Hero eshte njeriu qe kryen nje akt sublim , vetsakrifikues per nje te mire ne funksion te njerezimit. Dhe nese kombi yne e ka ndjere te natyrshme te lartesoje dike ne nivel heroik , padyshim ky njeri eshte Gjergj Kastriot Skenderbeu.
Cdokush prej nesh eshte njohur me kete figure heroike qe ne vogeli , ne hapat e pare te edukimit me histori shekullore perpjekjesh luftarake per te mbrojtur trojet tona. Shume njerez te thjeshte kane pasur nje deshire te madhe per te qene te lire dhe jo te roberuar. E tille ishte dhe deshira e Gjergj Kastriotit por mendimet , strategjia , oratoria , inteligjenca dhe stili I tij I drejtimit do te krijonin bindshem profilin e nje heroi kombetar.
Gjithmone me ka bere pershtypje pershkrimi I profilit fizik te tij. Hundeshkabe , sypetrit , me mjeker te gjate e te derdhur.. Keto jane disa epiteti qe jane gdhendur ne memorien time sa here flitet per Skenderbeun. Mjaftojne vetem keto fjale per te imagjinuar nje burre me tipare te theksuara dhe te ashpra , tipare tipike te nje njeriu luftarak shqiptar, I rrahur me veshtriresi dhe I mbuluar me urtesi.
Nje njeri qe te imponon respekt qe ne pamjen vizuale duhet te ta imponoje kete te fundit edhe ne veprimet dhe fjalimet e tij. Nje njeri si ai luftoi me trup dhe me mendje ndaj nje ushtrie te tmerrshme qe po I kallte daten Europes me mobilizimin dhe taktikat luftuese. Ushtria osmane praktikisht mund ta mposhte shume lehte Shqiperine , ne fakt e roberoi ate per 500 vjet , por nuk mundi asnjehere te ulte figuren e komandantit heroik te ushtrise shqiptare. Ishte Skenderbeu ai qe imponoi dhe injektoi thelle ne gjakun e cdo shqiptari lirine dhe deshiren per te luftuar. Oratoria e tij , menyra sesi mbante fjalim para syve te cdo shqiptari te lodhur nga vuajtjet , veshtiresite dhe hidherimet e luftes , e bente turmen te ngazellyer dhe te sigurt. Tashme ata kishin nje pike referimi qe mund ti drejtonte diku , drejt nje ideali , drejt nje zgjidhjeje , drejt nje misioni dhe drejt nje fitoreje.
Skenderbeu u mesoi shqiptareve se asnjehere nuk mund te humbasesh nese lufton me zemer. Dhe Skenderbeu luftonte me zemer. Ai e donte vendin e tij dhe cka ishte me e rendesihme e njihte dhe I perdorte me shume zgjuarsi labirintet qe vendi I ofronte. Ushtria osmane gjate betejave ushtarake humbiste dhe binte pre e dredhimeve ne shtigjet ku vet Gjergji I conte me strategjite inteligjente te tij. Skenderbeu u mesoi shqiptareve te ishin muri I gjalle I keshtjellave ku jetonin , per te krijuar nje barriere te pathyeshme sa here qe osmanet perpiqeshin shumeformash te hynin brenda.
Por mbi te gjitha Skenderbeu u mesoi shqiptareve se vetem bashkimi bente fuqine. Nje ushtri e bashkuar ka me teper rendesi se nje ushtri e pajisur mire , nje ushtri e pasur dhe nje ushtri e madhe. Ky mesazh kaq I forte krijonte siguri dhe largonte friken per deshtim. Nje natyre luftarake si Skenderbeu qe dha kete mesazh kaq domethenes dhe u siguroi suksese te nje jehone boterore nje vendi te vogel si Shqiperia ,meriton te zere ne zemrat e cdo bashkekombasi vendin e heroit.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
eulul
Email:
eulul@gmail.com
Komenti:
Cooook guzelmis braaavo seni
cok yardim ettin beni
cok tesekurederim #afferinsana
Skender bey gercekten bir
kahraman dir :-);-):-P
Emri:
fjalla
Email:
fjolla-deva@hotmal.com
Komenti:
te du
Emri:
MEGVINA HASANLLARI
Email:
al.megvina@gmail.com
Komenti:
a mund te behem pjese e kesaj faqeje dmth te hedh ne kete faqe nje krijim, ese timen me teme atdheu??