Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5131
Data e postimit: 2016-03-31 14:00:22
Shikime: 11404
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 2

Titulli: Miqesia

Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Miqesia
Autori: Kanarina Tulla
Shkolla: "3 Deshmoret"
Klasa: 9A
Qyteti: Kavaje
E-mail: kanarinatulla@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ne fragmentin e meparshem une ju tregova thjesht cfare eshte miqesia dhe cfare e quaj une . Tani une do tju rrefej nje ngjarje e cila lidhet me miqesine. (Emrat e dy personave real do te shfaqen e emra te tjere per te ruajtur privatesine e tyre )Vite me par Ela dhe fiona ishin shoqe te ngushta. Ato prentoheshin qe do te rrini se bashku por vitin qe erdhi ato u percane . Me klasen e tyre kishte ardhur nje nxenese e re dhe te gjithe deshironin qe te beheshin shoqe me te por ajo i pelqeu shoqeria me elen kur ishin per nje kohe te shkurtur ne banke . Ela dhe eni ( nxenesia e re) per jave te tera qendronin sebashku dhe fiona nuk e duronte dote kete situate . Por me gjithate ela nuk u interesua fare per te duke e braktisur . Jashte ela me enin dukeshin shoqe te ngushta por midis tyre ela num e ndinte mjaftueshem prane per ta patur shoqe te ngushta pasi i eni kishte shoqe te ngushte dike tj. Raportet me fionen sa vinin e zvogeloheshin duke u krijiar nje distance e ftohte. Ndonjehere ela u afronte me fionen dhe fiona e priste gjithmone krah hapur por kur eni u rikthene perseri ela distancohej me fionen sikur nuk kishte ndodhur asgje. Ky veprim u perserit shume here. Ela gjithmone i thoshte fiones qe ta kam shoae te ngushtr dhe gjera te tjera dhe fiona gjithome e pranonte tuke menduar se ajo me te vertete ka ndryshiar por kjo nuk ndodhi ajo perseri ishte me enin . Por ne mbarim te atij vitit shkollor ela pati nje zenke shume te madhe me enin por diten e kaluar ajo u sillte sikur nuk kishte ndodhur asgje dhe ky veprim ela nuk ia fali. Fiona e vezhgoi te gjithe ngjarjen dhe ela shkoi tek ajo dhe i kerkoi falje per te gjithe veprimin e saj dhe fiona e fali. (Ju tregova te gjithe kete ngjarje pasi doja qe mos ta benit kete gabim pasi snje shoqe e panjohur e sapo ardhur nuk eshte shoqe e vertet ne krahasim me mikeshen qe ke pasur gjithmon dhe ne cdo situate prane dhe te ka ndihmuar, pasi e di mire qeajo vajze me emrin ela isha une ) Tani po pres komentin tuaj qe a kam veprruar mire apo jo .



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kanarina Tulla - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+pershkrues/Miqesia/5131


Vepra te ngjashme
miqesia
Lloji: Ese argumentuese
edhe un jam shume e lenduar dhe do te doja nje oponion te gjithsecilit te me ndihmonit: Une dhe Xh j...
Vajza me zemer te m...
Lloji: Tregim
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere" Disa v...
libri i fluturave
Lloji: Tregim
Libri i fluturave Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quhesh...
shoqe
Lloji: Analize letrare
kam dy shoqe te ngushta, nuk ka miqesi me te madhe se kjo ....dihet se shoqeria ska fund...apo jo at...
shoqja ime
Lloji: Ese argumentuese bindese
Une kam nje shoqe shume te mire,por familja ime nuk e pelqen aspak ate.Ato nuk e njohin fare ate,pr...
Histori dashurie...
Lloji: Tregim
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne st...
Ai qe te do vertet
Lloji: Hartim
Nje lot qe te pikon...kur ti lendohesh...kur je e gezuar...kur nuk ndihesh mire..dhe gjithcka tj...
shoqja e rifituar
Lloji: Analize letrare
Nje shoqe qe me kishte humbur me kohe le te themi!Zoti qoi qe nje dite te takohemi ne nje dasme.Une ...
Shoqja
Lloji: Hartim
Mendoj se e dini se si eshte te kesh nje shoqe si moter. Te ndash lumturin e gezimet me te, te jesh...
Dashuri, krenari dh...
Lloji: Tregime dashurie
kjo histori qe mund t'ju tregoj tani mund t'ju duket e pazakonte. megjithate kjo histori qe ende vaz...
Mamaja ime
Lloji: Leter
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume g...
XXXXX
Lloji: Pershkrim
Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga...


Komentet e fundit!

Emri: Zef Beka
Email: matiassula16@gmail.com
Komenti: Njeriut gjate gjithe jetes nuk i ndahen gabimet te cilat ben por ceshtje eshte qe keto gabime te mos perseriten dhe te mesosh nga to pasi nuk je vetem ti qe ke ber gabime te ketij lloji pasi dhe une kam qen ne vendin e 'Fjones'
  Pergjigju

Emri: suga girl
Email: suga.girl@hotmail.com
Komenti: okey edhe un kam dy soqe qe i dua shum dhe i pershendes joela and rapmon
  Pergjigju

Emri: sokol
Email: sokolnikolli@gmail.com
Komenti: bravo
  Pergjigju

Emri: Rexhina Aurora
Email: bebu-2010@live.com
Komenti: ne fund ke vepruar shum mir pra hape syt pe se cila esht shoqa e vertet urime ♥ gjithashtu edhe un kam nj shoqe shum t ngusht qe quhet Rexhina ♥ dhe nk degjoj asnje fjal te Askujt per te ... shum deshirojn qe tna ndajn por ket gj ne nuk e lejojm ^_^
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.