Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8157
Data e postimit: 2023-09-24 19:24:44
Shikime: 699
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Roli i debatit ne jeten shkollore

Lloji: Tekst argumentues
Tema: Roli i debatit ne jeten shkollore
Autori: Xhulja Nikolla
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 11
Qyteti: Përmet
E-mail: Xhulja@email.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Teza: Debati ka një rol të rëndësishëm në zhvillimin e nxënësve, duke i ndihmuar ata të zhvillojnë aftësitë e komunikimit dhe të argumentimit.

Argumenti 1: Përmes debatit, nxënësit mësojnë se si të dëgjojnë dhe të respektojnë pikëpamjet e tjerëve, duke zhvilluar kulturën e dialogut.

Argumenti 2: Debati i inkurajon nxënësit të mësojnë se si të shprehin mendimet e tyre në një mënyrë të qartë dhe të argumentuar, duke ndihmuar në formimin e identitetit të tyre intelektual.

Antiteza: Disa nuk mbështesin debatin, duke e konsideruar atë si një mjet që mund të sjellë zgjidhje të gabuara dhe manipulim të opinionit.

Argumenti 1 kundër: Debati i jep mundësinë nxënësve të mësojnë të trajtojnë mendimet alternative dhe të vlerësojnë argumente të kundërta, duke zhvilluar aftësitë e mendimit kritik.

Argumenti 2 kundër: Trajtimi i manipulimit të opinionit në debat është një sfidë, por duke i edukuar nxënësit në lidhje me kritikën e mendimeve të tyre dhe vlerësimin e informacionit, ata mund të zhvillojnë aftësinë për të vlerësuar dhe identifikuar manipulimin.

Perfundimi: Debati në shkollë ka një ndikim pozitiv në zhvillimin e nxënësve, duke i ndihmuar ata të zhvillojnë aftësitë e komunikimit dhe të argumentimit. Megjithëse ka disa kundërshtarë, që paralajmërojnë rreziqet e manipulimit dhe të zgjidhjeve të gabuara, është e rëndësishme të fokusohemi në vlerën e debatit për zgjimin e mendimit kritik tek nxënësit. Duke e promovuar debatin në shkolla, mund të sigurojmë një mjedis ku nxënësit mësojnë të trajtojnë pikëpamjet e ndryshme dhe të zhvillojnë mendimin e tyre në një mënyrë të artikuluar dhe të argumentuar.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhulja Nikolla - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+argumentues/Roli+i+debatit+ne+jeten+shkollore/8157


Vepra te ngjashme
Teksti Argumentues
Lloji: Tekst argumentues
Mesuesi
Lloji: Ese vleresuese
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi ...
Funksioni i dyfisht...
Lloji: Analize letrare
Refleksioni filozofik është një proces mendimi dhe analize që synon të kuptojë thelbin e pyetj...
Bukuria femërore b...
Lloji: Ese shpjeguese
Introduksioni: Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranen...
Autizmi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Njerëzit autistë jane si te gjithë të tjerët,ata nuk janë te semure mendorë apo me aftesi te ...
Aktualizimi i Ofeli...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ofelia, personazhi femër në tragjedinë "Hamlet" të Shekspirit, ka qenë burim frymëzimi për sh...
Arsimi
Lloji: Hartim
Arsimi është shtylla kryesore e një vendi, e një kombi të tërë. Pa arsim edhe vetë kombi ...
Te rinjte dhe rrjet...
Lloji: Ese informuese
# Të Rinjtë dhe Rrjetet Sociale: Navigimi në Dilemën e Avantazheve dhe Rreziqeve Rrjetet soci...
Medea dhe Femrat So...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Paragrafi 1: Vetëdija dhe Pavarësia Një ndryshim i theksuar midis Medeas dhe femrave sot është...
Une votoj per vete
Lloji: Ese argumentuese
Unë votoj, për vete... Jetojmë në një shtet i cili është në zhvillim e sipër dhe sfida më...
Teknologjia!
Lloji: Ese informuese
Bota e sotme po ecën me galop, por së bashku me zhvillimin teknologjik po shtohen edhe problemet q...
Ashtu si dashuria, ...
Lloji: Ese argumentuese



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.