Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2022-02-15 22:14:33
Shikime: 2213
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 1

Titulli: Ditet e Dimrit

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Dimri
Autori: Filanja
Shkolla: Drita e Dijes
Klasa: 8A
Qyteti: Vlore
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Sot ishte nje nga ditet e acarta te dimrit. Ishte aq ftohte saqe dhe ne Vlore po binte pak bore. Kudo qe shkoje shihje njerez qe ishin veshur me xhupa te trashe. Duke qene se temperaturat ishin shume te uleta u vendos qe shkollat te mbylleshin per 3 dite. Prej televizorit degjohej zeri i gazetareve qe vazhdonin te flisnin se si rruget e zonave te larta filluan te ngrinin dhe te ishin me te rrezikshme per kedo qe kalonte aty. Shume njerez mund te mos kishin mjaftushem baza ushqimore per tu ushqyer pasi rruget ishin te bllokuara. Edhe pse ishte shume ftohte perseri perpara na prisnin festa e fundviti pra Viti i Ri qe eshte dhe festa ime e preferuara pasi e tere atmosfera eshte e mbushur me gezim dhe lumturi. Kjo fest behet akoma me perfekte ne momentet kur te tere fillojn te pergatisin darken dhe ne televizor jepen ato emisionet e humorit ose kenget e shumta atmosferike qe na shoqerojne gjate tere darkes.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Filanja - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Ditet+e+Dimrit/7879


Vepra te ngjashme
Familja ime dhe une
Lloji: Ese pershkruese
Te flasesh per familjen perjeton emocionet qe ke perjetuar me te ,te bukura apo te keqia dhe keto em...
Shqiperi te uroje g...
Lloji: Ese pershkruese
Shqiperi te uroje gezur pavarsine Atdhe,fjale qe del nga zemra si nje rreze drite , kur e s...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
C`eshte dashuria??? Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e buku...
TE DUA I DASHUR
Lloji: Ese pershkruese
Ndoshta ishte rastësia, ndoshta ishte fati, ndoshta, nuk e di se cfare të them e të mendoj, ndosh...
perendimi ne bregde...
Lloji: Ese pershkruese
Deti per mua eshte mrekullia vete.Vetem kur e shikoj gjithcka rreth meje e harroj dhe syte e mi tret...
Ku po shkojme me ka...
Lloji: Ese pershkruese
EHH si eshte jeta plot me te papritura .... rrethohemi nga e mira e keqja ligesia qe jane udhetare m...
thjesht une
Lloji: Ese pershkruese
Une jam une nuk mund te ndryshoj sepse te tjerve nuk mund ti pelqej.Do te bej gjerat qe me pelqejn t...
PSE???
Lloji: Ese pershkruese
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se ...
asma
Lloji: Ese pershkruese
Shpirti ne kohen e diktatures me ngjante si nje flete e bardhe e zhgarravitur nga dhimbjet ,torturat...
Te qash...
Lloji: Ese pershkruese
Nuk je vetem. Je ne nje bote me gjurme te ndryshem njerzish, me shume fytyra, te cuditshme, te sukse...
Qyteti im
Lloji: Ese pershkruese
Korca ime... Qyteti i serenatave... Pika me e frekuentuar turistike... Kur nis te flas per korcen...
Kujtimet feminore
Lloji: Ese pershkruese
Ecen koha , vrapon e se ndal kurre hapin, e si ndal as kujtimet. Na sjell ne rrugetimin e gjate me ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.