Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2015-07-17 11:36:57
Shikime: 10814
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 0

Titulli: Nena

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Urim per 8 mars
Autori: Anaili
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 9
Qyteti: Fier
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nena eshte emri qe buron si ujvare nga gryka e malit per te rrjedhur ne venat e nje engjelli me emrin femije.Nena eshte nje krijese hyjnore qe si nje shenjt zbret e na mbron nga cdo enderr e frikshme apo rrezik qe na kanoset.Nena eshte krijesa qe shendrrohet ne zane per te na veshur me fustan princeshe,per te realizuar cdo enderr tonen. Nena eshte krijesa qe na mbush me jete . Nena eshte pellumbi I paqes,ilaci I shpirtit. Ka kaq shume per te thene per ty moj nene ,sa qe nuk do te mjaftonin as gjithe fjalet e botes per te te pershkruar ty, sepse ti je ajo qe rilind bashke me ne ,hedh hapat e pare bashke me ne ,qan bashke me ne. Ti je personi I vetem qe kthehesh ne gjethe te blerta per te na e bere pranveren me te bukur. Personi I vetem ku pejetesisht do te mbetesh perendeshe e luftes,e jetes, e paqes.Ndoshta une nuk e di cdo te thote te jesh nene ashtu si ti. Te rrisesh nje jete, nje filiz te ri brenda vetes e te kujdesesh per te pa u lodhur as edhe nje minute.. Nuk e di cdo te thote te kesh mundesi te japesh jete ,por di cdo te thote te kesh nje nene dhe ti nena ime, je unike ne teresi… dhe e di pse?sepse ti je I vetmi person ne bote qe me do pa kushte,pa hile, pa e treguar as edhe nje cast se sa keq mund te ndihesh nga gabimet qe une bej. Ti je e vetmja qe e dallon te miren ,te bukuren, te pastren ,te kalburen,sinqeritetin dhe genjeshtren…,por mbi te gjitha me njeh mua me se miri. Ti je I vetmi engjell qe thyen barrierat midis tokes dhe qiellit sepse une e ndjej egzistencen tende cdo dite e me shume ne jeten time dhe e ndjej se do te te kem pergjithmone. Ti je personi I vetem qe kurre nuk do te zbresesh nga piedestali I majes se gradaceles se mendimeve te mia ,moralit dhe shembelleses. …Kur shkruaj per ty fjalet varferohen,ja qe ndonjehere fjala nuk e paska forcen te shprehe boten e gjithe ndjenjave qe kam per ty. Keshtu qe asnjehere sdo t’ia dale mbane te te hedh ne leter ato qe kam 15- vjet qe po I pergatis per ty. Dhe pse nuk mjafton vetem nje urim dhe pse ti s’meriton thjesht vetem nje gezuar dua te ta them me sinqerisht se kurre: Gezuar festen nena ime, qofsh e lumtur gjithmone! Kur te uroj ty, uroj te gjitha nena kudo qe jane dhe nga thellesia e shpirtit ju them qe zoti ju dhurofte dashuri,shendet paqe e vec gezim! Faleminderit!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anaili - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Nena+/4366


Vepra te ngjashme
te jetos ne paqe
Lloji: Ese pershkruese
Paqa eshte si nje rree drite.dikush mund te zgjedhi te jetojne paqe apo te mos jetoj ne paqe.Nese do...
nena
Lloji: Ese pershkruese
ej te gjithe ju dua te ju prezantoj me mamane time, ajo quhet erinda dhe eshte mamaja ime me e mir...
Vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Sot është një ditë e bukur vjeshte.Gjethet e thata të pemëve kanë shtruar nëpër rrugët e q...
Deshira
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe kemi deshira, nga me te ndryshmet. Qe kur fillojme te kuptojme nga kjo bote na lindin edhe...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
C`eshte dashuria??? Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e buku...
Seksi
Lloji: Ese pershkruese
Seksi eshte nje veper e njohur ne dashuri e cila ben fjale per marredhenien e nje cifti ose me shume...
ESE
Lloji: Ese pershkruese
ESE:MATURANTET Te shkruash per nje tem kaq te rendesishme nuk eshte fare e lehte sepse qdo bashki...
Pyelli
Lloji: Ese pershkruese
Ne duhet te kujdesemi sa me shume per pyjet 🌳🌳. Duke mos i prer sepse pyelli eshte oksigjeni...
“MERR SYTE E MI D...
Lloji: Ese pershkruese
Shpesh njerzit zene e flasin kuturru per nje njeri qe e duan , nje njeri qe e adhurojne , ose nje nj...
sikur te jem me i r...
Lloji: Ese pershkruese
SIKUR TE ISHA ME I RRITUR DO TE KISHA NDRYSHUAR SHUME GJERA...SI PSH JETEN TIME..UNE JAM SHUME I VOG...
per babain
Lloji: Ese pershkruese
Isha une ajo qe te dhurava emocjonet e para te qenurit baba.Sot jam un ajo qe nuk do te resht se shk...
Shoku/shoqja
Lloji: Ese pershkruese
Shoku im i ngushte i cili u dashurova me te. Ai per te cilin do te jepja jeten. Ai me te cilen kaloj...


Komentet e fundit!

Emri: tiger
Email: tigerbaj4321@gmail.com
Komenti: Shum bukur
  Pergjigju

Emri: esmeralda
Email: alda.alda@gmail.com
Komenti: Bravoooo! sa e bukur!
  Pergjigju

Emri: Robert
Email: Robert @gmail. com
Komenti: Bravo moj vajze. Te Ka dhuruar zoti gjithe kte talent.
  Pergjigju

Emri: egisa
Email: egisa.alo.3@gmail.com
Komenti: E madherishme...
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.