbje harroj, Ne gjoksin tende si zog dritheroj....
Nena Qenia Me E Das...
Lloji: Hartim
Nena ime sa te dua .. je ti ajo qe ma fale buzeqeshjen ne qdo hidherim timin je ti ajo qe ma fale gj...
nena
Lloji: Poezi lirike
e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene e para fjale qe belbezon fo...
Gezuar 8 Marsin!
Lloji: Ese pershkruese
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis ...
Gezuar 8 Marsin!
Lloji: Ese pershkruese
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis ...
NeNa
Lloji: Poezi lirike
ZEMER E EMBEL ME DASHURI e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene...
7-8 marsi
Lloji: Tregime per femije
Lea e vogel nuk dinte cfare t ju dhuronte nenes dhe mesueses.)lea:Nene nene nene moj.elena : c ke m...
ZEMER E EMBEL ME DA...
Lloji: Poezi dashurie
e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene e para fjale qe belbezon fo...
Nena
Lloji: Ese argumentuese
Nena!!! Ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe ke sakrifikuar oret e gju...
8 Marsi
Lloji: Poezi dashurie
Nene ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugetim te jetes time,ti je ajo e cila nuk me brak...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.